The chosen one 10

The chosen one 10

Anotace: Celou tu kecačku o historii jsem chtěla dát do jednoho dílu, ale nevešlo se to. Příští díl bude ve středu a tam to už snad dopíšu. Užijte si díl!!!

Cítila jsem se jako ve snu. Můj mozek nejspíš právě vybuchl, takže se nemohl zabývat slovy o jiné realitě. Ale stejně. Jak se tam mám dostat?!? Enru se na mě zvědavě díval a čekal co udělám. Pokusila jsem se přemýšlet tím, co mi zbylo v hlavě. Jestli jsem zvláštní, snad bych ty dveře mohla cítit, jako mě volal ten tunel. 

Zavřela jsem oči a začala se soustředit na místnost kolem sebe. Zezačátku mi stále ujížděli myšlenky, ale po nějaké době už to bylo lepší. Svojí myslí jsem propátrávala místnost. Připomnělo mi to hvězdné války, o kterých se kluci bavili ve třídě, kde se rytíři Jedi snaží pomocí své mysli zvedat předměty... Zase mi ujely myšlenky. 

A pak... jsem něco ucítila. Vpravo. Otevřela jsem oči a podívala se tam. Byl tam koberec. Došla jsem k němu a opatrně ho odhrnula. Byly pod ním padací dveře. "Jsou tu... padací dveře. To je ten vchod?" zeptala jsem se a snažila jsem se působit sebejistě. Nejdříve nikdo nic neříkal. "Je to Vyvolená" řekl pak někdo tiše.

Otočila jsem se k nim. Už mě začínali štvát. "Už mi konečně někdo řekne, co to všechno znamená?!?" Jejda. Asi nebylo moudré křičet na členy Rady, ať už jakékoli. Postavy na trůnech se po sobě podívaly a pak začala žena uprostřed. 

"Kdysi dávno se bohové na nebi začali nudit. Nebe bylo velké, ale když tam už trávili tisíce let, přestalo je to bavit. Stvořili tedy planetu a pojmenovali ji Gjora. Nejprve byla pustá a to se jim nelíbilo, tak na ní vytvořili lesy, louky, pouště, jezera a oceány. Ale stále byla na planetě nuda. Stvořili tedy zvířata, která se živí přírodními věcmi, a zvířata, která se živí zvířaty. 

Pár set let je bavilo pozorovat koloběh života, ale také to nebylo navždy. Někteří bohové se to snažili vyřešit tím, že vytvoří nová zvířata. Vytvořili ptáky a ryby, ale jednou jednoho boha napadlo vytvořit něco jiného. Dlouho bádal, jak by to mělo fungovat, ale nakonec vymyslel dvě rasy zcela odlišné od zvířat. 

Vymyslel lidi a skřety. Lidi byli stvořeni jako první, protože byli o něco slabší, aby mohli osídlit Gjoru a získat tím nějaký náskok. Po nějaké době, když už lidé byli na Gjoře zvyklí, bohové stvořili skřety.

Skřeti si na Gjoru zvykali rychle a téměř okamžitě začali vytvářet zbraně, které používali k lovu zvířat. Pak ale jednou narazili na lidskou osadu. Zaútočili na ní a zvítězili, protože lidé byli spíše zemědělci než bojovníci. A tak skřeti začali útočit na další osady. Lidé se snažili bránit, ale byli slabí.

Už to vypadalo, že skřeti ovládnou Gjoru, ale jedna bohyně, Kalax, už se na to nemohla dívat. Navrhla ostatním bohům, aby lidem nějak pomohli, ale bohové odmítli. Kalax tedy vytvořila dva dary, obětovala se a poslala svou životní energii do světa, aby vyvolila toho pravého, který by její dary nesl a zachránil lidstvo... "

Autor Quenya, 25.06.2023
Přečteno 76x
Tipy 1
Poslední tipující: Azura0033
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To jsem zvědavá, jak to bude dál...

27.06.2023 08:22:23 | Vlaštovka

Uvidíš zítra;)

27.06.2023 13:26:10 | Quenya

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí