Začátek konce - 4. Kapitola

Začátek konce - 4. Kapitola

Anotace: Fantasy hemžící se elfy, trpaslíky, draky, vílami, skřítky a mou úplně originální vymyšlenou rasou Nolky :) Za úplně všechny komentáře vám budu vděčná...

Sbírka: Začátek konce

Nervózně přecházel po svém malém vězení. Co bylo s Arcalime. Co se to sakra děje a proč se to děje? Ozvalo se zaklepání na dveře. Neměl zrovna veselou náladu, ale přesto se tomu pokusu musel usmát.
„Jen vejdi,“ řekl, „Přítele tu nemám a nepřítel nebude dbát, když odmítnu.“ Dovnitř vstoupil Klaudius.
„To znělo skoro, jako vtip.“ Odpověděl chladně hlavní kancléř Rady a zavřel za sebou dveře.
„Co mi chceš?“ Mótimér přešel k oknu a vyzývavě se na něho podíval.
„Kdo se s tebou pokoušel spojit?“
„Nevím o tom, že by se se mnou někdo okoušel spojit, ale jestli ti to udělá ra…“
„Drž už konečně jednou hubu, Valduci. Kdybys pořád nežvanil, mohl bych tě nechat uniknout.“
„Ty si vážně myslíš, že zradím své přátele, abych si zachránil kůži?“
„Vidíš?“ Kancléř se ušklíbl, „To je ten důvod, proč vy, elfové pomalu vymíráte. A taky ten důvod, proč se nám podařilo tě chytit. Za okamžik mi povíš, co chci.“ Zvedl ruku. Mótimér věděl, co udělá. Byl připravený. Zamžilo se mu před očima. Vnutil mu jenom ty nejhorší vzpomínky. Nechtěl, aby zjistil, cokoliv o tajemství, kterého byl strážcem.
Autor Mirime, 16.06.2010
Přečteno 217x
Tipy 2
Poslední tipující: Alasea
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí