Život po životě - kapitola V

Život po životě - kapitola V

Anotace: Příběh na pokračování pojednávající o osudech vybraných jedinců během zombie apokalypsy.

 Kapitola 5 - Nedostatky


  Týden pátý byl zatím nejhorší, co se týče zásob. Pondělí, úterý, středa - všechny tři dny bylo ještě dostatek jídla. Zato rovnováha v "rodině" byla po nedávném útoku, venku ještě stojících nemrtvých, zcela nestabilní. Lidé se hádali. I o to, kdo půjde na průzkum „Já nejdu! Ať jde ona!“ „Proč já? Ty tady nic neděláš!“ … „MLČTE!“ zařvala vedoucí Jess. „Jsme na tom špatně! Docházejí nám zásoby - jídlo, pití, benzín - a vy…vy se tu hádáte jako malí! Taky ta sucha nám moc nepomáhají s naplněním studny…Jen se hádejte dál, ale upozorňuju vás, že tady pak všichni chcípneme!!“

  „Jdu s tebou, Jess!“ přihlásil se Jeremy „Jdu taky!“ přidala se Agness. „Dobrá tedy, zítra ráno vyrážíme!“ dodala podrážděně Jess. (K ostatním) Vidíte, kam až to došlo?! Musí jít děti místo vás! „Nejsme děti! Přestaňte s námi takhle zacházet. Příští měsíc mi bude 18 a jako by teď záleželo na věku, zatraceně!!“ ozval se Jeremy. Po tomhle se nešvary pro dnešní den uklidnily.

 Čtvrteční ráno vyrazili na průzkum, ale už toho moc k prozkoumávání nebylo. Jednalo se pouze o malé městečko. Vše proběhlo hladce, i bez nemrtvých v onom domě. Po cestě vysáli benzín z některých aut, na která narazili. Když se vrátili do domu k ostatním, tak ti je uvítali objetím. Trojka nevěděla proč, ale objetí jim vrátila.

  U večeře proběhla kratší diskuze… „Musíme začít víc šetřit. Vším! Docházejí nám domy, kam bychom se mohli ještě podívat. Odedneška platí nové pravidlo…Jídlo bude na příděly! Kdo to nedodrží, bude potrestán!“ vysvětlila Jess. „Souhlasí všichni?“ Sborem se ozvalo zamručení, které zřejmě značilo ano.

   Večer na chodbě bylo slyšet, jak lidé pomlouvají, nadávají a někteří dokonce plánují útěk.

  Páteční ráno bylo deštivé. Jess všechny potěšila alespoň zprávou, že by se opět mohla naplnit studna. „Mám ale i špatnou zprávu…" řekla. „Z důvodu nedostatku surovin již nebereme nové přeživší!“ Ostatní se začali proti tomuto rozhodnutí bouřit. Tímto započala v domě vypjatá situace. Taková, která přichází tam, kde se brzy něco pokazí! A ono vskutku ano.

  Začalo to v sobotu, generátor přestával fungovat. Zkoušeli to spravit, ale bez vhodného nářadí to nešlo moc dobře. „Mělo by to vydržet pár dní, možná týdnů!“ povídá Shawn. „Zkusil jsem nějak zaimprovizovat.“ „Dobrá práce,Shawne!“ pochválili jej.

  Večer opravdu fungoval tak, jak měl. Dokonce i v neděli šel bez problémů. Odpoledne se opět vrátili, tentokráte s větším počtem zásob, Jess, Agness a Jeremy.

Autor Rigri, 06.07.2017
Přečteno 252x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí