Smrt Lukáše Přibyla

Smrt Lukáše Přibyla

Anotace: Infarkt, mrtvice... nebo vražda?

Nemohu si pomoct, ale mám jedinou otázku: byla smrt místopředsedy představenstva týmu AC Sparta Praha přirozená?
Ve čtvrtek 9. února jsem se z prvního zdroje, který mi ,,přišel pod ruku", dočetl, že toto neštěstí má na svědomí fotbalová mafie. A dnes, ze samého zdroje zjišťuji, že se jednalo o PŘIROZENOU SMRT. Zdá se mi to nebo lékaři před masmédii váhají s určením diagnózy? Dost mě zarazilo, že i jindy věcný Mgr. Tomáš Hulan, tiskový mluvčí Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, blekotal a vůbec si nepamatuji, co vlastně řekl. Asi nic.
Na krku Lukáše Přibyla prý byly podlitiny. Podle lékaře to mohl způsobit infarkt. Možná ano, ale upřímně, dobrý chlap se srdcem Klokana, který zastával vysokou funkci ve Spartě, nalezen v kanceláři stadionu s podlitinami na krku a infarkt ve 33 letech? Člověku bez zdravotnického vzdělání je snad jasné, že přirozená smrt je nesmysl.
Omlouvám se za mou selskou myšlenku. Jen nerad vidím, když lékaři, policie a novináři, ti všichni dohromady, mlží.
Dej mu Pán Bůh věčný klid.
Autor Ekonom, 10.02.2012
Přečteno 1007x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí