Nastává konečně soumrak MAFIE?

Nastává konečně soumrak MAFIE?

Anotace: Ukradli jste nám stát, vraťte ho zpátky!

 

 

"Vraťte nám stát" požaduje sestavit "občanskou" vyšetřovací komisi, která vyšetří napojení organizovaného zločinu a kmotrů na politiku, veřejnou správu a justici. V této souvislosti pokládá za nezbytné zajistit odtajnění a zveřejnění materiálů BIS, týkajících se aktivit lobbistů, kmotrů a mafiánů a jejich propojení na politiky a další veřejné činitele. Následně hodlá zajistit vyvození odpovědnosti, včetně trestní, vůči všem aktérům. A konečně navrhuje prosadit návrhy zákonů, které zabrání opětovnému vzniku mocenského monopolu. (celý článek v České pozici ZDE)

 

VIDEO - ZDE


 

Občanský demokrat versus občanská společnost - tak vyznělo vystoupení poslance Marka Bendy, který odpovídal na otázky moderátora po čtvrteční tiskové konferenci nově ustavené platformy "Vraťte nám stát". V této platformě se spojilo 23 občanských iniciativ a organizací, které požadují obnovení elementární důvěry občanů v demokracii a právní stát. To je jev nezvyklý, což potvrzuje i zřetelně nervózní a popuzená reakce poslance Bendy (viz video výše).

 

www.vrattenamstat.cz


 

Loni v květnu jsem psal, že byla vyhlášena válka proti mafii... a stále si to myslím, přátelé.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1105/27-5-2011-byla-vyhlasena-valka-ceskym-mafianum

Autor Aťan, 30.04.2012
Přečteno 1122x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí