Srdce bojovnice - 57. díl

Srdce bojovnice - 57. díl

Anotace: Thranduil přistupuje k další fázi svého plánu...

Sbírka: Srdce bojovnice

Princ znovu ustal ve vyplácení a místo toho mi zlehka přejel bičem po zádech, ale tak jemně, že to působilo spíš jako pohlazení.
„Copak, Riel... Začínáš mít potíže snášet svůj trest hrdě? Štěstí pro tebe, že jsem ti nepřikázal, abys byla zcela zticha... jinak bych zřejmě dnes nedělal nic jiného, než tě trestal za tvou neposlušnost...“
Thranduilův hlas zněl nezvykle chraplavě a mě na malou chvilku napadlo, jestli také nezakouší podobné pocity jako já. Vzápětí jsem tu pošetilou myšlenku zahnala. Kdyby na něho mělo moje bičování nějaký vliv, tak by se jistě nerozpakoval svou touhu ukojit.
„Pověz mi... proč jsi odmítla Saerose?“ otázal se znenadání a když jsem hned nezareagovala, uštědřil mi mírnou ránu přes záda. Zaštípalo to, ale naštěstí se mi podařilo zůstat potichu.
„Odpověz! To je rozkaz!“ nařídil mi a znovu mě uhodil.
„To je... má soukromá věc... pane!“ odsekla jsem mu přes zaťaté zuby.
„Možná! Ale Saeros je jeden z mých mužů, a tak bych chtěl znát důvod, proč jsi ho tak necitlivě odkopla!“
Další rána, tentokrát jsem trochu sykla.
„Do toho Vám nic není, pane!“
Ucítila jsem další švihnutí a zabořila jsem nehty ještě hlouběji do desky stolu. Thranduilovi tam očividně zůstane na dnešní den věčná památka. Ovšem daleko raději bych je zabořila do jeho tváře. Za tu jeho samolibost a panovačnost.
„Jsem tvůj velitel, Riel, na to bys neměla zapomínat! Tedy přinejmenším pokud takovýto trest nechceš podstupovat pravidelně! A nebo se vzpouzíš, protože naopak chceš?“ zeptal se mě a já v jeho tónu zachytila náznak posměchu.
„Ne, pane!“ odvětila jsem rázně, ačkoli jsem si tím vůbec jistá nebyla. To, co jsem nyní prožívala, bylo sladké mučení, které kazilo jen pomyšlení na to, že až princ svůj výprask ukončí, pak mě prostě pošle pryč. Rozpálenou touhou a tolik dychtivou po milování s ním... Bylo to kupodivu ještě daleko lepší, než když jsem se sama řezala noži. Možná proto, že mě nyní netrápily žádné výčitky svědomí... koneckonců jsem byla pouze trestána za svá provinění... nemohla jsem to nijak ovlivnit...
„Odpověz mi!“ vybídl mě opět princ a koncem biče přejel po jednom z pruhů na mých zádech. Slabě to pálilo a mravenčilo a bylo to tak moc příjemné, že se mi vlastně ani uposlechnout nechtělo. A tak jsem zarytě mlčela dál.
„Hmm... Umíněná a neposlušná... Myslím, že se mi ta kombinace líbí...“ prohodil Thranduil a zasadil mi několik úderů po sobě. Jen stěží jsem potlačila měkké zavzdychání, které se mi již dralo mezi rty.
„Takhle trestáte všechny své vojáky, pane?!“ opáčila jsem vzpurně a doufala, že si za to vysloužím trochu hrubější zacházení. Ale Thranduil se pouze zasmál, skoro jako kdyby věděl naprosto přesně, o co mi jde.
„Já jsem vždy pro individuální přístup, Riel. Doufám, že to náležitě oceňuješ...“ Tentokrát v jeho hlase zaznívalo pobavení.
„Měla bych snad?!“
Po mém drzém dotazu následoval ihned další úder.
„Zatím jsem neslyšel, že by sis stěžovala... A nebo ty zvuky, které občas vydáváš, mám brát jako protesty?“
„Berte je jako co chcete, pane! Beztak na mém názoru nezáleží!“
I za toto sdělení jsem si okamžitě vysloužila ránu.
„Ale ale, Riel... Hodláš se snad litovat? Měla jsi několik příležitostí svou situaci poněkud vylepšit, ale tys ani jednu z nich nevyužila. Nemůžeš si pak stěžovat, že tě někteří Eldar neberou zcela vážně. Mají prostě pocit, že tak docela nevíš, co vlastně chceš.“
Jeho bič polaskal mé naběhlé pruhy na zádech skoro jako zručné prsty hudebníka struny harfy.
„A nebo víš? Pověz!“
Autor Nienna, 17.10.2008
Přečteno 780x
Tipy 35
Poslední tipující: Boscai, Alasea, Syala, Sára555, Tempaire, Lavinie, Koskenkorva, jjaannee, Kes, Egretta, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Thranduil je vždy odhodlaný :-) muhehehehe

17.10.2008 13:25:00 | Nienna

Doufám, že se Thranduil odhodlá ještě k něčemu XD

17.10.2008 13:02:00 | Ladyelf

On není krutý, jenom... no... značně otravný a neschopný samostatné činnosti.
Já bych to radši nedělala, tady jde o zdraví ;-) A beztak mám pořád pochybnosti, jestli to za něco stojí. No, uvidím, jak to nakonec dopadne...

17.10.2008 11:01:00 | Nienna

Aha... Takže krutej šéf, žádný antibiotika a úspěch zaručen. Že bych taky naběhla na tenhle systém??? :-)

17.10.2008 10:17:00 | odettka

To víš... mě tu včera šéf vytáčel celý den, nějak se to muselo projevit ;-)

17.10.2008 09:20:00 | Nienna

Juj, ty jí ale dáváš... A pak kdo utíná svá dílka v nejlepším :-)

17.10.2008 08:57:00 | odettka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí