Závěr odkazu dračích jezdců

Závěr odkazu dračích jezdců

Anotace: Kniha, na kterou jsme tak netrpělivě čekali je tu.

Kniha, na kterou jsme tak netrpělivě čekali je tu.

Inheritance je závěrečná kniha která uzavírá příběh o dračím jezdci Eragonovi a jeho modré dračice Safiri.

Děj i hned čtenáře zavede do strhující bitvy jenž nás stáhne zpátky do říše Alagaesie a kde se budeme o naše hrdiny bát a zároveň se s nimi budeme i smát.

Zjistíme jak dopadne tajemné věštění bylinkářky Angely a jaký význam mají záhadná slova kočkodlaka Solembela.

Dokáže Eragon najít způsob jak přemoci Elduandrí které si Galbatorix podrobil nebo skončí jako Murthag a Galbatorix si ho podrobí jako svého sluhu? A co Ra'zak myslel tím že Galbatorix už skoro ví to jméno je to snad pravé jméno Eragona nebo něčeho co je mocnější než všechna magie světa?

Celá sérii Odkaz dračích jezdců se někdy vytýká přílišná jednoduchost textu a předvídatelné příběhy. Z pohledu dospělého možná ano, ale nezapomínejme, že Eragon a jeho přátelé byli vymyšleni pro dětské nebo spíž mládežnické čtenáře. Přeci jenom musíme přihlídnout k věku kdy Paolin napsal první díl kdy mu bylo neuvěřitelných patnáct let.
Od vydání první knihy ovšem uběhlo už několik let. Nejvíce se to asi odrazilo v mnohem propracovanějších popisech prostředí a promyšlenější charakteristice a psychologii postav. Musím se ale přiznat a to ale nevím zda je to vina autora nebo překladatelů ale v některých částech knihy mi úplně nesedli jednotlivá slova.
Doporučil bych to pro náročné mladé čtenáře. Nepohrdnou jí ale i určitě dospělí čtenáři kteří hledají trochu toho odreagování u dobré knihy s vynikajícím příběhem.

 

Autor seh, 19.03.2012
Přečteno 591x
Tipy 3
Poslední tipující: Anjesis
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí