Anděl z Matarallu Kap. 8.: Skrytá moc

Anděl z Matarallu Kap. 8.: Skrytá moc

Anotace: kapitola osmá: Skrytá moc

Sbírka: Anděl z Matarallu

Kapitola osmá:

Skrytá moc

 

Juan a Paloma se po mnoha dobrodružstvích dostali do hlubin světa Matarall, kde se skrýval mocný čaroděj jménem Vírion. Byli odhodláni získat odpovědi na své otázky a objevit své vlastní magické schopnosti.

Když se blížili ke stinnému hradu, kde Vírion sídlil, cítili sílu a tajemství, které se kolem nich vznášelo. Paloma byla zvlášť napjatá, protože v duchu doufala, že se dozví něco o své neznámé minulosti.

Když konečně vstoupili do hradu, přivítal je Vírion se svýma temnýma očima a zlověstným úsměvem. Byl vysoký, se šedými vlasy a moudrým výrazem ve tváři. Juan a Paloma cítili jeho mocnou magii kolem sebe.

„Vítejte, Juane a Palomo,“ promluvil Vírion a jeho hlas zazněl hluboce a chladně. „Pozoruji vaše cesty a jsem vědom vašeho hledání pravdy. Jste zde, abyste získali odpovědi.“

Paloma se na okamžik zarazila. Byla překvapena, jak mocně Vírion o ní vypověděl. Jak byl schopen ji poznat, aniž by ji samotnou předtím viděl?

„Jak můžete vědět o mně?“ zeptala se Paloma s lehkým pochybením v hlase.

Vírion se usmál, zvedl ruku a vyslal magickou energii kolem ní. Paloma ucítila, jak síla proniká do každé buňky jejího těla.

„Palomo, tvá magie je mnohem silnější než jsi si dosud uvědomovala,“ řekl Vírion s respektem v hlase. „V tvých žilách proudí moc, která předčí i moc mého bratra Efraima. Jsi mocná čarodějka.“

Paloma byla ohromená. Nikdy předtím si neuvědomila, že může být tak mocná. Zvědavost a touha poznat všechno, co je v ní, najednou žhnula plamenem uvnitř ní. Chtěla se dozvědět víc o své magické síle a jak ji ovládat.

Juan si všiml jejího vzrušení a silné motivace. Věděl, že toto setkání je pro ni zlomovým okamžikem.

„Vírione, pomoz nám prosím objevit a porozumět Palomině skryté magii,“ požádal ho Juan s nadějí v očích.

Vírion přikývl a pozval je ke svému rozlehlému stolu, na kterém se nacházely starobylé knihy a artefakty. Sedli si a začali zkoumat Palominu moc společně.

Během několika hodin jim Vírion představil nové kouzelnické techniky, naučil ji ovládat energie a síly, které spolu Paloma skrývala. Byl trpělivým učitelem a vůdcem, který jí vedl temnými chodbami magie.

Paloma se učila, praktikovala a získávala nové poznatky o světě, který se skrýval za obzorem jejího dosavadního chápání. Každý den se stala silnější a blížila se k pochopení svého vlastního osudu.

Přišel okamžik, kdy se museli rozloučit s Vírionem, ale slíbili si, že se vrátí a budou pokračovat v učení. Vírion ji povzbudil, aby svou moc využila k dobru a pomáhala lidem.

Juan a Paloma odešli s laskavým příslibem od Víriona a v srdcích jim plál oheň nového závazku. Věděli, že mají sílu změnit svět a objevit své skutečné já. S novou nadějí a vědomím Palominy jedinečnosti, se vydali na novou cestu plnou dobrodružství a poznání.

Autor Misha, 05.11.2023
Přečteno 65x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka, cappuccinogirl
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí