Polibek na rozloučenou (37)

Polibek na rozloučenou (37)

Anotace: Gabriela a Tony spolu....

Tělo přitisknuté k tělu, vášnivý zapas jazyků a tiché, krátké vzdechy. Když Gabriela od Tonyho odtrhnula rty, nechal ještě pár vteřin oči zavřené.
,,Gabrielo, cos to udělala?" zeptal se zastřeným hlasem.
Na tvářích jí vykvetl svůdný úsměv. ,,Políbila jsem tě."
,,No," vykoktal ze sebe. ,,Já nechci být nějaká náhrada. Jako za Sameula, víš?"
Zašklebila se. ,,Nekecej mi tady o nějakých náhradách. Chceš mě?"
Vykulil na ni oči. ,,Cože?"
,,Slyšel jsi mě dobře."
Chytila ho za krk a přitáhla k sobě. Nejdřív se snažil do ní rty odtrhnout, ale nakonec roztál jako led na letním slunci.

,,Má moje cédéčko," řekl nevrle. ,,Gabriela má u sebe moje cédéčko Aiden!"
Naštvaně nakopnul nohu postele. Kurt Cobain, který na posteli pochrupoval, vyplašeně nadskočil a běžel se schovat pod křeslo.
,,Promiň," řekl Samuel omluvně. ,,Promiň, Kurte Cobaine."
Přistoupil ke křeslu a zavolal na něj. Pes opatrně vystrčil čumák. Samuel ho po něm pohladil, a tak vylezl celý. Nechal se podrbat za ušima a vrátil se zpátky na vyhřáté místečko v posteli.
Samuel dopil zbytek kávy, co postávala na stolku, a zamířil do sprchy. V té si promýšlel, jestli se vydá do Brna pro své cédéčko, nebo jestli jej oželí.

,,Kde jsou tak dlouho?" zafrflala Zuzka. ,,Co spolu dělají?"
Ema pokrčila rameny. ,,Nevím. A nejspíš to ani vědět nechci."
,,Počkej," vykulila Klára oči. ,,Snad si nemyslíš, že spolu...To."
Sebastian se ošil. ,,Jejda, to snad ne. Ne že bych měl něco proti Tonymu, je to dobrej týpek, ale já a Gabriela máme stejný vkus. Takže není pravděpodobné, že by se s ním spustila."
,,Nějak ale musí dostat Samuela z hlavy," pronesla Zuzka a přinesla sklenici chlazeného piva ke rtům.
,,Sexem s Tonym Samuela z hlavy pryč nedostane," konstatovala Klára.
,,Co ty o tom můžeš vědět, mrně?"
,,Náhodou docela dost," odpověděla uraženě.
,,Já se po nich jdu podívat," rozhodnul se Sebastian.
,,Jdu s tebou," vyhrkla Zuzka. Rychle se znovu napila piva a odešla se Sebem.

Studená zeď ji tlačila do zad. Když měla oči otevřené, zdálo se jí, že se vznáší. A když je zavřela, připadala si, jako kdyby seděla na jedné z krkolomných pouťových atrakcí a jezdila s ní nahoru a dolů. Tonyho pohyby ji stále silněji a silněji tlačili ke zdi. Zakňourala. Tony se jí podíval do očí.
,,Ta zeď mě tlačí do zad," řekla tiše. ,,Bolí to."
,,To přežiješ," odbyl ji rychle a pokračoval.
Během pár okamžiků mu tělem projel ostrý orgasmus. Gabriela to štěstí neměla, ale i tak jí sex s ním přinesl potěšení.
Poodstoupili od sebe, naposled se políbili a snažili se dát svůj zevnějšek do pořádku. A právě v tu chvíli se kousek do nich ozvalo: ,,To si snad děláte prdel, ne?"
Otočili se za důverně známým hlasem. Gabriela si popravila sukni a vyšla směrem k Zuzce.
,,Klára se nemusí dozvědět, co se tady teď stalo," řekla jí.
Zuzka kývla. ,,No dobře. Já pomlčím."
,,Gábi, nechceš jít domů?" zeptal se Sebastian.
Kývla, protože se najednou cítila strašně unavená. A ponížená tím, že se nechala načapat. Pomyslela si, že si měli s Tonym vybrat odlehlejší a ještě temnější uličku.
Sebastian Gabrielu objal kolem pasu a řekl Zuzce: ,,Odvedu ji domů. Vy se jděte dál bavit a postarejte se, prosím, o Klárku."
,,Neměj péči," odpověděla a šla k Tonymu. Uštědřila mu pořádný pohlavek. ,,Sakra, co si o sobě myslíš?"
,,Co jsem udělal?"
,,Moc dobře víš, o čem teď mluvím!"
,,Jo," kývnul. ,,Ale řekla si o to sama. Přece nebudu dělat vlny, líbí se mi už do prvního dne. To bych byl kretén."
,,Jestli si myslíš, Tony, že spolu teď budete, tak se šeredně pleteš."
,,Tohle si s Gabrielou vyřeším sám," procedil mezi zuby a vydal se zpátky do baru.
Autor Sushino, 23.04.2008
Přečteno 396x
Tipy 14
Poslední tipující: Bernadette, Sarai, jjaannee, Tasha101, Procella, Aaadina, Ihsia Elemmírë
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí