z tábora-večerní nástup

z tábora-večerní nástup

Anotace: ...tábore pozor.... rozchod...

Tábore pozor! denní rozkaz na den 8.7.2005. vedoucí dne: Miki, "zde", služba v kuchyni: Asgardi "zde", rozcvičku povede Sojka "zde"

Denní program na den 8.7.2005:
dopoledne: osidlování starověkého chrámu, pravidla budou vysvětlena zítra. Ještě večer si ale vyrobíte hadrové koule, každá družinka jich bude mít zhruba tak 20.

odpoledne: návštěvní den-"jééééé" pokud bude někdo chtít jít mimo tábor, tak to řekne hlavnímu vedoucímu tábora, případně svému rádci, ať se opět nestane, že Vás tady zase budem hledat večer po lese jak minulý rok, když jste šli houbařit se svými maminkami. šeptem "Houbařit nepudou" "tak změna" Houbaření máte zakázané, kdo bude chtít opustit tábor, tak jen max. 200m od hlavní silnice se zákonným zástupcem, a po dohodě s vedoucím tábora.

večerní program: táborák, každá družinka si povinně připraví min. 3 scénky, jestli nebudou připraveny, osobně na to dohlídne rádce každé družinky, tak se táborák zruší, a softball si do konce tábora už nezahrajete.

dřeva jste dneska moc nenanosili, takže hned po nástupu, každá družinka půjde do lesa a přinese hlavně šáší...

fakule zapalují: Rys, Skřítek, Cvrček, Bunny
a naučte se poctivě ty texty :

Přicházím z jihu a zapaluji oheň ve jménu krásy, jehož zákony jsou: Buď čestný, silný a vždy ochraňuj přírodu

Zapaluji oheň ze strany východní, buďme připraveni....

...a s těma spacákama, je pěkné, že je máte přehozené přes stany, ale už večer bude rosa, tak si je dejte do stanu. Ne teď Šmudlo, až po nástupu.

Pošta: Šmudla, Býk, Kroki, Janička F....

Ztráty a nálezy: vidlička, zubní kartáček, slipy, slipy-tak čí jsou ty slipy?, tak mně netvrďte, že nikomu nepatří tydle slipy.!!! Tak jestli se někdo stydí, tak ať za mnou po nástupu příjde do stanu...

chce někdo něco dodat? jo, prosim Vás, až se půjdete umývat, tak každý rádce prohlídne své členy, jestli na sobě nemají klíšťata, nikdo je nebude sám vytahovat, ale dojde za mnou, pokud to bude na intimních místech, tak to prokonzultujem osobně.

z kuchyně křičí kuchař "služba do kuchyně"!!!

družinové pokřiky už doufám všichni umíte, měli jste na to týden. takže Goauldi, "My jsme goa goauldi...

Tábore pozor: vlajková četo, pochodem vchod, .... vlajková četo, vlajku spusť! zpěv..."Zapad den, slunka svit, vymizel, z údolí z temen hor, odpočiň, každý kdos, boží tvor. hmm hmm...."vlajková četo, zařaďte se!

rozchod... (nezapomeňte na to dřevo...)
Autor saxjirka, 13.06.2008
Přečteno 439x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí