Prolog

Prolog

Anotace: prolog k mému fantasy dílu - Radon - krev a slzy jednoho světa

Sbírka: Radon - krev a slzy jednoho světa

Jak snadno se může proměnit noc obyčejná v noc osudovou? Spousta tvorů se v daném okamžiku nadechlo, spousta kapek rosy dopadla na trsy trav. Za svitu měsíce u břehu jezera Aspet stál jelen a v klidu pil. Starý bílý jelen se měl právě dnes stát kořistí, či ještě lépe důkazem, že synek je již lovcem. Nedaleko již stál Listos, syn krále Araveta. Pomalu vytáhl z toulce šíp, napnul tětivu svého luku a zamířil…
…v bouři se ocitla průzkumná loď cestovatele a obchodníka Rififa. Vyzýval přírodní síly, aby ušetřily jeho loď, jeho posádku, jeho dceru, která neposlechla a tajně se plavila s nimi. „Bohové, ušetřete moji dceru, to nejdražší a jediné, co mám.“ Loď zmizela ve vodním víru a starý svět již nikdy nespatřila….
… „Chyťte vraha! Utekl oknem po římse. Nemůže být daleko. Král je mrtev. KRÁL JE MRTEV!“ ….
…rada osmi svobodných měst právě zasedla. Po dlouhých dvaatřiceti letech dojde opět ke spojení pod jedním generálem. Tlak démonů a jejich spojenců je již k neudržení. Hranice nejjižněji položeného města jsou v nebezpečí…
…kult nekromantů kolem devátého města Amet opět ožívá. Na hranicích jsou zase cítit dýmy z ohořelých těl. Touha nekromanta po moci je tak silná jako jeho pobyt ve vlastním těle, jen silná moc opravdu dokáže něco takového zastavit…
…syn démonického krále se chystá opustit svůj rod. Má se snad stát zrádcem? Touha po vládě je větší než úmysl ctít svou rodinu. S kým vším a za jakou cenu se dokáže spojit, aby usedl na nejděsivější trůn celého Radonu…
…královská jízda narazila na další jednotku démonů uvnitř země. Vypadá to, že se démoni spojili podzemními chodbami s naším světem. Jak to mohli trpaslíci dopustit? Na esery není spolehnutí, ale démoni by nemohli tak daleko projít, pokud by trpaslíci neotevřeli své brány…
…král obrů sedí se svým rádcem u plánu obrany horského království bez pomoci trpaslíků. Jejich spojenectví nefunguje. Nejlepší možnost bude izolace celých hor. „Vyšlete mágy vytvořit bariéru!“…
…trpasličí královna Haarik sedí před zrcadlem a češe si své kadeře. Vrásky jí přibývají na čele, poněvadž podzemní štoly, které dřív byly plné bohatství, slábnou. Kam mizí veškeré bohatství? …
…temný mág Herug, pán země eserů, sedí ve své laboratoři. Právě na tomto místě má klid k rozhodnutí, co s mocným městem Amet. Síla nekromantského kultu se dá využít ve prospěch temnoty. Jak ale přesvědčit, že místo sebe mají uctívat Pána temnoty?...
… „Poraď nám šamanko, co má náš kmen dělat? Paní vod nepřijímá naše dary, nechce vyslyšet naše prosby. Snad nás neopustila?“ Koyta je v rozkladu. Obyvatelé bažin odmítají žít ve společenství. Tříští se na kmeny a vesnice. Velký potenciál je ovládnut ještě větším strachem…
Autor Paulus Septimus, 15.12.2009
Přečteno 263x
Tipy 2
Poslední tipující: Talisa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí