bouře

bouře

Anotace: toto je muj 3. pokus o knihu a žadna z předcchozich nedopadla dobře tak to zkuste okomentovat a když tak řekněte jestli mam psat dal

Vlny které bili do lodi a zaplavovali tak její příď slanou vodou byli opravdu děsivě. není divu ze kapitán hulákal na cele kolo, ale on nehulákal jen tak do větru ale na jediného člověka člověka.
,,Rewoleneeeeeee" křičel oz opravdu naštvaný kapitán.
,,Rewoleneeeeeee kde sakra vězíš." ,,Tady" ozval se ospalý hlas mladíka okolo šestnácti let štíhle postavy s rozcuchanými vlasy. Byl oblečen do černých cestovních šatu s plastem sepnutým zlatou skobou
,,Copak chcete." ,,Takhle se mnou nemluv, " napomenul ho kapitán, ,,nebo snad už s námi užnechce jet?" ,,Ale ano vaše veličenstvo," řekl poněkud ironicky Rewolen . Postarej se o tu bouřku co to vůbec je za bouřku?"
„Král Hundegorn se zlobí“ odpověděl Rewolen kapitán znervózněl
,, Copak, bojíte se?“ ,,nestarej se, na koho se vůbec zlobí na mě určitě ne“ ,,Na mně “ řekl nevzrušeně „hmm dej do pořádku loď a já ti za to neutrhnu hlavu. Platí??“přikázal kapitán „Tak dobrá“ ukončil debatu Rewolwen a kapitán odešel
Rewolen se postavil na příď lodi a chvíli pozoroval rozbouřené moře jakoby na něj otřesy lodi vůbec nepůsobili.
Rozpřáhl ruce a vykřikl „saka tu nava“,kolem lodi ze rozprostřel zlatý štít kterym žádná voda neprošla a bouře jako by se utišila i když za štítem bylo vidět že bouře je stále tak hrozná jako před chvílí. Loď plula dál bez žádných otřesů.
„Korke?“ ozval se spokojený kouzelník „kde jsi?“ „tady můj pane“ odpověděl na výzvu mladík co vypadal spíše jako krysa ze které se proměnil byl malí a přední zuby měl nepřirozeně dlouhé
„tento štít vydrží tak dvě hodiny až zmizí tak pro mně přijď budu ve své kajutě?“ přikázal mu Rewolen. „ jistě pane“ řekl Korke a změnil se zase v krysu.
Rewolen spokojeně odešel.
Autor Ice Gaze, 23.01.2006
Přečteno 731x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj , tohle se mi fakt moc líbí..jenom čeština..ta se ti odpouští :) , ničeho jsem si nevšimla ale to je dobře :D .. fakt tohle je uplně super nejvíc super co jsem četla..určitě piš dál..moc se těším na pokračování :)

20.01.2008 18:59:00 | Kakušín

No, nebudu kritizovat délku tvého příběhu, nejsem na tom sám o nic líp, češtinu ti vyčítat nebudu, no co, ale někdy to vadí...ale ptal si se, jestli máš psát dál....hmmm....určitě by to nebylo marný, ale zkus se do postav vžít. Nebo aspoň do příběhu. Myslím, že to bude úplně jiný, co se týče výsledku. Nebo si čeba dělej jakýsi strom příběhu(tak to někdy dělam já) na papír si nakresli dějové linie, a potom se jednotlivým liniím věnuj samostatně. Efekt pak bude jiný, uvidíš. Piš a neboj se experimentovat.

25.06.2007 19:56:00 | Azachiel de Grim

Nářečí a čeština jsou dvě dost odlišné věci (ostravak hrubky nedělá, ví dobře, co kde píše).
Když chceš nějaký hodnocení, tak tady vyhoď osnovu celého díla a k tomu nějakou hotovou část k posouzení. Z tohoto se nedá poznat nic, když pominu ty chyby.

25.10.2006 14:16:00 | gest

Ne! Já se k ostatním nepřidám! Ačkoli jsem si nejdřív myslela, že si děláš legraci (TY VLNY - na konci přídavných jmen tvrdé y), po pár řádcích si na to dá zvyknout. Možná těch pár řádků tvořilo skoro celý tvůj příběh, což mě taky docela zaskočilo - ale nevyčítám ti to:)). Zkus napsat pokračování této story, ale i se svou originální češtinou - vždyť Denik Ostravaka Ostravskeho se taky nemůže chlubit pravopisem... Ice Gaze vytvořil své nové nářečí, tak mu ho nechte :o)

03.06.2006 17:04:00 | bramborek

Jak už bylo řečeno, ta čeština je hrozná. A taky by to chtělo trochu rozepsat a dodat tomu pořádnou atmosféru. Jinak v poho.

27.01.2006 12:08:00 | Elwig

Souhlasím. Nejdříve odstraň ty chyby v textu, pak víc rozepiš svůj příběh a přidej mu nějakou jiskru. Myslím, že bys mohl psát docela zajímavě.

23.01.2006 20:29:00 | sweetorange

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí