Mlčení jehňátek trochu jinak 7.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 7.díl

Anotace: ....

Sára bez klepání vrazila do kanceláře.
,, Copak ses jako malá nenaučila sluš...," Šéfinapektor strnul v půlce věty, když si všiml, jak je jeho dcera pobledlá.
,, Co se děje?" Seržantka se natáhla po kelímku s kávou na stole, bez dovolení si pořádně lokla, a teprve pak začala:
,, Myslím, že jsme na to kápli. za tím Sammym prý asi před třemi měsíci přišel nějaký chlap. Náš milý chlapeček si samodřejmě nepamatuje, jak vypadal, natož jméno. Jediným důležitým pro něj bylo, že mu ten chlap nabídl peníze za to, když sbalí jistou ženu, Claru Careyovou, a bez ochrany jí dostane do postele. Odmítl mi sice říct částku, ale určitě si přišel na slušnej balík!"
,, Skvělý," Šéf jí vytrhl kelímek z ruky. ,, Zatím ho strčíme zamříže pro napomáhání k vraždě, on nám ptáček za pár hodin s radostí dál zazpívá!"

Když se dveře se zaskřípěním otevřely, krčila se vyděšená Clara v nejzadnějším koutku místnosti.
,, Vy?" vydechla překvapeně, když si uvědomila kdo stojí na prahu. Podsaditý, plešatějící muž se rozesmál.
,, Kdepak! Já nejsem on!" řekl chraplavým hlasem. ,, Tak pojď, seš na řadě!" Došlo jí, co má na mysli. Začala ječet, kopala kolem sebe nohama. Přesto to nebylo nic platné.

Když se ozval domovní zvonek, bývalá seržantka Sarah Scottová se líně zvedla z pohovky. Jelikož měla čím dál tím větší břicho, dělalo už jí to jisté potíže.
,, Jsem jak bagr," zamumlala si tiše cestou ke dveřím a zasmála se. Vždyť ona se na to maličké těší. A tohle už zkrátka k těhotenství patří. Nezdržovala se kukátkem, myslela, že se stavil třeba Anthony na cestě z práce, když už musel zrušit tu večeři.
,, Přejete si?" zeptala se, jakmile spatřila neznámého muže. Byl trochu obtloustlý, mohlo mu být něco přes čtyřicet. Zazubil se.
,, To víte, že si přeju!" S těmiti slovy si rychle sáhl do kapsy a namířil na Sarah hlaveň pistole.
,, Prosím, seržantko," řekl a ustoupil, aby mohla kolem něj projít. ,, Trochu se projedeme!"

Anthony auto zastavil smykem. nezdržoval se vypínáním motoru, ani oblékáním saka. V běhu přeskočil svodidla a pokračoval několim metrů lesem. Listí na zemi bylo namoklé a tak nebylo divu, že při svém tempu uklouzl.
,, Doprčič," zamumlal naštvaně, podlezl několik policejních pásek a protlačil se hloučkem policistů.
,, Zdravím, kolego," zazubil se na něj patolog, aniž se zvedl od těla. ,, nepospíchej, už je mrtvá skoro dvě hodiny!" Seržant se rozhlédl kolem sebe. Prořídlý listnatý les, kousek od hlavní silnice. Oběť byla opřená o jeden ze stromů. Ryšavé vlasy jí spadaly do obličeje, šaty měla potrhané. Na čela bylo znovu vyroto slovo pomoc.
,, Clara Careyová," řekl seržant tiše. ,, Nestihli jsme to!" Hleděl na čelo a bylo mu do breku.
,, Příčinnou smrti bylo totéž, co u předchozí oběti," povzdechl si patolog. ,, Zase se jí prohrabal v hlavě!" V tu chvíli se za nimi ozvaly tlumené hlasy. Anthony se otočil, chtěl se ujistit, že se novináři nedostanou blíž k tělu. Novináři to však nebyli. Mezi stromy k němu přicházeli dva vysocí muži. Jeden měl na sobě ošoupanou košili a džíny, druhý sako a k němu odpovídající kalhoty.
,, Seržant Athony?" zeptal se ten v obleku. Když Anthony přikývl, natáhl k němu ruku.
,, Harold Turnr, speciální agent od FBI," řekl.
,, No nazdar," ujelo seržantovi. ,, Já tu Sáru asi zabiju!"
Autor Lady Alexiss, 30.08.2007
Přečteno 261x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jj, tiež dúfam, bolo by to trochu blbé..., ale rýchlo ďalší dielik :)

30.08.2007 23:37:00 | Tasha101

ty koki, dúfam, že sa sarah nič nestane... ale rýchlo ďalší diel :))

30.08.2007 12:32:00 | Procella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí