I love vampire..6.Část-Nečekaný telefon

I love vampire..6.Část-Nečekaný telefon

Anotace: ..

Vstala jsem z postele a utíkala dolů.V obýváku stál táta,s nákou ženskou,která se na mě vlídně usmívala.Přišla jsem tam a slušně jsem pozdravila.Tatka se usmál a ta ženská začala mluvit.

Carla: Ahoj jmenuju se Carla Varmiová a pracuju v agentuře,kde najímám modelky.A ty...ty seš prostě nejhezčí holka,kterou sem kdy viděla.Roberte měl jste pravdu je roztomilá.Bereme jí.Od příštího tejdne nastupuje.

Koukala jsem jak blázen.Byla jsem ještě myšlenkama jinde,ale najednou mě to dockvaklo usmála jsem se a odpověděla.

Já: No to si děláte srandu? Ježiš, já myslela,že tohle už tady neseženu.

Carla: Od příštího pondělí nastupuješ a ted mě omluv musím jít ahoj.

Já: Nashledanou.

Štastně sem se tatkovi vrhla kolem krku.Byla jsem tak ráda,myslela jsem že už si sen nedoplním,ale zase budu fotit.

Já:Tati si vážně skvělej.Já si jdu ještě udělat ukoli nahoru.

Robert: Pa Mell.

Dala jsem mu pusu a šla nahoru.Nahoře jsem si lehla na postel a přemýšlela.Myslela jsem na Paula,bylo mi tak hrozně viděla jsem ho vedle sebe,najednou mi vtrhl do myšlenek Edward.Viděla jsem jeho andělskou tvářičku.A za chvíli usla.Ráno jsem vstala docela brzo.Šla jsem do sprchy a potom se načančat.Až sem vypadala úžasně,tak jsem vyrazila do školy.Když jsem vystupovala,tak na mě všichni koukali stejně jako včera.Zdálky na mě už mávala Erin.Šla jsem za ní,ale uklouzla jsem všichni holky se mi smály a kluci se mi zbývali na pomoc.První přišel Edward.Podíval se mi do očí,a vážně řekl.

Edward: Nestalo se ti nic?

Koukala jsem mu do očí.Prohlížela si ho,a jen zamumlala.

Já: Ano.

Zvedl mě,usmál se na mě a rychle odešel.Chvíli jsem,stála a koukala na něj.Když Erin do mě strčila,v tu chvíli sem se zpamatovala.

Erin:Koukala sem že Cullen ti přišel na pomoc?

Já: Jo proč?

Erin: Dávej si na něj bacha.Je fakt divnej.

Já: Hm.

Bylo mi jedno,co si Erin myslí.Šla jsem na hodinu chemie,všechny lavice byli obsazený jen jedno místo u Edwarda.Šla jsem k němu a zeptala se.

Já: Ahoj nevadí když si k tobě sednu?

Edward se na mě podíval a odstrčil si židli k oknu a něco si pro sebe povídal.Byl vážně divný.Pak se odsunul zpátky a odpověděl.

Edward: Můžeš.

Sedla jsem si a dívala se na tabuli.Celou hodinu mě pozoroval.Po hodině,jsem chtěla jít za Erin,ale zastavil mě Edward.

Edward: Promin,že jsem se ti ani nepředstavil jsem Edward Cullen.

Já: Já jsem Melissa,ale říkej mi Mell.

Naše oči,se zase setkali,ale mě vyrušulil telefon.

Já: Omluv mě na chvíli.

Volal mi Paul.Koukala jsem jako blázen.Rozmýšlela jsem se,jestli to mám zvednout nebo ne.Nakonec jsem to zvedla.

Paul: Ahoj Mellissko já tě musím vidět.Přijedu za tebou do Forks ju? Zítra tam budu musíme si promluvit.

Nevěděla jsem co mám odpovědět.Měla jsem v hlavě tisíce otázek.Chce se ke mě vrátit?

Já: Paule? Dobře promluvíme si? sejdem se ve skalním parku zítra ve 3 poznáš ho tak,že tam bude hodně skal.

Paul: Oki ahoj.

Usmála jsem se.Určitě se chce ke mě vrátit.Zase budu mít zpátky životní lásku.Miluju ho.Otočím se a Edward už tam nebyl.Vyšla jsem z budovy,kde stál Edward.Celou dobu co jsem šla k autu na mě koukal.Zítra po škole uvidím Paula jsem tak štastná.Jela jsem domů a řekla si,že se půjdu projít.Krásně jsem se procházela a myslela na Paula,určitě se chce ke mě vrátit.Proč by jezdil až do Forks.Myšlenky se zase vrátily k Edwardovi.Sakra,proč na toho kluka pořád myslím.Miluju Paula a to se nikdy nezmění.Šla jsem domů a zanedlouho usla.

Pokračování příště...

Jaký bude Mellisin zítřejší den?

Co chce po Mellisse Paul?

Jak dopadne setkání Paula a Melissi?

TO VŠE A MNOHEM VÍCE SE DOZVÍTE V DALŠÍ ČÁSTI.
Autor BaRbÍnkA, 21.07.2009
Přečteno 298x
Tipy 2
Poslední tipující: Coriwen
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí