Elf a čarodějka - Záchrana draků (část pátá)

Elf a čarodějka - Záchrana draků (část pátá)

Anotace: Už je to zajímavější :DDD

Sbírka: Elf a čarodějka - Záchrana draků

5. Kapitola

   Eris se probudila časně ráno. Otočila hlavu v naději, že tam bude Sean, ale on nikde. Uslyšela kroky. Chtěla se posadit, ale hrozně ji bolela noha, proto toho nechala. Alespoň otočila hlavu, protože věděla podle svých pocitů, že se k ní neblíží nebezpečí, ale přítel.

   „Hrozně jsi mě vylekal, Seane,“ řekne mu. Všimla si, že něco nese v náručí, tak se ho zeptala: „Co to neseš?“

   „Nesu nám oběd! Zajíce,“ řekne jí. „Eris je ti lépe? Můžeme po obědě vyrazit, půjdeš po svých, nebo tě mám nést?“ ptá se jí.

   Eris odpověděla: „Nevím, Seane, noha mě pořád trochu bolí, ale jít ještě snad dokážu. Při cestě se budu muset o něco podpírat a půjdeme hrozně pomalu,“ řeknu mu.

   „Dobře tedy, pokud se na to cítíš.“ Sean se na dívku podíval, připravil oheň a dal tam opékat zajíce.

   „Jak dlouho jsem spala?“ ptá se ho.

   „Asi tak osm hodin,“odpoví ji Sean.

   Eris si všimla, že Sean je nějaký unavený a tak se ho zeptala: „Spal jsi vůbec?“

   „Ne, celou noc jsem držel stráž,“ řekne trochu unaveně.

   „Seane, ty si taky potřebuješ odpočinout, nejsi nepřemožitelný, pokud někdo na nás zaútočí a ty nebudeš v plné síle, nemusíme to přežít,“ řekne rozhořčeně.

   „Odpočinu si, až ty budeš v bezpečí a neboj, síly mám ještě dost.“

   „Tak to bude trvat dost dlouho, když po mě jde Arosa a ti její skřeti,“ odsekne a sedne si, i když za velkých obtíží. Sean ji chtěl pomoct, ale ona odmítla.

   Při opékání zajíce se spolu nechtěli bavit. Ani při jídle se spolu nebavili. Eris na něho byla naštvaná, ale přitom se o něho bála a Sean, se o tom nechtěl bavit.

   Když dojedli oběd, Sean Eris zkontroloval obvazy, poté jí našel vhodnou větev, o kterou se mohla podpírat při cestě. Sbalil věci a dal sobě i jí pláště. Seana napadlo, že je lepší jít přes les, měli by lepší ochranu před útokem a je to kratší i když obtížnější cesta do města.

   Přes les se šlo špatně, Eris párkrát zakopla a Sean jí pomáhal se zvedat, až mu jednou došla trpělivost. Vzal ji do náruče a nesl ji přes les do města. Naneštěstí při cestě narazili na skupinu skřetů, kteří hledali její stopu. Jakmile si jich všimli, namířili si to přímo na ně. Sean položil Eris na zem a vytáhl oba meče. Eris v rychlosti hodil na obranu dýku. „Tady máš, kdyby něco křič!“ vyhrkne na ni a pustí se do bitvy.

   Skřetů bylo asi deset, ale Sean to nebral v potaz. Začal se kolem sebe ohánět meči, ale bylo na něm znát, že je unavený. Když zabil všechny skřety, které viděl, otočil se na Eris s úsměvem ve tváři.  Očistil si meče a zasunul je za opasek. Najednou se odněkud vynořil další skřet a namířil si to přímo na Sena. Sean si ho, ale nevšimnul.

   Skřet pozvedl meč, když v tom se mu do srdce zabodla dýka. Podíval se na ní, vychrlil z úst krev a padl na zem.

   Sean se otočil. Když uviděl na zemi mrtvého skřeta, s jeho dýkou v srdci nasucho polkl. Podíval se na Eris a řekl: „Děkuji, už podruhé jsi mi zachránila život.“

   „Nemáš zač, ty jsi mě taky, ale zachránil,“ odpoví a taky polkne nasucho, protože nevěděla, co to do ní zase vjelo!  Její tělo se pohybovalo samo, v životě nevrhala nožem na někoho, připadlo jí to neskutečné. Sean vyndal skřetovi ze srdce svou dýku a otřel jí o trávu.  Potom přišel k Eris a zase jí vzal do náruče a šel s ní dál přes les.

Autor malavydra, 27.09.2012
Přečteno 475x
Tipy 2
Poslední tipující: Swayn, Kirsten
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Píšeš opravdu poutavě a člověk se nemůže od textu odtrhnout, tedy alespoň ne já. Brzy si přijdu přečíst další části. :)

26.12.2012 14:51:23 | Swayn

To je kompliment, jak má být :DDDD moc děkuji :D ale ještě to pořád není to pravé ořechové :D musím toho napsat víc, abych byla se svými díly spokojena :DDD děkuji moc :))

26.12.2012 20:30:32 | malavydra

Myslím to vážně. :) A každý se časem zdokonalí, a je pravda, že to chce jenom psát a psát a zase psát. :D Však i já mám toho hodně co zlepšovat. :))

26.12.2012 20:36:00 | Swayn

To potřebuje každý, ale ty to máš lepší než já :D

26.12.2012 20:39:35 | malavydra

O tolik zase ne, neboj. :D

26.12.2012 21:02:24 | Swayn

ale joooo :DD

28.12.2012 22:06:12 | malavydra

?“ ptá se jí.

Eris odpověděla: „Nevím, Seane, noha mě pořád trochu bolí, ale jít ještě snad dokážu. Při cestě se budu muset o něco podpírat a půjdeme hrozně pomalu,“ řeknu mu.

„Dobře tedy, pokud se na to cítíš.“ Sean se na dívku podíval, připravil oheň a dal tam opékat zajíce.

„Jak dlouho jsem spala?“ ptá se ho.

„Asi tak osm hodin,“odpoví ji Sean.

Nechci být hnidopich to fakt ne, ale koukni sama to uvidíš, samé ptá se ptala se odpovídá. Je to těžký tam dávat něco jiného, ale věřím, že by si na něco jiného přišla. Take po sobe přečíct... jednou tam máš řeknu mu místo řekla mu, takže ty časy. píšeš v er-formě tak ji pak neplést:) Děj se mi fakt líbí ale řekla bych, že na to tak chvátáš a že by si tohle celé dílko zasloužilo více času, takhle je krásné dotáhni ho jednou k dokonalosti!!:) Já jak přesně v první kapitole nebyl popis představovala menšího elfa a jí jako velkou....a jak si psala, že ji vzal do náruče mi pak přišlo hrozně vtipný pak mi došlo, že bych si je oba měla představovat asi trochu jinak:D

26.10.2012 20:19:37 | Kirsten

je to opravdu těžký :D když jsem to chtěla u toho ptala a odpověděl, nahradit něčím jiným, tak jsem vůbec nevěděla čím :DDD

27.10.2012 13:58:25 | malavydra

odvětit, tázat se, pronesla, a on na to.... optala se je podobný, ale už je to trochu jiný... :) stačí popřemýlešt, já vím to zdržuje, ale tak po tom co dopíšu to beru znova:)

27.10.2012 14:01:55 | Kirsten

no to by mě nenapadlo :D ještě nemám tak dobrou slovní zásobu :DDD

27.10.2012 14:08:45 | malavydra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí