Hydroponic town 38. - Za dva a jeden den

Hydroponic town 38. - Za dva a jeden den

Anotace: uběhly dva dny a třetí se probouzel. A stejně tak se probouzeli Josh i Sarrah, vzdáleni od sebe však několik nepředstavitelně velkých měrných jednotek...

Byl to třetí den, co odletěl z Noemovy archy. Plul prázdnotou, kterou ozařovaly jen slabé vzdálené svítící body, hvězdy. Seděl v zadní komoře Oddysei 7 a přemýšlel o celé té výpravě. Má to všechno vůbec smysl?

***

Probudila se v zadýchaném pokoji. Byl to třetí den, co musela propůjčovat své tělo. Posadila se na posteli a přemýšlela o své situaci. Má to všechno vůbec smysl? Nebude s ní sir Lionheart chtít strávit další noc, než ji pustí do útrob vesmíru?

***

,,Chlape, dáš si pilulky s příchutí grilovaného kuřete?"

,,Ne, díky, Austine, nemám hlad..."

,,Už třetím dnem? Není s tebou něco, chlape?"

,,Ne, to je dobrý, nic mi není."

,,Dobře, Joshi, nebudu rušit. Kdybys měl chuť, přijď za nama dopředu."

***

,,Dobré ráno, princezno!"

,,Dobrý..."

,,Dala by sis něco k snídani? Třeba můj oblíbený anglický hemenex?"

,,Ne, nemám hlad..."

,,Už třetím dnem? Není ti něco?"

,,Kdy už budu moct odletět za Joshem?"

,,To se uvidí...ten hemenex?"

,,Ne, nemám hlad!"

***

Nevěděl, co se s ním děje. Všechno okolo něho prolétalo a on nic nevnímal. Musel myslet pořád jen na Sarrah.

,,Co asi teď dělá?" ptal se sám sebe. Měl tak úzkostlivou náladu a ta se s každou přibývající světelnou minutou od Noemovy archy prohlubovala. Do mysli se mu hlodala otázka, zda neměl zůstat se Sarrah.

,,Ale přece musím splnit přání profesora Boshe...". Pak se mu ale zase zvrásnila tvář: ,,A není to jen výmluva?"

***

Sarrah se soukala do úzké k tělu přiléhající kombinézy. Učesala si vlasy a lokla si čisté vody, která stála vedle netknutého šampaňského, dříve, než otevřela dveře do řídící kajuty, aby se znovu pustila do vyjednávání o svůj odlet.

***

,,No tak, Joshi, co se to s tebou děje? Od té doby, co tě znám, a že už to jsou skoro tři dny, ses vůbec nezasmál!"

,,To tě poslal Austin?"

,,Jo, vadí to snad? Divej, kdysi jsem chodil na Harvard a chtěl se stát tím nejlepším psychologem, dokonce lepším než samotný Sigmund Freud, tak mi umožni realizovat můj sen a pust mě ke své duši."

,,Myslím, že se ti právě povedlo být lepším než Freud. A to jako vážně." pousmál se Josh.

,,Tak se mi líbíš, kamaráde." řekl Samuel a poplácal Joshe po ramenu. ,, Zajdeš už teď za námi do akvária?"

,,Kam?"

,,Tak s Austinem říkáme naší prosklené řídící kabině."

,,No, dobře, když mě tam tak chcete."
Autor Muta cum liquida, 15.01.2008
Přečteno 291x
Tipy 1
Poslední tipující: žároffka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo akvárium!:)
to se mi líbí, nepřehlédnutelně tvoje - ten styl a humor... to si přečtu ještě jednou :)

19.01.2008 00:03:00 | žároffka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí