Nešikovné maso

Nešikovné maso

Anotace: Když nečekáš a dostaneš nečekané. Jak s tím naložíš je jen na tobě. Vždy máš naději jsi-li v tom ději..., věci se prostě dějí...

 
dravecProlog:
 
Je-li čtenář vystrašen z názvu příspěvku, bát se nemusí, ale v mém případě maso pryč musí.
 
Dnešní ráno bylo jako každé jiné, skýtalo krásný den a pohoda jen kvetla. Měl jsem náladu veselou netušíc, že v temném úsvitu číhal sup či orel na svůj denní příděl.
 
Samostatný děj:
 
Pohodička, rozcvička, toaleta, vodička, ještě svačinu a hurá do služby.
 
Skvělá nálada předčí očekávání a čas se chýlí k odjezdu, poslední přípravy vrcholí a polévkou naplněná sklenice čeká na uzavření víka.
 
Hle, dravec vzlétá, sklo hned praská,
bříško zmizlo z malíčku a krev proudem
stéká do výlevkového dolíčku.
 
Slunce, jež bylo ještě pod obzorem náhle zhaslo, všechno kolem zrudlo
a neviditelný dravec dobrou náladu si odnes.
 
Epilog:
 
Vše to co se kolem nás děje může vypadat neskutečně krásně, je fajn tvořit si svou realitu pod rouškou pohody, jen je třeba vnímat i jiné pochody, jež jsou stejnou realitou , která se touží projevit.
 
Dopadlo to dobře, prst oželel své bříško a den se děl stejně tak skvěle, jak se dít měl.
Vše má své řešení, ačkoliv si vážím svého bříška, míněno toho skutečného, přesto bych se jej rád zbavil, alespoň z části, jen nechci čekat na dravce, budu radši pilně cvičit, prostě pohodově, hladce a obrace.
 
Přátelé, vyplývá mi z toho jedno ponaučení, ať se děje co se děje, nebojme se beznaděje.
 
Autor psorm, 30.08.2022
Přečteno 176x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí