Úvod

Úvod

Anotace: Stěhování, hledání práce, udržování chodu domácnosti, starost o partnera a pět zvířat a vypadat k světu.... jak to mám stíhat a být jen jedna?

„Snad nebudeš s vysokou školou dělat celý život recepční nebo nedejbože prodavačku? Už jsi měla mít dávno hotové to pedagogické minimum. Nezáleží na tom, jestli tě to bude bavit, ale musíš přemýšlet nad prektičností!“ Tak tímto proslovem začalo mé dnešní ráno, když jsem volala, jako ostatně každý den, mé matce. Nemělo smysl se jí plést do řeči a pokoušet se ji v dechových pauzách proslovu přerušit a říct, že já bych učit nemohla, protože bych jednnoduše tyto současné europarchanty v lavicích zkrátka zabila. Když si totiž moje máma něco usmyslí, tak je jak rychlopalná zbraň. Vím to. Fakt. Jsem totiž úplně stejná. Každý úvod motivujícího monologu začíná stejně: Ale Karoli....a já už vím, že si zase budu připadat jak malé dítě, co už sice může pít kafe, ale pořád žmoulá pod paží plyšáka.
Moje máma je super, chápající a na svůj věk čtyřiačtyřiceti let relativně mladá. Na krku má sedmnáctiletou potřeštěnost v podobě mé mladší sestry a sedmadvacetiletou tragedii, která si v devatenácti usmyslela, že půjde po střední škole studovat Český jazyk, ovšem s minimální šancí na uplatnění v oboru. A ona mě jako správná matka podpořila. Tak vznikla ta zapeklitá situace, kdy se absolventka rozhodla z velkoměsta vrátit do rodné hroudy. V té hroudě bude asi zahrabaná do smrti, protože jediné, co má, jsou místa prodavaček, motivující proslovy matky a notnou dávku sarkazmu.
Autor kiksik, 25.02.2018
Přečteno 665x
Tipy 2
Poslední tipující: Rbb
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj,
díky všem za komentáře. Byl to pokus něco začít, ale moc se to nepovedlo, každopádně ještě jednou díky všem :)

02.05.2018 10:27:58 | kiksik

Už nic nepiš a začni život. Stiskni Enter v duši, nadechni se a žij!

19.04.2018 23:30:13 | Petrlesna

Pěkně jsi jim to nandala. A to bylo v kategorii humor? To je fakt hodně humorné. Měla bys to nazvat:"Ta správná matka co mi ničí můj život." A "kolíbka" zkažený život ještě jde napravit.

19.04.2018 23:19:19 | Petrlesna

Jo, udržování domácnosti, starost o partnera a hledání práce, je přesně to, o čem všichni chtějí číst.:D
Jako jo, i o tom se dá psát, ale chtělo by to nějakou přidanou hodnotu...

01.03.2018 20:54:07 | Jezero

Upřímně nevím, kam humoristický román na pokračování bude směřovat.
Ani z křišťálové koule, třech krkavčích per a šesti krysích drápů to není jisté. Nicméně Váš partner má dozajista bílá křídla, musí to být sám Archanděl (Gabriel). Pokud by mu navečer křídla šarlatově rudla a černala a na hlavě by mu přistál třírohý klobouk, jde o převtělení v ďábla. Neboť pouze tyto dvě figury mají sílu a um vybalancovat tři hroty. Tedy matku, „náčelnici Valdštejnských vojsk“, sedmnáctiletou potřeštěnost a sedmadvacetiletou tragédii.
A je-li na dvoře mezi pěti zvířaty černý kocour s bílou náprsenkou, máte doma našeptávače (lobbistu), který se tulí tu k Archandělovi, tu k Ďáblovi. A víme všichni, kam veškeré kroky lobbistů vedou!

26.02.2018 23:23:36 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí