Kurz sebeobrany

Kurz sebeobrany

Anotace: 25. - 27.6 jsem byla na Kurzu sebeobrany. Toto je stručný popis mého víkendového zážitku.

V pátek jsem se konečně dočkala. Po třech týdnech čekání, těšení se a nedočkavosti, ¨čekám na náměstí se spoustou dalších lidí, kteří měli také odjet na víkendový Kurz sebeobrany, který vedla Městská policie Nymburk. Rozhlížím se kolem sebe a pozoruji namalované holčičí tváře a přemítám, jestli někdo takový vůbec může odejít do "země bez elektriky."
O asi patnáct minut později přijel autobus. Nebyla to zase taková hrůza, jakou jsem čekala a potom, co jsme pomohli vedoucím (policii) naložit potřebné věci (lapy, tomzy, a spostu dalšího "sebeobranného" náčiní) do autobusu, jsme nastoupili.

Masarykův tábor na břehu řeky Sázavy byl ze začátku krásně čistý, ale jak jsme se dostávali dál ke konci kempu, bylo vidět, že o zadní chatičky se moc nedbá. Na jejich zdech byly pavučiny a (k mé naprosté hrůze) i pavouci!
Nakonec jsme se všichni ubytovali a asi ve čtyři hodiny odpoledne začala první přednáška. Náš instruktor přednášel na fotbalovém hřišti o tom, jak poznat, že nás někdo chce přepadnout, o "špatných pocitech", které jsem už tolikrát měla, když jsem šla v noci sama z kina a taky o tom, jak na sebe neupoutat pozornost. Bylo to velice zajímavé a nanejvýš poučné...
Poté, co jsem se dozvěděla, že kuchařky v kuchyni vaří výborně, jsem poznala, že si na Kurzu sebeobrany užiju ještě spoustu legrace.
Autor Monica., 28.06.2010
Přečteno 458x
Tipy 5
Poslední tipující: tato22, Grafomanická MIA, CULIKATÁ, Bíša
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sama z kina? Je ti patnáct Evelíno no ni? Musíš splašit nějakého toho Romea, to pak nebude třeba ani úderný skládací deštník :-)

Kupte si dámy radši sprej s cayenským pepřem, to je ta správná látka, která za předpokladu, že nebude na dně kabelky ale v ruce, platí jak na vzteklé a neposlušné čtyřnohé, tak na ožralé a zfetované dvounohé..

29.06.2011 23:37:00 | upbraider

K nám do školy přijela policie, hodinu nám tam něco vykládali a pak nám z toho dali takovej test. No a ti, kdo to měli správně (nějakých pět) tak ty tam jeli. :-)

02.07.2010 11:40:00 | Monica.

Země bez elektriky:D:D Uách:D Ty hele ale to vůbec není špatný nápad, s tím kurzem sebeobrany, to bylo dobrovolné, nebo vás na to přihlásila škola nebo tak? Docela by mě zajímalo, jak poznat, kdy mě chce někdo napadnout... já když jdu v noci sama, mám u sebe vždycky v ruce skládací deštník, že bych útočníka případně majzla po palici, ale nevim nevim... :)

01.07.2010 22:50:00 | Grafomanická MIA

Hmmm... doufejme, že ano.... :-)

01.07.2010 19:04:00 | Monica.

A umíš se už bránit?Občas by se mi to také šiklo:))

01.07.2010 14:20:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí