Hráč jako Drak, aneb útěk z reality

Hráč jako Drak, aneb útěk z reality

Anotace: Svět ovládá UI, které si řeklo, že všechny lidi přemístí do spousty Fantasy světů, které jim podle něj nejvíce vyhovují. tyto světy se s průběhem času mění. a v jednom takovém světě si teď ze svého pohledu zahraji jako Drak. Anglické výrazy jsou přítomny!

World loading: 98%. World loading: 99%. World loading: 100%.


"Připraven?" ozve se mi v hlavě.


"Jo, tak ukaž, co pro mě máš". odpovím, aniž bych otevřel pusu. Koneckonců, kdo by mluvil, když stačí myslet. Navíc dokud mu to neodsouhlasím, tak mi tenhle UI bůh nedá ani tělo, se kterým bych hýbal. Právě teď je to jenom moje mysl/duše.


V dalším okamžiku si připadám jako zavřený v boxu. Počkat! Trochu sebou zaházím ze strany na stranu. Box se převalí, ale jde to až moc snadno. Cha! Kulatý box a já uvnitř? Žádnej box, ale vejce.


Takže úkol číslo 1. Rozbít tohle zatracený vejce a zjistit, co jsem k čertu za zvíře. No, tak se do toho dáme.


Více méně si uvědomuji svoje tělo takže vím, že mám ocas, ruce a nohy s drápy. To jako můj druh nechává pouze plazy nebo dinosaura. To šlo rychle.


Rozhýbu prsty a začnu škrábat do skořápky. Tak tohle pude pomalu, skořápka je silná jako kámen. Hmm, tak co teď? Buď tu strávím příští století nebo se začnu převalovat a o něco tuhle zatracenou věc rozbiji. Evidentním problémem je, že nic nevidím. Kutálet se naslepo ve vejci? To si koleduje o malér.


Nu což. Pěkně pomalu a s citem se začnu kutálet. Podle zvuku, který skořápka vydává při kontaktu se zemí je pode mnou skála. To ledacos ulehčuje, teď jen najít stěnu.


Zabere to několik minut než se konečně o něco zastavím. Z ozvěny, která při mém kontaktu se stěnou vznikla, jsem si celkem jistý, že jsem v jeskyni.


Tak a teď do práce. Rozbití skořápky neustálím navalováním na stěnu mi zabralo několik minut, ale nakonec se ve skořápce objevila prasklina. Tu rychle rozšířím drápy na rukách. Křup! Skořápka se směrem od původní praskliny rozšířila já se vyvalil na podlahu jeskyně. Pomalu otevřu oči.


A nic. Přestože mám otevřené oči, je v jeskyni tma jako v pytli.


Počkat!


Když se ohlédnu přes levé rameno začnou se po stěně mihotat stíny. Ok, takže hurá za světlem. Jdu po všech čtyřech. Při mojí stavbě těla je to pohodlnější a bezpečnější.


Jakmile vyjdu za roh otevře se přede mnou konec jeskyně a zároveň ten snad nejkrásnější pohled co jsem kdy viděl.


Jeskyně se nacházela asi 50 metrů nad zemí a je uprostřed skalního útesu. Z jeskyně byl výhled na velké horské údolí obklopené horami a skalami, za kterými právě začínalo svítat slunce. Celé dno údolí pokrýval les, ale podle táhnoucí se mezery mezi stromy jím protékala řeka.


Pche, tak přesně takhle má vypadat perfektní startovací pozice pro někoho jako jsem já. Ale, co vlastně jsem?


V záři prvních slunečních paprsků je moje tělo pokryto temně zelenými šupinami, které jsou na břiše o něco světlejší. Skoro bych si myslel, že jsem jeden z ještěřích lidí, ale na zádech mám malá a zcela určitě nepoužitelná křídla.


No to se na to podívejme! Takže drak jo? Čímpak jsem se našemu UI bohovy tak zavděčil, že mi dal moje nejoblíbenější fantasy stvoření? No samozřejmě to sebou ponese i svoje nevýhody, ale já jsem na nejvýš spokojen.


Teď jen zjistit jak tenhle svět funguje.


"Přejete si zobrazit status postavy?" vyskočí mi v hlavě.


To je jedna věc z krku. "Ano, přeji si zobrazit status mojí postavy".


(Race: Drak)


(Age: 1 hodina)


(Status: Normální)


(Hp: 100%)


(Energi: 80%)


(Hunger: 10%)


(Thirst: 50%)


(Rank: F+)


(Special skills: Znalosti předků, Kontrola statů)


Ok, takže většina mích statů funguje na procenta ve stylu survival her z minulosti. Ok tomu se dokážu přizpůsobit.


Ale je tu něco nesedí...


Kde jsou moje útočné a defenzivní staty? A co ostatní Útoky nebo Spelly?


Hmm, tak zatím to nechám být, protože mám jiný problém.


"Dobrá ty jeden debilní bože, jak se mám podle tebe dostat dolů?!"
Autor Vojtass, 23.08.2018
Přečteno 339x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Co sešplhat po skále? :)

24.08.2018 12:53:57 | Firren

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí