Mlčení jehňátek trochu jinak 9.díl

Mlčení jehňátek trochu jinak 9.díl

Anotace: ...

Jednou Danovi řekla, že nesnáší uzavřené prostory a mříže. Není nic horšího, než zůstat uvězněný a sledovat, jak život pomalu odchází s každým nádechem.
,, A teď v něčem takovém jsem," zamumlala Sarah a rozhlédla se kolem sebe. Kousek nad ní byl dřevěný strop, kterého se téměř dotýkala břichem. Stěny byly až nebezpečně blízko. Už dávno jí došlo, že je v rakvi.
,, Dane, prosím," zašeptala tiše. Myslela na svého mrtvého snoubence, kterého bezmezně milovala. Vybavovala si každý i ten nejmenší detail jeho obličeje. Jak by asi vypadalo jejich dítě?
,, Musíš se z toho dostat!" Zalila ji nová vlna síly. Musí to vydržet kvůli tomu děťátku. Musí.

,, Tak jakou použijeme metodu dneska?" zajímal se Harold Turner. ,, Cukru nebo biče?" Sára ho odstrčila a zašmátrala v kapse.
,, Pusť mě k tomu," řekla a hravě pomocí vlásenky odemkla zámek na dveřích. ,, Voilá!" Turner jí dal galantě přednost a tak jako první do bytu vešla seržantka. Zůstala stát v chodbě a rozhlédla se.
,, Na násilné vniknutí to nevypadá," mínil federální agent. ,, Omrkneš ložnici a pokoj? Já půjdu do obýváku, kuchyně a koupelny!"
,, Neváhej," ujistila ho Sára.

Anthony zamračeně hleděl na obrazovku počítače. Už asi po sté pročítal email, který poslali únosci. Občas jeho oči zklouzly na rozevřený dopis. Mozek mu pracoval na plné obrátky, ale přesto ho nic nenapadlo. nejsilnějším pocitem byl strach o Sarah. Zoufale si složil hlavu do dlaní.
,, Jestli jí najdeme..," zašeptal. ,, Tak přísahám, že....." Nedokázal větu dopovědět.

Sára se zvědavě rozhlížela po budoucím dětském pokoji. Dvě velká okna, stěny vymalované žlutou. byl tu také světlý koberec a nabílo natřená postýlka a prosklená skříň. Na pohovce ležela velká hromada plyšáků.
,, Můj bože," zašeptala seržantka a po tváři jí zkanula slza. Vtom ucítila na rameni lehký dotyk.
,, V pořádku?" zajímal se Turner. Sklopila hlavu.
,, To kdybych věděla," řekla tiše. ,, Musíme ji najít!"
,, Máš pravdu," souhlasil a zamyšleně se rozhlédl kolem. ,, Pojď, zajedeme ještě proklepnout toho gynekologa. Něco mi na něm nesedí!"
Autor Lady Alexiss, 01.09.2007
Přečteno 294x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí