Legenda o Kronikároch

Legenda o Kronikároch

Anotace: Napísané ešte minulý rok, ale podľa mňa je to celkom zaujímavá téma :D Thank you for coments :D

Prvá kapitola
Tí čierni
Alexandra Colinsová nikdy nepatrila k ľuďom,ktorí by verili v paranormálne javy.Nikdy nepatrila k ľudom,ktorých by nadchýnali fantasy.Nikdy neverila v lásku až za hrob.
Alexandra Collinsová bola vysoká,mala dlhé čierne vlasy a nežné hnedé oči.Vedela byť tvrdá ale zároveň i citlivá a všímavá.Nenávidela školu a milovala kritizovanie učiteľov,ktorý jej to oplácali až príliš častými skúšačkami.
Alexa sa narodila 3. januára 1998 v malom mestečku White Star v štáte Oregon.Jej matka zomrela pri autonehode,keď mala Alexa šesť.Odvtedy sa o ňu staral otec a strýko Thomas,brat jej matky.Alexa má mačku Judy,ktorú jej dala matka k šiestym narodeninám.Miluje nakupovania v obchodnom centre s jej najlepšou kamarátkou,Japonkou Kasumi Chengovou.

Mestečko White Star bolo úplne normálnym mestom,ako každé iné.Malo len jednu zvláštnosť:asi každé štyri roky sa v ňom objavili zvláštny ľudia.Ľudia,ktorí i v Alexe vzbudzovali strach.
Chodili vždy po štyroch,dve ženy a dvaja muži.A vždy sliedili po chodbách školy,pozorovali žiakov.A potom niekoľkých zobrali so sebou.A tých už viac nikto nikdy nevidel.
Kasumi Chengová,Alexina najlepšia kamarátka z nich mala panický strach a vyhýbala sa im ako sa len dalo.Možno preto,lebo naposledy so sebou vzali aj jej bývalú najlepšiu kamarátku-Jackie Hillovú.
A dnes tu boli opäť.
Alexa ich zbadala,keď stála spolu s Kasumi v rade na obed.Práve vchádzali do jedálne a bystrými očami jastrili po študentoch ako vždy.Znova to bola tá istá zostava:vysoký blonďavý chlap s čiernymi očami,nízka červenovláska vyzerajúca asi na devätnásť,tmavovlasý muž drobnej postavy a chladne sa tváriaca blondína.Hoci na pohľad boli úplne rozdielny,mali spoločnú jednu vec:študenti ich volali tí čierni. Pretože so sebou brali decká,neopýtali sa ich rodičov,nedovolili im rozlúčiť sa...A o tých deckách už nik nehovoril.Jednoducho to bolo tabu.Dokonca ani učitelia ich nikdy nespomenuli.Ani keď minulí rok zmizla Jackie...
Alexa si na to pamätala akoby to bolo včera.Tí čierni sa motali po škole už viac ako mesiac.A vyzeralo to,že majú jasný cieľ.Motali sa za ňou po chodbách ako tiene,keď si Jackie na obed sadla s kamarátkami,oni sa vždy usadili neďaleko...a pozorovali ju...Jackie začínala mať strach...Bála sa zostať osamote.Vždy bola v prítomnosti Alexy alebo Kasumi.Jackie bola vždy dobrá žiačka,prvotriedna.Ale keď zistila,že idú po nej...nedokázala sa na hodinách sústrediť.Svojim rodičom to nepovedala.Vedela,že by to nezvládli.A ona nechcela robiť haló.
Mali fyziku,keď sa to stalo.Alexa sa vypýtala na vecko,Jackie nebola na hodine.Chcela ju pohľadať.Našla ju na chodbe,kde ticho plakala.Alexa hneď vedela,o čo ide.Vybrali ju.Musí odísť.
Na druhý deň už Jackie do školy neprišla.A keď išli za jej matkou,tá im povedala len toľko,že Alexine veci zmizli a ona sa včera nevrátila zo školy.A oni vedeli,že Jackie už viac nikdy neuvidí White Star.Už nikdy nestretne svoju matku a nepozhovára sa s priateľmi.
Dni plynuli a učitelia už viac Jackie nespomenuli.Rovnako ako nespomenuli ani ostatné decká,ktoré odvliekli tí čierny...Alexa s Kasumi sa ich raz snažili porátať.Podarilo sa im zistiť,že tí čierny navštevujú školu už od roku 1998,čo bol rok,keď sa Alexa narodila...A tých deciek bolo vyše päťďesiat.Len na ich škole.Tí čierny navštevovali i iné mestá.A všade to bolo rovnaké.

"Čo tu zase chcú?"zaúpela Kasumi,keď ich zbadala.
"Prišli ťa pozvať na zmrzlinu,vieš?!"zasyčala Alexa a po očku ich sledovala,"znova chcú niekoho odvliecť."
"Prišli skoro,"vyhlásila Sue Wilsonová,ktorá si ich tiež všimla,"ešte sme ani nestihli zabudnúť na Jackie."
Všetky decká v jedálni si vystrašene šepkali.Deti z prvého stupňa na nich hľadeli vydesene,tí ktorí poznali Jackie a ktorí už prišli o priateľov zas nahnevane a nepriateľsky.Nie ste tú vítaní,hovorili ich tváre,nikdy ste neboli.
"Nemôžu len tak zo sebou zobrať decká a nedovliť im ani rozlúčiť sa s rodičmi,"mračila sa Alexandra.
"Ja si myslím,že Jackie Hillovej nie je škoda,"ozval sa za nimi hlas Sofii Thomasovej,vysokej blondíny,ktorej najväčšou zábavou bolo vtieranie sa učiteľom a nadriadeným osobám,sekírovanie Kasumi Chengovej a ohováranie Jackie Hillovej(kým bola na škole).Sofia mala bohatých rodičov a aj sa tak správala.Rozmaznané dievčatko z vyššej vrstvy,ktoré si o sebe myslí,že je pupok sveta.Všetci si o nej mysleli,že je anjelik.Ale keby ju poznali tak ako Alexa a Kasumi,s hrôzou by ju vyhodili zo školy.Kým tam ešte bola Jackie,Sofia si toľko nedovoľovala.Ale teraz bola škola pre niektorých ľudí (napríklad Kasumi) hotovou cestou po pekle.
"Zavri si klapačku,"zasyčala na ňu Alexa,"mohla by si tentoraz zmiznúť ty".
Pozrela sa na tých štyroch.Nezaujato sa presunuli k jednému stolu a sadli si.Sue Wilsonová ich pozorovala s prižmúrenými očami.
"Toto sa mi nezdá,"povedala,"sú divný".
"Sto bodov,Sue,trafila si do čierneho,"zasyčala Alexa ironicky,"jasné,že sú čudní."
"Nie,ja myslím niečo iné..."Sue sa na nich zadívala,"pozrite na nich.Inokedy sa bezradne obzerajú,no dnes...Nejavia nijaký záujem."
"Sú len dve možnosti,"povedala Alexa,"alebo sa zbláznili,alebo..."
"....majú jasný cieľ,"dokončila Kasumi a preglgla,"už len zistiť,kto je to."
"To sa dozvieme čoskoro,"povedala temne Sue Wilsonová a položila tácku s obedom na stôl.
"Možno príliš skoro,"prehodila Alexa a všetky tri si sadli ku stolu.Sofia sa pravepodobne vtierala ďalším učiteľom.
Autor Elyona, 08.07.2012
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí