Anděl z Matarallu Kap. 1.: Trápení a rozhodnutí

Anděl z Matarallu Kap. 1.: Trápení a rozhodnutí

Anotace: Kapitola první: Trápení a rozhodnutí

Sbírka: Anděl z Matarallu




Kapitola první:

Trápení a rozhodnutí

 

Paloma zbledla a zmrzl jí úsměv na rtech. V hlavě se jí ozývalo jeho jméno jako ozvěna. Nevěřila vlastním uším. Neustále přemýšlela nad tím, proč on? Palomě vhrkly slzy do očí a postupně jí stékaly po tvářích. Babička Alma ji pevně objala.

,,Palomo, nechci, abys plakala. Ten muž za to nestojí. Moji dceru svedl a pak ji nechal na holičkách. Raději se oženil s jinou ženou, než aby se postavil čelem k tomu, co udělal tvojí matce."

Paloma usedavě plakala. Její rodiče jí celé roky obelhávaly, lahly jí. Lhaní nesnášela ze všeho nejvíc. Ernesta měla ráda, raději než vlastní matku. Paloma se jí vytrhla z náruče, odsedla si zpět na židli.

,,Proč si ji můj otec vzal, babičko?" zeptala se jí.

Babička Alma přemýšlela. Ona sama to nevěděla, protože s Ernestem o tom nikdy nemluvila. Po chvíli jí odpověděla: ,,Víš, děvče, to je na mě moc složitá otázka. S tvým otcem, tedy s Ernestem, jsem o tom nikdy nemluvila. Myslím si, že tehdy ani jinou možnost neměl. Chtěl chránit svého přítele, ale ten ho pak zradil a tehdy to bylo takové jako dnes. Její rodiče na ni byli moc přísní a to se na ni také podepsalo."

Paloma přemýšlela nad tím, co jí babička vyprávěla. Nemohla uvěřit tomu, že si tak Ernesto zachoval k její matce. Musela se dozvědět pravdu, jak to tehdy bylo. Pro ni samotnou to byl šok, když se dozvěděla, že Ernesto není její otec. Babička Alma ji pozorovala a zamýšlela se nad tím, co se jí honí hlavou.

,,Palomo raději bych se hned neptala. Tvoje matka nikdy k tobě nebyla upřímná a mně a mému synovi spoustu let lhala. Lepší bude, když se zeptáš svého otce než matky. Ernesto tě má rád a nikdy nedal najevo, že nejsi jeho dcera. On tě miluje!"

Palomě se draly znovu slzy do očí, ale nechtěla před babičkou plakat. Musí popřemýšlet o nové informaci, kterou se dozvěděla od ní a aby přemýšlela potřebovala klid. Juan Palmer de Rosa byla pro ni naděje.

,,Babičko Almo, půjdu o tom všem, co jste mi řekla přemýšlet. Musím si promyslet, jak dál. Nejdřív si ale promluvím se svým otce. S matkou se mi o tom mluvit nechce. Jednou se musím dozvědět pravdu. Dobrou noc, babičko  a mám tě moc ráda. Ještě jednou děkuju za všechno."

Paloma se zvedla z křesla, které bylo umístěno u okna a šla rovnou ke dveřím. Ještě jednou se otočila směrem k babičce a srdečně se na ni usmála. Paloma se odebrala do svého pokoje, ale této noci nemohla vůbec spát. Pořád dokola se jí opakoval jeden sen. Byla rozhodnutá promluvit si se svým otcem Ernestem a pak navštíví muže, kterého miluje z celého srdce, Juana.

Autor Misha, 13.08.2023
Přečteno 122x
Tipy 2
Poslední tipující: Marry31, MatyhoZmaty
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí