Anaefové - Putující a jeho obyvatelé

Anaefové - Putující a jeho obyvatelé

Anotace: Fiktivní místo, fiktivní lidé a fiktivní čas. Snad se vám bude ten fiktivní příběh líbit.

Sbírka: Anaefové - putování

Na začátek bych vám chtěla povědět něco o zemi a obyvatelích, o kterých budu psát.

Všichni žijí na Putujícím světadíle. Pokud byste se ptali, kde se vlastně nachází, tak vám povím, že všude a nikde. Je na Zemi, můžete se na něj dostat i třeba ze Středozemě nebo Zeměplochy. Pokud se vám to nezamlouvá, tak hádejte, proč se jmenuje Putující. Můžete se na něj dostat, odevšad, když to umíte. Právě to je ale problém. Záleží jen na vás, jestli se tam dostanete, ale nemám žádné zprávy o tom, že by se to už někomu podařilo. Takže putující světadíl, jehož poloha a i velikost nejsou známy.

Známá část kontinentu je rozdělena do pěti částí: Pays de peuple gracieux, neboli lidově Elfie, Pays de peuple magique, nebo prostě Anaefské lesy, Doliny, Montana (Náhorniny), Zwerge Erde a Pays se cinquiéte peuple neboli Enfer de fous.

Tak nejprve k Elfii, zemi sličného lidu. Možná vás to překvapí, ale žijí tam Elfové. O této zemi se toho jako o Elfech nic moc neví. Je to daleko a Elfové jsou poněkud tajemní a podivní na Lid. Nejlépe je znají Anaefové, ale o tom, co ví, se moc nešíří.

Dále Anaefské lesy, země magického lidu. Tady zase zcela nečekaně žijí Anaefové. Ve chvíli, kdy přemluvíte Lid v Dolinách, aby o nich nějak déle promluvil, uslyšíte, že jsou označováni jako něco mezi Elfy a Lidem. Do jisté míry mají pravdu. A země vypadá jako její lid.

Doliny jsou "vesnickou oblastí". Zde žijí zcela typičtí vesničané se zcela typickými vesnickými názory a se zakořeněnou nedůvěrou ke všemu, co není z Dolin. Obzvláště to platí na Anaefy a kouzelníky.

Náhorniny jsou něco jako smetánka Lidu, neboť, alespoň podle nich, si žijí na vysoké noze. Co se týče lidí, označuji to jako něco mezi dřívějším Španělskem a divokým západem. Rozeberte si to, jak chcete.

Zwerge Erde je zemí trpaslíků. Tvrdá, převážně hornatá pustá krajina s tvrdým malým lidem. Trpaslíci se s ostatními příliš nestýkají, jsou snadno rozzuřitelní a rozzuřený trpaslík není dobrý pro zdraví. Navíc neradi vylézají ze svých provrtaných hor. Roviny a lesy pro ně nejsou.

A nejvíce na východě Pays de cinquiéte peuple, neboli země Pátého národa. Enfer se fous bych vám nedoporučovala říkat, v překladu to totiž znamená Peklo bláznů a to používají jen Elfové, a to ne moc často. Pátý národ je totiž tak jiný, jak jen může být. Lid se ho bojí, Elfové z něj mají obavy a Anaefové na východě jsou z něj mírně rozčileni. Pokud trpaslíci vědí, že Pátý národ existuje, rozhodně z& něj, jako ze všeho ostatního, nemají ani mírné obavy.

Úplně na konec jsem si nechala Sorciers. Tam žijí kouzelníci. Prakticky nemají žádné území, žijí roztroušeni mezi vesnicemi Anaefů a Lidu, což působí spoustu potíží. Jejich staré zkazky vyprávějí, že velká země kouzelníků leží za územím Pátého národa, ale já tomu moc nevěřím. Vysvětlovalo by to ale to, proč jsou kouzelníci z lidu Pátého národa jen silně nervózní, a ne vyděšení.

Tak toto je snad všechno k zdejšímu lidu a zemi.
Autor Alasea, 13.11.2008
Přečteno 265x
Tipy 4
Poslední tipující: Jablik, hermiona_black, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí