Votvírák 2012

Votvírák 2012

Anotace: Již popáté jsem navštívil multižánrový hudební festival Votvírák. Jaký byl jeho letošní ročník?

Tak včera to byla jedním slovem PARÁDA! Na začátek nás výborně nažhavili Alkehol, u kterých mi připadá, že zrají jak víno. Každý jejich navštívený koncert mi připadá lepší a lepší, a to potvrdili i na Votvíráku. Jednoznačně pecka!


Další přišla na řadu Doga. Jejich vystoupení nebylo rozhodně špatné, ale výkon Alkáču nepřekonali.


Po menší pivní přestávce se dostalo na asi největší hvězdu rockové stage, uskupení Harlej a přátelé. Zpěvák Tomáš Hrbáček byl po operaci a tak místo role hlavního zpěváka plnil úkoly jakéhosi moderátora a sboristy, občas popř. společný vokál s daným hostem. Pěvecký výkon zahájil Kolinss debustroláckou hláškou "tak se všichni userte, je tady Harlej" a už to jelo. Musím přiznat, že jeho řízný přístup k muzice mi ani trochu nevadil, ba naopak to bylo parádní představení. Druhým zpěvákem byl Ota Hereš z Alkeholu a Törru, který rozpumpoval stále se rozrůstající publikum do patřičných obrátek. Pak se postupně prostřídal Luboš Suchánek z Komunálu, Martin Rygál z Checkpointu a na závěr pecka odpoledne - Vláďa Šafránek! Byla to neskutečná síla, nářez a paráda. Kotel byl obří, sborovej zpěv neskutečnej a se 100% jistotou se potvrdilo, že rocková stage strčila tu centrální do kapsy... Lehké dokumentačky:




Na závěr jen dodám, že někdo v kotli prohlásil, že z tohodle si musí pravověrní fanoušci hárleje stříknout do textilu... A byla to pravda! Prostě nářez.


Značně vyšťaven a vyřván jsem zvolil cestu menšího zla a Škwory jsem sledoval z povzdálí na rozbalené dece. Ani jejich vystoupení nebylo vůbec zlé, ale opět můžu říct, že konkurovat Alkeholu nebo Harleji nešlo...


Na závěr večera pak přišla moje hlavní hvězda a srdcovka, kapela mého mládí - Premier. Viděl jsem je poprvý v životě a byl to prakticky můj hlavní důvod páté návštěvy Votvíráku. To co předvedla parta kolem geniálního zpěváka Jardy Bobowského se snad ani nedá vylíčit. Byla to naprosto skvělá, hudebně vyzrálá a energická show. Premier jednoznačně potvrdil, že nejsou jen "kapelou jednoho hitu" a zcela neprávem stojí v pozadí české rockové scény! Na závěr se mi navíc podařilo chytit jejich poslední CD Píchnu si Tě jehlou a z jejich vystoupení si tak nemůžu odnést nic jiného, nežli stoprocentní hudební zážitek!


Na úplný závěr noci, jsem ještě poslechl pár tónů Walda Gangu a shlédl jsem kus jejich tradiční pyroshow, pokecal s pár známejma a šel otestovat Rockotéku Rádia Hey. O rockotéku se skutenčně nejednalo a tak jsem se radši přesunul z areálu směrem ke stánku se Svijany a poté domů.


Můj pátý Votvírák se vydařil. Počasí bylo perfektní, parta přátel taktéž, kapely, na které jsem se nejvíce těšil doslova nadchly a kromě prázdné peněženky jsem si domů přinesl i slušnou opici a CD Premier. Jediné negativum večera byly ceny v areálu. Houba za 85, desítka gambrinus za 34 a další pálky opravdu nejsou moc fajn  :(. Na úplný závěr bych rád poděkoval uživatlce vílatichošlápka za poskytnutí lístků! Na Basinfirefestu u mě máš pár pivek  ;)

 

Autor Doommar, 16.06.2012
Přečteno 1443x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To jsem si užil muziky:-). Fajn napsaný a ty pecky jsem slyšel až sem:-).Já jsem letos asi dofesťákoval:(,ale i já přeju fajn hudební léto,nejen hudební a všem:-)

05.07.2012 09:15:51 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí