Na scestí

Na scestí

Anotace: Tak uvidíme, co na to budete říkat...i když z tohohle nic moc patrné není

Úvod - něco o mé osobě

Jmenuji se Alien Winifreyová. Co se týče mé osoby, není toho moc, co říct. Snad jen, že jsem poněkud jiná, než ostatní, ale kdo není? Abych nezapomněla, žiju uzavřená v jednom zvláštním domě, na okraji města. Ten dům sám o sobě není zvláštní, jeho tajemnost a důvod, proč se mu lidé na hony vyhýbají, spočívá v tom, kdo v něm žije. A že nejsme obyčejná cháska. Popravdě jsme přímo sesbíraní z ulice, zachránění od bídného života, zachránění před zkázou a sami před sebou. Kolik nás tam přesně žije, vám nepovím, téměř den ode dne se to mění. Někdo přibude, jiný odejde za lepším. Jsme taková záchytná stanice, ve které se vylížete z nejhoršího. Úzký okruh lidí, zde ale žije už spousty let. A mezi nimi patřím i já, nemám v úmyslu odejít, nevede se mi tady zle. Mám tu vše, co k životu potřebuju a život tam venku za zdmi tohohle domu mě děsí.
Asi nejvíce si vážím Stana a jeho ženy Cecil. To oni mě prakticky našli na smrt vyčerpanou, hladovějící. Přivedli mě do svého domu mezi svou „rodinu“. A dodnes jsem jim za to vděčná, i když si se mnou užili problému až dost.
A pak jsou tu kamarádi, kteří mě beze slov přijali mezi sebe, nebojí se mě a já jich, ač bych k tomu jistě měla důvod, kdybych ovšem nebyla jim podobná.
No myslím, že na mou osobu to už stačí, můj život není příliš důležitý, jako spíše lidé a události v něm. Vydalo by to na spoustu zajímavých knih. Však jeden písálek už u nás kdysi byl, ale nepohodl se s jedním, co tu kdysi bydlel a ten ho za trest dost ošklivě proklel nebo co, a tak tu u nás ten spisovatel zůstal, neměl kam jít. A mezi ostatní lidi by asi těžko zapadnul. Od té doby je dost nevrlý, plný sarkasmu a urážlivých poznámek.
Když jsem se jednou na jeho příběh vyptávala Stana, řekl mi, že to byla děsně nepříjemná událost, která se od té doby už nikdy neopakovala. Obyvatelé domu číslo sedmnáct Na scestí nebyli pro vnější lidi nebezpeční. Proto tento incident označuje jako náhodný a ojedinělý. A také velice lituje, že nemohl toho dotyčného, co to všechno spískal zarazit a ani potrestat. Zmizel hned potom.
Dost už, myslím, že jsem úvod už dávno přečerpala.
Autor Tempaire, 02.02.2009
Přečteno 483x
Tipy 8
Poslední tipující: deep inside, Bolder, Darwin, Veronikass, Nergal
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sice úvod, avšak velice zajímavý. Nejsem zastáncem toho, kdy se začíná jménem, ale tohle se mi líbilo a prostě to tam sedělo. Přečtu si hned i první kapitolku... :-)

02.02.2009 20:23:00 | Veronikass

Tohle se tezko komentuje...proste uvod ;)

02.02.2009 19:13:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí