Polibek na rozloučenou (32)

Polibek na rozloučenou (32)

Anotace: Enjoy =)

Sice to na sobě nedala znát, ale Samuel cítil, že s ní něco je. Poznal to podle úsměvu. Nebyl bezstarostný jako obvykle, ale křečovitý.
,,Gabrielo," oslovil ji. ,,Nechceš mi něco říct?"
Ztěžka polkla. ,,Ne. Proč?"
Pokrčil rameny a dál si míchal kávu. ,,Připadneš mi nervózní. Nesvá."
Pokusila se o úsměv. ,,Jsem v pořádku."
,,Proč jsi byla na gynekologii?"
,,Nemyslíš, že je to moje osobní záležitost?" zeptala se ostře.
,,To v každém případě," připustil. ,,Ale my dva jsme teď spolu. Takže jestli máš nějaké problémy, zdravotní nebo jiné, mám právo to vědět."
,,Byla jsem tam jenom kvůli antikoncepci," zalhala.
Sam se zatvářil, jako by jí to nevěřil. ,,Opravdu?"
Kývla. ,,Jo. A nech už toho výslechu, není mi to příjemné."
,,Mě taky není příjemné, že mi něco tajíš."
,,Nic ti netajím," štěkla po něm.
Její agresivita ho ujistila v to, že mu lže. ,,Fajn. Už se o tom nebudeme bavit."

Strávili spolu celý zbytek dne. Samuel chtěl jet v noci domů, ale Gabriela mu navrhla, aby přespal u ní. Z počátku se mu do toho zrovna nechtělo, neměl její rodiče zrovna v lásce, protože mu připadli falešní, ale nakonec svolil.
Uložila ho do své postele, popusinkovala ho a přitiskla se k němu.
,,Můžu se tě na něco zeptat, Samueli?"
,,Hmm," zamručel souhlasně. Nechtělo se mu mluvit. Chtěl ji jenom držet v náručí a vnímat vůni jejích vlasů.
,,A nenaštveš se?"
,,Ne."
,,Byl jsi sprejovat? Během té doby, co jsem tady?"
Otráveně převrátil oči. Naštěstí si toho nevšimla. ,,Ano, byl."
Cítil, jak celá ztuhla. Nadechnul se, aby něco řekl, ale přerušilo ho zaklepání na dveře.
,,Ano?" ozvala se Gabriela.
,,Gábi, je tady Tony. Ptá se, jestli nepůjdeš ven."
Samuel vstal a zamířil ke dveřím.
,,Kam jdeš?" zeptala se Gabriela. Neodpověděl, což ji vůbec nepřekvapilo. Vyklouzla z postele, nazula si pantofle a spěchala za ním.
Když Samuel procházel kolem maminky, neušlo mu, že si detailně prohlédla jeho tělo. Potěšilo ho, že se u toho zatvářila lišácky.
,,Same!" volala na něj Gabriela. ,,Tak si obleč alespoň šaty, když někam jdeš."
,,Mě se líbí jenom v těch boxerkách," špitla máma Gabriele do ucha.
Ta na ni vykulila oči. ,,Mami?!"
,,No co," trhla ramenem.
,,Budu dělat, že jsem to neslyšela."
Vrhla na matku přísný pohled a spěchala ke vchodovým dveřím. Stál v nich Tony a zrovna si se Samem podávali ruce. Když ji Tony zpozoroval, usmál se.
,,Ahoj, Gábi. Omlouvám se, že ruším. Nevěděl jsem, že máš tak vzácnou návštěvu."
,,To je v pořádku," odpověděla. ,,Máš se?"
,,Jo, je mi fajn," kývnul. ,,Sice by bylo lepší, kdyby jsi šla se mnou ven, ale když nechceš, tak nemusíš."
,,Gabrielo," oslovil ji Samuel, ,,jdi do postele. Ze dveří sem táhne studený vzduch."
,,A přijdeš za mnou?"
S úsměvem kývnul a počkal, až vyběhne schody a zmizí jim z dohledu. Poté se ve vteřině přesvědčil, že je s Tonym sám. Chytil ho pod krkem a tvrdě ho přitisknul ke zdi.
,,Ježiši, co děláš?!" vyrazil ze sebe Tony.
,,Ona to nevidí nebo to nechce vidět. Ale vidím to já," řekl nebezpečně.
,,Co vidíš?" Obtočil prsty kolem Samuelova zápěstí a snažil se jeho ruce odtrhnout.
,,Jedeš po ní."
,,To není pravda."
,,Nelži."
Tony pocítil, jak se mu Samuelovy prsty kolem krku sevřely pevněji. ,,Jo. Líbí se mi."
,,Tak mě teď moc dobře poslouchej. Jednou jedinkrát na ni sáhneš a zabiju tě."
,,Ona není tvůj majetek."
,,To není," souhlasil. ,,Ale miluje mě. Jestli mi tu její lásku pokurvíš, umlátím tě. Rozumíš?"
Tony mrknul na znamení souhlasu. Samuel ho pustil a vykopnul ho ze dveří dřív, než stačil dostat dávivý záchvat kašle.

Ráno Samuela probudily podivné zvuky z koupelny. Otevřel oči a zjistil, že Gabriela vedle něj neleží. Vstal, obléknul se a chtěl jít zaklepat na dveře koupelny. Gabriela se ale stihla do pokoje vrátit dřív. Byla bledá jako stěna, k obličeji se jí lepily potem slepené vlasy.
,,Kotě, proboha, co ti je?" Celým tělem mu projela čistá vlna strachu. Přišel k ní a objal jí hlavu dlaněmi.
Upřela na něj uslzené oči. ,,Samueli, já ti musím něco říct."
,,Pojď si lehnout."
Dovedl ji k posteli a láskyplně ji přikryl. ,,Tak copak mi musíš říct?"
Sebrala všechnu odvahu, kterou měla. ,,Samueli, já jsem asi těhotná."
Autor Sushino, 19.04.2008
Přečteno 405x
Tipy 22
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, PrincessOfTheNight, Princezna.Smutněnka, River, Escheria, Tasha101, Ihsia Elemmírë, Procella, ...
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí