Empathy

Empathy

Anotace: Predstavte si svet,v ktorom už vaše myšlienky nie sú tajomstvom.Predstavte si ľudí,ktorí vás odhadnú na prvý pohľad.Ženu,ktorá má pomôcť...muža,ktorý zabíja...Predstavte si Empathy...

Prológ

Sú ľudia...ktorí sú schopní odhadnúť vaše správanie už pri prvom stretnutí. Podľa vašich reakcí...Podľa vášho vzhľadu...podľa mimiky...podľa giest, ktoré sú pre vás možno úplne bezvýznamné...Pre nich však nie. Občas máte pocit, akoby vám čítali myšlienky...a preto sú opovrhovaní spoločnosťou...Vnímajú city...Vnímajú myšlienky...Sú empatický... Vedia sa vcítiť do života iných...prežívať ich pocity...pomáhať tak...ale i ubližovať.

Môžu to brať ako dar...ako prekliatie...alebo sa s tým jednoducho zmieria....Niektorí pracujú ako analytici...iní využívajú svoje schopnosti na páchanie trestnej činnosti. A zvyšok...žije nomádskym spôsobom života. Nestýkajú sa s ľuďmi... Vyhýbajú sa im ...a žijú oddelene.

Vláda ich brala odjakživa ako hrozbu. Navonok sa totižto neodlišovali od normálnych ľudí...A ľudia vo vláde sa obávali,že im môžu uškodiť.Preto cvičili Lovcov- tých,ktorých jedinou úlohou bolo vyhľadať empatika a zabiť ho.
Týchto ľudí cvičil muž, ktorého duša bola taká čierna,že ho i samo peklo vyvrhlo. Muž,ktorí nenávidel empatikov viac ako ktokoľvek iný. Jeho jediným poslaním bolo zabíjať...
Volal sa Marestus.
Autor Elyona, 13.07.2011
Přečteno 356x
Tipy 2
Poslední tipující: pisálek, church.666
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vypadá to zajímavě, malinko mi to připomíná X-Men, jen u empatiků nebude jejich „dar" tak zřejmý na první pohled. Dobrý nápad, pěkně napsáno!

13.07.2011 18:28:00 | church.666

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí