Kulka mezi oči

Kulka mezi oči

Anotace: aneb proč i po smrti stále zůstáváme...

Plížil se podél zákopu se zbraní přitisknutou k tělu jako matka drží své jediné dítě. Věděl, že bez této zbraně se v těchto podmínkách neobejde... už teď se bál jako malý chlapec!

Jeho mohutné tělo se postupně vynořovalo ze zákopu aby vidělo na děj okolo... vykoukl jen jak musel a pomalu zvedal zbraň nahoru... nechtěl vydat jedinej zvuk. Koukl se do hledáčku a spatřil muže naproti sobě jak míří přímo na něj... nestačil vystřelit dřív...

Otevřel oči... zvedl své... nečekaně lehké tělo a snažil se pocítit nějáký cit, cit z toho, že ještě žije... byla to přímá rána. Vzpomíná si na to, jak ucítil tlak mezi oči a náhled otupení... myslel si že je jeho konec... pohlédl na zvraň na zemi a chtěl jí zvednout avšak pouze prohmátl... udivil se a zkusil to znova... neúspěšně. Zmateně stál ... pohlédl k zemi a tam spatřil něčí nohy... bezvládně ležet. Otočil své tělo a zůstal zamlkle stát... diť ten kdo tam ležel připomínal jeho, jen jeho obličej byl zohizděn ránou ze zbraně!

Snažil se uvědomit co se stalo... ta rána, tupá bolest... to se stalo a on? On je teď mrtvý? Vždyť je to nemožné!! Kde je to proslulé nebe? Peklo? Tunel se světlem na konci?

Chvíly tam stál a prožíval pomalu svůj život...nebo něco co se mělo zkončit... vzpoměl si na Carmen... Úžasnou tmavookou dívku s útlým pasem, kterou tolik miloval, vzpomínal na její slzy když odjížděl a na jejich syna, který v ní rostl... náhle pocítil smutek a beznaděj... tolik si přál být u nich... a tak se stalo.

Stál v kuchyni a slyšel jemný smích své milované... ona mezitím vešla dovnitř a prošla skrz něho... zarazila se a ohlédla, nic neviděla! Pokračovala.
Vypadala tak krásně a sladce... pod šaty se jí rýsoval jejich syn a on si tolik přál jí naposledy políbit... nestalo se tak... byl bezmocný, stal se z něho duch... nebo něco o čem nevěděl co to je...

Uplynulo spouta let ale on stále stál v kuchyni a nezestárl ani o minutu... Jen Carmen běhala po kuchyni s blonďatým kloučkem a on se jen usmíval a hleděl na ně... už ani nepřemýšlel na tím proč nemůže být s nima.

Jeho tělo našli Němci a krutě ho hodili na pláž, kde se na něm najedlo všelijaké zvířetstvo... Jen on stále zůstával... musel dohlédnout na to aby ti dva, které tolik miloval, zůstali v bezpečí...
Autor Hříšná, 06.07.2008
Přečteno 493x
Tipy 3
Poslední tipující: Aaadina
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí