Sen o snu

Sen o snu

Anotace: Kéž by.....

Mladá dívka sedí v první lavici, má vyuku. Její učitel vykládá nějakou látku. Dívka nevnímá. Její myšlenky patří chlapci, který si získal její srdce, aniž by věděl jak...
Učitel podává dívce otázku, ona nevnímá...
Dívá se z okna, a sní o chlapci, na kterého nemůže přestat myslet. Kéž by byla pravda, to vše, co si právě představuje....
Nereálné...Najivita....ach tak dětské!
Někdo klepe na dveře,mluví s učitelem - dívka stale je zasněná. nevnímá, že u dveří stojí stojí chlapec z jejího snu. Chce aby šla s ním. Najednou ucítí něco divného, celá se zachvěje. Cítí přítomnost něčeho - někoho...Otočí se a s upřeným pohledem na dveře od třídy. On tam stojí a teď už slyší pouze jednu větu. "Tak běž."- Tato věta zazní od učitele.
Dívka neví o co se jedná. Za 15 minut zvoní na přestávku. Chlapec - "Pujčil jsem si Tě do konce hodiny na jméno jiného učitele, on o tom ví. Chtěl bych Ti něco říct, vysvětlit.

Dívka už se nedozví co ji chlapec chtěl, jelikož v tomto okamžiku jí zazvonil budík, musí vztát a jít do školy.
Má zvláštní pocit. Pocit.. asi je šťastná, jen ...Kéžby se to stalo doopravdy. Dívka si ted' přeje jediné, aby se stal realitou, a to co jí chtel říct bylo ... aby jí řekl co k ní cítí.....
Autor Lucisatko, 04.06.2009
Přečteno 253x
Tipy 1
Poslední tipující: no.signal
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takové sny jsou přímo umučení =( // moc pěkné =)

09.08.2009 13:33:00 | no.signal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí