Anděl z Matarallu Kap. 7.: Pouto temnoty a světla

Anděl z Matarallu Kap. 7.: Pouto temnoty a světla

Anotace: kapitola sedmá: Pouto temnoty a světla

Sbírka: Anděl z Matarallu

Kapitola sedmá:

Pouto temnoty a světla

 

Sergio s otcem Armandem posedávali ve své útulné pracovně a přemítali, co by měli udělat dál. Po všech dobrodružstvích a konfrontacích, které zažili, si oba uvědomili, že jejich cesta musí vést zpět do světa Matarall, místa, kde všechno začalo.

Svět Matarall byl magický a plný nesmírné síly. Sergio a otec Armando zde kdysi našli tajemnou knihu, která jim odhalila existenci paralelních dimenzí a možnost cestovat mezi nimi. Avšak jejich původní návrat do lidského světa byl náhle přerušen a museli se vrátit domů dříve, než stihli prozkoumat všechny tajemství Matarrallu.

, po dlouhé době, měli opět příležitost vrátit se. Byli si vědomi, že se nevyhnou překonání mnoha nebezpečí a neznámých příšer, které jim budou stát v cestě. Ale Sergio věděl, že jestli chtějí zjistit více o své minulosti a o Teďsilách, které v nich existují, nemají jinou možnost.

„Sergio,“ promluvil otec Armando vážným tónem: „musíme se vrátit. Musíme najít odpovědi na naše otázky. Ale nejprve musíme získat více informací o tom, jak to tam vypadá dnes. Naší první prioritou by mělo být usilovat o spojení s někým, kdo svět Matarall dobře zná.“

Sergio a otec Armando se rozhodli vyhledat Enidu, starou přítelkyni otce Armanda ze světa Matarrallu. Enida byla moudrá kouzelnice, která se specializovala na staré magické artefakty a historii Matarrallu. Byla klíčem k jejich dalšímu objevování a porozumění světu, do kterého se chtěli vrátit.

Po navázání spojení s Enidou pomocí magické komunikace, dohodli se na setkání v opuštěném chrámu, který se nacházel poblíž Sergiova domu. Enida slíbila, že jim pomůže překonat nebezpečí a dá jim směr, kterým by se měli vydat. Sergio cítil vzrušení, ale zároveň i obavy z toho, co je čeká.

Nastal den setkání a Sergio s otcem Armandem se vydali k chrámu. Když dorazili, našli Enidu ve stínu obrovské sochy starověkého boha, který kdysi ochraňoval svět Matarall. Byla oblečená v dlouhém, tmavě modrém hábitu a její zrzavé vlasy pluly ve vzduchu.

„Vítám vás, Sergio, otče Armando,“ promluvila klidným hlasem. „Je čas vrátit se tam, kde všechno začalo. Matarall je nyní jiný, ale jeho síla stále přetrvává. Musíte být opatrní a otevření vůči tomu, co vás čeká.“

Sergio a otec Armando naslouchali Enidiným slovům a cítili, že jsou připraveni. Cestování mezi světy nebylo nic jednoduchého, ale věděli, že mají jeden druhého. Odhodlání a láska k poznání své minulosti je hnala vpřed.

Sergio se jí zeptal: „Co víš o Efraimovi, protože se objevil na svatbě Juana a Palomy. Svou mocí je unesl, ale naštěstí je zachránil Vírion.“

Enida se musela na chvíli zamyslet a pak odpověděla: „Efraim z Matarallu odešel. Žije v jiném světě než je Matarall. Vlastně přebývá v sousedním magickém světě zvaném Morskar. Vírion je stále v Matarallu a před Efraimem ho chráníme, jak můžeme, ale dlouho nevydrží. Potřebujeme pomoc té Palomy.“

Otec Armando se jí zeptal: „Proč je pro vás Paloma tak důležitá? Vždyť vyrůstala ve světě lidí. Je čerstvě vdaná a je šťastná. Začala žít nový život.“

Enida neodpovídala, protože věděla mnohem víc. Několikrát o tom mluvila s Vírionem, ale ani on nevěděl, jak má přesvědčit Palomu, aby odešla do světa Matarall. Věděla pouze to, že Paloma má v sobě skrytou moc, která je může zachránit.

„Paloma je klíčem k tomu, aby nás zachránila před Efraimem. Je mocnější než on, ale neví o tom. Může zlomit prokletí Sergiovi rodiny. Musíme ji přesvědčit, aby do tohoto světa na nějaký čas odešla. Samozřejmě i se svým mužem,“ řekla klidným a vyrovnaným hlasem.

Sergio se na ni překvapeně podíval, pak promluvil: „Tomu nerozumím, Enido. Co má Paloma společného s naší rodinou? Můj syn se che oženit se ženou, kterou miluje.“

Enida si povzdechla, protože věděla, co se stane, když se Sergiův syn ožení, ale on sám neměl ani tušení. Postavila se proti němu, dívala se mu zpříma do očí a pak tiše promluvila: „Když se Diego ožení se ženou, kterou miluje, promění se v kámen. A právě proto Paloma toto prokletí dokáže zlomit.“

Sergio se s otcem Armandem na sebe podívali, ale ani jeden z nich nic neříkal. Bylo na čase, aby se všichni rozloučili. Opět měli nad čím přemýšlet. Enida se s nimi rozloučila a pomocí svého portálu se vrátila zpět do Matarallu, kde ji napjatě očekával Vírion.

A tak začíná jejich nové dobrodružství. Sergio, otec Armando a Enida se spojili, aby otevřeli bránu mezi světy a vrátili se tam, kde všechno začalo. Stojí před příležitostí rozluštit tajemství Matarralu a objevovat moc, která spočívá v jejich nitru. Budou se muset postavit nebezpečím, která je pronásledují, ale společně jsou neporazitelní.

A tak začíná jejich cesta zpět do světa Matarall, kde se naplní proroctví a temné síly budou zkoušet jejich odhodlání. Sergio a otec Armando se sílou svého pouta a podporou Enidy se postaví všemu, co je čeká. Budou pokračovat v pátrání po své minulosti a najdou odpovědi, které hledají.

Ať už je jejich osud kterýkoli, jedno je jisté – jejich odvaha a pevná vůle je povede skrze temnotu, aby našli světlo a pochopili skutečnou sílu, která spočívá v jejich srdcích.

Autor Misha, 29.10.2023
Přečteno 75x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí