Změna.

Změna.

Anotace: No...takovej pokus o psychologickej román, písněte k tomu něco ať vím jestli pokračovat

Seděla na posteli, utlumená, bez emocí, nechtělo se jí plakat, nechtěla křičet, nechtěla se smát, jen koukala před sebe. A snad ani neviděla co je před ní, jen tak zírala do prázdna. Hlavu kterou měla ještě před pár dny plnou chaosu myšlenek a zoufalství měla najednou naprosto čistou, jako by nikdy nic před tím nebylo, jako by se nic nestalo, jako by začínala znova. Sama se trošku divila kde se v ní tento stoický klid bere, najednou měla ve všem jasno.
Ona, vždy toužící po krásném vztahu, nádherných přátelství a příznivkyně zážitků a večírků ....jako by tam seděl někdo chladný jako led, bez emocí bez citů, bez nadějí jen s jedním cílem být ta "dokonalá". Být ta úžasná, kterou všichni obdivují za její kariéru, za její krásu, za její dokonalost, toužila jen po uznání, kterého se jí dostávalo po málu. Chtěla být vzorem stejně tak jako byly jiné vzorem pro ni. Chtěla toho tolik dokázat, tolik prožít, ale přitom cítila že se z ní stává sobec. Sobec který pude přes mrtvoli, jen aby si splnil svůj sen...
Z jejího rozjímání nad sebou ji vyrušil až zvuk telefonu. Kdo jí co může chtít takhle pozdě večer? Stačil jediný pohled na displej a měla jasno, píše opět on. On kterého kdysi milovala, on kterého chtěla, ten kdo ji takhle změnil. Přesto že se naučila zachovávat si klid, jen jeho jméno v ní probouzelo nějakou zvědavost, něco co si nedovedla vysvětlit a slovy popsat. Fascinoval ji a děsil najednou, cítila náklonost i odtažitost, poddajnos i vzdor. Snažila si od něj držet odstup a skrývala svoje city, ale byl to vždy on, který ji donutil kleknout a přiškemrat zpátky, měl všechno co ona potřebovala, pevnou ruku, vůli a měl bič, který na ní platil. Snad právě to bylo to co ji na něm přitahovala, to že dostal to co chtěl, to že si jí dokázal zkrotit. Ona se mu snažila vzdorovat ale stále neúspěšně, a když už později toho litovala a obávala se toho že ji ztratzí.
Právě on jí naučil být tak chladnou a myslet na sebe, okoukala to od něj, nebo spíše se snažila. On takový ve skutečnosti asi nebyl ale v jejích očích ano. Měl přítelkyni s kterou byl šťasten, peníze, byt, vzdělání a přesto jí měl v záloze. Bral ji jako milenku, která ho velice přitahuje, ale nejdřív si jí musí vycvičit. Viděla jak si s ní pohrává, jak dráždí, jak se snaží si ji udržet a přitáhnout, nesnášela ho za to, ale na druhou stranu milovala když to dělal. Když jí nasazoval pomyslný obojek a ukazoval jí kdo je pánem. Vzhlížela k němu a nedovedla mu říci ne.
Autor Ruth, 02.10.2009
Přečteno 228x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí