Hermiona - část 4.

Hermiona - část 4.

Anotace: Další díl Hermiony, snad se bude líbit, tentokrát je o něco kratší... Ale co nevidět přidám další část... ;o)

,,Rone musíš něco sníst!" domlouval Harry Ronovi, který byl v obličeji celý zelený, jako před každým zápasem.
,,Dobré ráno," pozdravila je s úsměvem Hermiona. "Co je mu?" podivila se při pohledu na Rona.
"Že se vůbec ptáš, máme před zápasem," odpověděl Harry.
,,Aha já zapomněla," usmála se. "A s kým vlastně hrajeme?"
"Se Zmijozelem," ozval se poprvé za celou dobu Ron. Když to vyslovil byl ještě bledší než před tím.
"Harry myslím, že to nemá cenu pojďme na hřiště," navrhla Hermiona a usmála se na Rona avšak její pohled byl smutný, Ron si toho všiml a konejšivě se na ni také usmál.
"Kdo dnes komentuje?" zeptal se Harry.
"Nějaká dívka z Havraspáru. Tuším, že se jmenuje Peggi Alsová," řekla Ginny.
"Znáš ji?" povytáhl obočí Harry.
"Ne, nevím kdo to je ale myslím, že chodí do pátého ročníku."
"No to jsem zvědavý. Jestli je to něco jako Lenka tak se máme na co těšit," podotkl Ron. Najednou se k nim přiblížila krásná plavovláska s modrýma očima a plnými rty. Oba hoši se na ni dívali jako by poprvé v životě viděli nějakou dívku.
"Ty jsi Harry Potter, že? Peggi Alsová, komentuji dnes zápas. Profesorka McGonagallová mi řekla, abych se vám šla před zápasem představit, aby jste nebyli na hřišti překvapeni. Takže hodně štěstí!" a potřepala Harrym rukou. "Uvidíme se na zápase,zatím ahoj," otočila se a když odcházela mohli na ni kluci oči nechat.
"Aby vám ty oči nevypadli!" řekla nasupeně Ginny, až teď si Harry, a určitě i Ron, uvědomili, že jsou tam ještě pořád také Ginny a Hermiona. Obě byli tak nějak nasupené ale každá tak trochu jinak jelikož Hermiona žárlila.
Tsss… Mohl na ni oči nechat! myslela si, na mě se takhle nikdy nedíval, proč by taky, že? Já jsem ta co mu kontroluje domácí úkoly, k ničemu jinému nejsem! Hermiono prosím to, Hermiono prosím ono a nic jiného! najednou se v duchu zarazila, ježiši co blbnu! Chodím přece s Viktorem a ne Ronem! okřikla se v duchu.
"Hermiono jdeme…" ozvalo se za ní najednou.
"Co, co? Jo už jdu…" všichni už byli na nohou a společně s davem mířili k tribunám, Ron, Harry a Ginny se od Hermiony brzy odpojili a šli se převléknout zatím co Hermiona se nechala unášet davem na tribuny. Našla si pěkné místo vedle Hagrida, který se také přišel na zápas podívat a zajisté také fandit Nebelvíru…
"Ahoj Hagride, teda dobrý den pane profesore…" ušklíbla se.
"Ále Hermiono, eště když si byla tákhle malej špunt," a naznačil její výšku prsty "tak si mi říkala Hahahepčík!!!!!!!!!" kýchl najednou Hagrid a všichni co seděli společně s nimi na tribuně spadli jako hrušky na zem.
"Promiňte, sem teď drobátko nemocnej ale to se vyléčí než bys řekla hypogrif.A estli mi vodteďka řekneš jinak než Hagride dostaneš školní trest, nezapomínej na to, že sem taky jeden z profesorskejch! Hehehepčík!" kýchl opět Hagrid, teď už byla Hermiona lépe připravená a stihla zareagovat a rychle se ho chytla, pár jednotlivců zůstalo také sedět.
"Pardón, pardón!" Ti, kteří spadli, si teď něco pohoršeně mumlali.
"To víš, když kéchne takovej vobr to není jen tak a co potom polovobr," dodal směrem k Hermioně.
"Hagride koukej už přicházejí!" upozornila Hermiona Hagrida.
"A už přichází družstvo Nebelvíru, ale nikde nevidím Zmijozelské družstvo, no asi to už dobrovolně vzdalo…" začala Peggi, pár fanoušku zmijozelského družstva pohoršeně něco zamručelo.
"Už jsou nastoupeni a nyní si Harry Potter z nebelvírského famfrpálového družstva podává ruku s kapitánem zmijozelského družstva. Počkat není to?? Ano kapitánem zmijozelského družstva je Viktor Krum!"
Hermiona nevěřila svým očím, byl to vážně Viktor. Proč mi to neřekl, pomyslela si,vždyť měl tolik příležitostí! Z jejích myšlenek ji vytrhl až Hagrid.
"To je strašný sotva si donde do škole, už je kapitánem. A to se vo to místo musel eště doprošovat!" kroutil hlavou.
"Madame Hoochová právě odpískala začátek zápasu, camrál má Ginny Weasleyová, ta je moc šikovná, a dává góóól!!!" Zmijozelští diváci pohoršeně zakřičeli, Peggi si jich nevšímala a pokračovala:
"Připomínám, že mužstvo jehož chytač polapí Zlatonku získává 150 bodů…A nyní mají camrál zmijozelští, přihrávají si a střílí, avšak Ron Weasley camrál chytá, přihrává jej Delmeze Robinsové ta přihrává Ginny a opět dává gól! Dvacet ku nule pro Nebelvír! Začíná se to dobře vyvíjet, jen do toho Nebelvíre!"
"Alsová máte mít nestraný postoj! Srážím Havraspáru 5 bodů!" osopil se na ni Snape.
"Komentujete velice dobře slečno Alsová. 25 bodů pro Havraspár!" řekla s úsměvem profesorka McGonagallová, Snape byl vzteky bez sebe ale už na to neřekl nic.
"Katie Bellová letí k zmijozelským obručím a dává další gól! Je to třicet ku nule pro Nebelvír! Tak to tak vidím, že Zmijozel to dnes projede na plné čáře!" Nebelvírští diváci zakřičeli radostí, jelikož Delmeza dala další dvě branky a Ron chytil dalších pět pokusů Zmijozelu.
"Harry Potter krouží nad hřištěm jako sup a snaží se najít Zlatonku, a vypadá to, že ji právě zahlédl a už za ní letí. Katie dala další gól…. Pane bože Ron Weasley dostal právě potloukem do hlavy a padá z koštěte na zem!"
Autor Pluviassol, 06.06.2008
Přečteno 330x
Tipy 3
Poslední tipující: Darkkitty, Procella
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zatial je to fakt dobre :)) aj som sa zabavila na snapovi a mcgonagallovej ;))

06.06.2008 22:03:00 | Procella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí