Život po životě - kapitola VIII

Život po životě - kapitola VIII

Anotace: Příběh na pokračování pojednávající o osudech vybraných jedinců během zombie apokalypsy.

Kapitola 8 – Začátek konce


Osmý týden od vypuknutí nákazy.

Čas současného lidstva se krátil. Co den, to další oběti. Na ulicích již křik utichl, zato nemrtvých přibývalo. Aby toho nebylo málo, v domě přestával fungovat generátor, se kterým se něco stalo. A voda ve studni. Ta ubývala rychleji, než přibývala. Sucha trvala příliš dlouho, než aby se stihla voda doplnit.

   V úterní večer se jako obvykle pustil na chvíli generátor, ale nechtěl již naskočit. Ani dočasný technik Shawn to nedokázal spravit. „Tak lidi, jsme bez elektřiny...“ oznámil Emir. „Už to začíná. Pro všechny si přijdou. Všechny nás dostanou. Jako Nataliu, jako Penny, Erica, Kerneyho, Joshe, Rebeccu, Andreu, toho blbečka Petera a kdo ví koho ještě.“ skočila Emirovi do řeči Jess. „Takhle nesmíš přemýšlet, Jess! Zničí tě to!“ napomenul ji doktor. „To už je teď jedno…!“ řekla Jess, ale to už jí nikdo neposlouchal, neboť už mluvil doktor k ostatním – „Zítra se Shawn na ten generátor ještě podívá, dnes použijeme svíčky.“

   Další den zkoušel Shawn generátor nějak opravit, ale marně. „Zvláštní!“ podivil se Shawn. „Něco tady chybí…To nepřestalo fungovat samo od sebe!“ A tímto začaly hádky zcela nanovo. Pytel se s nimi roztrhl už u večeře. „Kdo za tím stojí?“ byl nejčastěji kladený dotaz, ale jak se dalo čekat, nikdo se nepřiznal.

   V pátek se vydali na průzkum jen Jeremy a Agness. „Měli bychom vypadnout! Máme tam zrádce!“ navrhl tentokráte Jeremy. „Souhlasím, bráško! O koho myslíš, že jde?“ „Já nevím! Nechci na nikoho ukazovat.“ „To já si myslím…“ nedala se odbýt Agness, „…že za to všechno může Jess. Poslední dobou se chová divně!“ „Hm. Nezapomeň, že nás zachránila!“ ukončil konverzaci Jeremy.

   Vrátili se do domu k večeru. Večeře již byla na stole. I dnes se strhla hádka. Opět to samé. Agness už to nevydržela a řekla svůj názor přede všemi – „Myslím si…“ začala „…,že za to může Jess.“ „Ty malá couro! Jak…jak se opovažuješ mě takhle obvinit?“ „Jestli jí chceš něco udělat, tak jedině přes mou mrtvolu!“ prohlásil odvážně Jeremy a stoupl si před Agness. „To nebude problém!“ vyklouzlo Jess. A tak to všichni uslyšeli a všem bylo jasné, kdo je oním zrádcem. Byla to jejich vůdkyně. „Zabte ji!“ ozvalo se souborem. „NE!“ snažil se uklidnit situaci doktor Emir.

   V sobotní ráno byla Jess pryč. Utekla z domu a nevrátila se ani v neděli.

   V neděli se Jeremy a Agness dohodli, že další den odejdou. Všem to oznámili a někteří se k nim přidali. Konkrétně doktor Emir, mladá dívenka Anette, vůdce druhé skupiny Jan a doktorův učeň Stan. V domě tímto zůstali pouze „technik“ Shawn a truhlářka Lisa.

  Vzali některé zásoby, nechavše v domě dvojici zůstávajících. Tímto započala cesta za jejich novým domovem.

Autor Rigri, 09.07.2017
Přečteno 271x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí