Věčnost (18)

Věčnost (18)

Anotace: Marina a Daniela si vjely do vlasů...

,,No hurá," zatleskala Darina spokojeně. ,,Udělal jsi mi fakt velkou radost."
Erik se pousmál. ,,Stejně si myslím, že nám to s Marinou nemůže vyjít."
,,Já si naopak myslím, že ano," řekla. Přehodila si nohu přes nohu a začala v kabelce štrachat krabičku cigaret.
,,Ty kouříš?" podivil se Erik, když vyndala krabičku ven.
,,Hmm," kývla. ,,Už pár dní."
,,To tě naučil ten tvůj fotbalista?"
,,Jmenuje se Karel."
,,Tak naučil?"
,,Jo," přiznala. ,,Nějak mi to zachutnalo. Ale krabička mi vydrží celý týden. Když teda nepočítáš víkend."
,,Mě je jedno, jestli kouříš," řekl a usmál se. ,,Je to tvoje zdraví."
,,Díky." Připálila si. ,,Ale tátovi o tom ani muk."
,,Slibuju."
,,Přivedeš Marinu někdy k nám?" zeptala se, protože moc toužila po změně tématu.
,,Uvidíme." Pokrčil rameny. ,,Možná později."
,,Chtěla bych ji poznat."
,,Tak si někdy vyrazíme ve čtyřech. Já s Marinou a ty s...Jakže se jmenuje?"
,,Karel," procedila mezi zuby. ,,Buď tak laskav a zapamatuj si to."
,,Budu se snažit."

V pondělí ve škole, ještě než Marina stihla dorazit do třídy, si Daniela sedla vedla Erika, nastavila mu svůj plný výstřih a jednu nohu si přehodila přes druhou, aby jí bylo vidět stehno.
,,Ahoj, Danielo," pozdravil a letmo si prohlédnul jak výstřih, tak nohy. ,,Potřebuješ něco?"
,,Tebe," řekla.
Vykulil na ni oči a zachechtal se. ,,Cože?"
Naklonila se blíž k němu. ,,Od první chvíle, co jsem tě spatřila, mám strašnou chuť tě políbit."
,,Opravdu?"
,,Ano," kývla. ,,Jsi strašně sexy. Ten bílý make-up z tebě dělá ještě tajemnějšího a přitažlivějšího, než jsi."
,,Bílý make-up?" zopakoval po ní. Chvíli mlčky zíral, potom se rozesmál. ,,Danielo, proboha, já nepoužívám žádný bílý make-up."
,,Takže jsi tak bledý od přírody. Bože, to je úžasné."
,,Ani bych neřekl."
,,Odmítneš mě i dneska, když tě pozvu po škole na skleničku něčeho ostřejšího?"
Nevycházel z údivu. Díky svému obličeji byl zvyklý, že se na něj holky usmívaly a v barech ho zvaly na drink, ale takhle drze a přitom lacině se k němu ještě žádná nelísala. ,,Odmítnu."
,,Eriku," zašeptala prosebně.
Začal si připadat jako ve stupidním pornofilmu. ,,Nemám zájem."
,,No tak," řekla a mrkla na něj. ,,Mohli bychom si spolu užít."
Vztáhla ruku a položila mu ji do rozkroku. Ztuhnul a na pár vteřin nebyl schopný jakkoli reagovat. Zrovna, když chtěl její ruku sundat, chytla Marina Danielu za vlasy a smýkla s ní ze židle na zem.
,,Co si o sobě myslíš, ty mrcho?!" zařvala po ní Marina.
Daniela po ní střelila pohledem. ,,A co si o sobě myslíš ty?"
,,Neopovažuj se na něj ještě někdy sáhnout!"
,,To si teda piš, že sáhnu," pronesla sebevědomě.
,,Jo?" Marina zatnula ruce v pěst.
,,Jo. A rozhodně mi v tom nezabrání taková nicka jako jsi ty."
A už byly v sobě. Celá třída je pobaveně sledovala, jen Erik se mračil. Dokud měl pocit, že Marina vyhrává, nechal je se prát. Ale jakmile Daniela začala škrábat, vstal, chytil Danielu za pas a odtrhnul ji od Mariny.
,,Nech toho, Danielo," zavrčel.
,,Pusť mě!" zařvala. Poslechl. Zadívala se na něj vražedným pohledem. ,,To dáš přednost jí přede mnou?" Kývnul, a tak se dala Daniela do smíchu. ,,To sis teda vybral partii. Dovol mi tě upozornit, že Marina není zrovna ta, která by tě uspokojila."
,,Cože?" zaječela Marina a rychle vyskočila na nohy. ,,Jak jsi to myslela?!"
,,Pokud vím, tak jsi ještě nikoho neměla."
,,Co je tobě, kurva, do toho?"
Spokojeně se usmála. ,,Neměla. Já to věděla."
,,Ojetiny nejsou zrovna můj šálek čaje," pronesl Erik.
Pár lidí ve třídě se rozesmálo. Daniela se na Erika otočila a střihla mu facku. ,,Jak se opovažuješ o mě takhle mluvit?!"
,,Budu takhle mluvit o každé, která mi strčí ruku do rozkroku, když je kolem spousta lidí."
Daniela ohrnula horní ret. ,,Blbečku." Potom kvapně odkráčela na dívčí záchodky. S jejím odchodem se každý ve třídě zase začal věnovat svému.
Erik pohladil Marinu po vlasech. ,,Jsi v pořádku?"
,,Jo," kývla hlavou. Že jí bylo neskutečně trapně přiznat nehodlala.
,,Dala jsi jí co proto," řekl a usmál se na ni. ,,Tvář má červenou jako jahoda a začíná jí opuchat oko."
Trhla ramenrm. ,,Jsem prostě dobrá."
Znovu se na ni usmál a líbnul ji na rty.
Autor Sushino, 28.05.2008
Přečteno 452x
Tipy 27
Poslední tipující: Leňula, Aki, jjaannee, Bloodmoon, PrincessOfTheNight, Procella, Tasha101, Darkkitty, Escheria, Sarai, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jééé to bylo pěkné:-) Není nad pořádnou rvačku:D

28.05.2008 19:00:00 | SummerNight

to bolo super ako vzdy... =)

28.05.2008 17:23:00 | Tasha101

toto je jedna z najlepsich casti :D ma to hadam vsetko a navyse som sa dobre zasmiala :) genialne

28.05.2008 17:17:00 | Escheria

rozjíždí se ti to pěkně, kdy bude další? :D

28.05.2008 16:59:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí