divadlo Kámen

divadlo Kámen

Anotace: .. .

.



Za všechno může Karel - kvůli němu jsem "vlezla" na Facebook, přes můj velký odpor a rozumové výhrady. A Lenka je jeho spoluvinice - poslala mi pozvánku ani jsem nevěděla tehdy kam a po prvním kliknutí jsem se nestačila divit: Výhra, psalo se v té zprávě a já slyšela fanfáry a viděla ohňostroje. Pak jsem se začetla a nějaká milá slečna mi oznamovala, že jsem vyhrála vstupenky do divadla a zároveň, pokud budu chtít, mohla bych s nimi improvizovaně vystoupit v představení Eéliška kolem. Divím se, že mě to nevyděsilo a neodmítla jsem, naopak, tak nějak zvráceně jsem se začala těšit. Proklikala jsem různé odkazy na stránce divadla, prohlídla si fotky a tak nějak se smířila se svou divadelní budoucností. Pak mi mailem přišel "scénář" a já se přestala bát a začínala rozvážně panikařit. Ale telefonát pana režiséra zapůsobil kladně. A když se moje Eliška ve škole pochlubila, že maminka bude v Praze hrát divadlo, tak jsem už definitivně musela nastoupit svoji novou kariéru.
Po příchodu do divadla se mě ujal režisér, Petr. Všem mě postupně představoval a nastínil mi, co se tak ode mne očekává - mnoho toho nebylo, jen se pořád dokola opakovalo spojení "abstraktní scény", což pro mne bylo natolik abstraktní, že jsem si s tím nelámala hlavu. Měla jsem dojem, že VĚDĚT by mi stejně nebylo nic platné.
Přicházející herci, mí spoluherci, mi připadali jako staří známí, díky fotkám, které jsem předtím podrobně několikrát prostudovala, takže jsem se necítila jako "ta cizí". Jen mě trochu znervózňoval opakovaný dotaz: "A tys vážně přijela až z Brna si s námi zahrát?!" Naštěstí jsem byla v takovém rozpoložení, že mě nic nemohlo rozhodit úplně, nemohla jsem zapomenout text ani zkazit svou postavu a to mě dělalo, pro mne nepochopitelně, klidnou. Měla jsem pocit, že bych měla mít trému a Petr, jeden z mých spoluherců, si to evidentně myslel taky, až jsem začínala mít výčitky svědomí, že ji nemám. Naštěstí měl děsnou trému Marek, na druhém konci republiky na telefonu a tak vesmírná rovnováha zůstala zachována alespoň co do trémy.
No a najednou se to přiblížilo a já měla vkročit na prkna, jež znamenají svět a nechat se zalít září reflektorů. Pořád ještě jsem netušila, co tam vlastně budu předvádět, ale už jsem měla jasno v tom, že mluvit budu rozhodně jen a pouze španělsky a tak, že nic nepokazím a i kdyby, nikdo mi nic nedokáže. Vzala jsem mobil a šla...
Roli jsem nakonec "vystavěla" na Marianovi, na kterého jsem se umělecky upnula, protože mi připomínal Ciťu, mého nejmilejšího spolužáka z gymplu a tak díky Ciťovi, Markovi, mobilu a španělštině jsem svoji životní roli snad důstojně zvládla.Byl to jeden z nejúžasnějších zážitků mého života a každému, kdo bude mít stejnou možnost vřele doporučuji rozhodně ji neodmítnout!



.

Autor hanele m., 28.11.2010
Přečteno 727x
Tipy 19
Poslední tipující: berloun, drsnosrstej kokršpaněl, pejrak, Tamara, P.Z., Zdeněk Farkaš, enigman
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

dyš, ty seš taky na pokročilejším levelu v mezilidským komunikátorství :P

a já občas mívám v Brně taky jen jedinou známou záchytnou osobnost, jistou Hanku M., která -nutno dodat- mi nikdy na nejistých půdách tak zákeřné otázky neklade...
to ti ostatní tam pořád - nevim, co je k tomu vede :D

21.12.2010 15:27:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Františku - ale já jela za "úplně cizejma" lidma"!
a hnedle na prkna.. :o)

21.12.2010 09:53:00 | hanele m.

svět se dozvídá... i když můj zlomek světa už něco tušil... tedy, velká gratulace k tomu... já jednou hrál na školní besídce velkou roli: strom... ale tuším, že jsem za představení shodil všechno jehličí, jak se mi třásl kmen trémou
jo, a o těch nevinných větách "... a ty jsi přijel jako do Brna AŽ Z Budějovic, jen kvůli tomuhle čtení?" (jakože: "hmm, zajímavej exot...") něco vím :o))

21.12.2010 08:36:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Velké blahopřání posílám a přeji, aby další nabídky pro Tebe zněly. :-) ST***

01.12.2010 10:35:00 | Tamara

no další role už si užívat nebudu.. angažmá mi nikdo nenabídl.. svět se o mně nedozvěděl :o)
ale bylo to bezva a su moc ráda že sem to podnikla :o)

29.11.2010 10:09:00 | hanele m.

Juuuuu, stát na prknech, která znamenají svět? No, to musel bejt úžasnej zážitek, na délce dialogu nezáležíc ;-) to bych si někdy taky chtěla vyzkoušet ...jenže, kdepak já a příležitost ... ale sen je to hezkej :-D v každým případě - hezky jsi to přenesla sem do modra ...a přeju další herecký úspěchy, hlavně ať si to užiješ ;-)

28.11.2010 21:13:00 | Bambulka

tak vy mě máte za přirozenou herečku?! a je to vůbec lichotka, kluci? :o)
já sama nechápala že sem se nebála a neměla trému.. no, eště že funguje ta vesmírná rovnováha :o)
já su jinak děsná trémistka, hlavně dyž su sama za sebe.. třeba při čtení svých básniček..

28.11.2010 20:14:00 | hanele m.

souhlas s Markem...někdo divadlo přirozeně hrát umí a někdo to nezahraje i kdyby se postavil na hlávku,mnou počínaje...

28.11.2010 20:06:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí