Roztančený Děčín

Roztančený Děčín

Anotace: Kryštof je výbornej a Krajčo je týpek ...

Dne 13. 04. 2008 mělo Děčínské divadlo tu čest hostit Ostravsko-Havířovskou kapelu Kryštof na jejich akustické best of tour II. Celý koncert byl pojat velmi netradičně. Celé představení, trvající necelé tři hodiny, bylo doprovázeno příjemnou, akustickou muzikou prokládanou přátelskou besedou o kterou se postaral frontmen kapely Kryštof, Richard Krajčo
Překvapil svým profesionálním vystupováním, lehkou ironií a přátelským přístupem k ostatním členům své kapely, kterým dával dostatečný prostor k projevu.
Publikum v Děčíně bylo něčím zvláštní.
V Děčíně budeme mít primát:“Jste první, kteří s námi nezpívali Obchodníka“ řekl Richard Krajčo, když dozpíval jeden z mnoha hitů kapely Kryštof.
Nebyla to ovšem jediná specialita o které se publikum postaralo. Při písničce „Atentát“
dostali diváci svou druhou šanci, která dopadla ještě hůř než první pokus u „Obchodníka s deštěm“.
„Ještě se nám nestalo, aby s námi někdo nezpíval a nebo aby zpíval takhle“ Tak zněl ironický komentář Richarda Krajča, doprovozen ještě ironičtějším úšklebkem.
O to nejkrásnější překvapení se diváci postarali v průběhu poslední písně. „Když se Vám ten zpěv nepovedl, tak třeba byste to mohli dohnat tancem“ řekl Richard Krajčo. To ovšem netušil, že obecenstvo začne vstávat a kolíbat se do rytmu písně až do posledního člověka v sále, tak poděkovalo děčínské publikum skupině Kryštof, za jejich výborně odehraný koncert a velice příjemnou atmosféru, během večera.
Po ukončení koncertu, proběhla v divadelním sále autogramiáda, což byla úplně poslední tečka za tímto kulturním večerem.
A co přineslo „ akustik best of tour“ ?, asi to, co si od něho Kryštof sliboval, přesun jejich muziky do našich obývacích pokojů. Přiblížení kapely fanouškům a hlavně večer plný výborné muziky.
Autor anti-HERO, 14.04.2008
Přečteno 718x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí