Cesta ninji II:začínám se učit

Cesta ninji II:začínám se učit

Anotace: druhá kapitola

Sbírka: Cesta ninji

Šplouch!Ozvalo se šplouchání vody.Vstávat trénink začíná!Proč jste mě polil?Protože se musíš otužovat,nato se šibalsky usmál.Vezmi si bambusový meč a opláchni jsi tvář.Myslím že už jí mám opláchnutou dost.vyšli jsme ven k potoku.Hi sensei mě naučil pár seků a potom jsem se naučil pár technik pěstního souboje.Slunce bylo vysoko na obloze.Jdi jsi ulovit něco k jídlu.Řekl Hi sensei.Ulovit?Říkal jsem ti to.Je to součástí tréninku!Tady máš meč.Můžeš vyzkoušet pár strategií.Žijí tu kuřata,ptáci,veverky,a možná pár selat.Vylezl jsem na strom a čekal na kořist.Přišlo jsem tak měsíční selátko.Hodil jsem dýku po praseti.Zasáhl jsem ho do hrudi.Seskočil jsem ze stromudal sele do pytle když se přihnala obrovská bachyně,ale já vzal dýku a hodil jí po ní.Minul jsem.Rozběhla se na mě.Vrazila do mě čelem a vyhodila mě do vzduchu.Dopadl jsem na její záda. vezla mě dlouho a snažila mě ze sebe zhodit,když proběhla kolem dýky kterou jsem po ní hodil sebral jsem jí a zabodl jí ji do zad.Přinesl jsem obě dvě prasata ukázat mistrovi.Hmmmmm...Takové velké čuně bych neřekl že ulovíš ,mistr mi kance pomohl vykuchat a ukuchtit.Celou večeří jsme nesnědli ,tak jsme jí nechali na oběd.Vypil jsem čaj a mistr své saké.Pak jsme šli oba spát a já opět začal přemýšlet.Tak jsem trénoval mnoho let,až jednou jsem měl dvacáté narozeniny a Hi sensei můj trénink konečně uznal za dokončený.Nushiho slouhové nás nikdy nenašli,jenom jednou sem zabloudil vetešník který nám za to že mu ukážeme cestu do města prodal opravdu dobrý zelený čaj který povzbuzoval,dával pocit nepřemožitelnosti a pomáhal spát.Dnes jsme měli opravdu dobrou, večeři zabloudila do údolí kráva a mohli jsme tedy mít hovězí.Ráno jsem brzo vstal a opláchl si obličej vodou,Protože mistr Hi měl ve zvyku mě budit ranní sprchou.Poslední den tréninku mi Senci řekl tohle:aby z tebe byl dobrý bojovník musíš si vyrobit svůj meč sám.Tak jsem šel hledat materiál. Železo na čepel ,pevné dřevo na rukojeť a látka na omotání rukojeti plus pochva do které meč schovám.Nějaké železo jsem sehnal z pár lžic konvic a hrnků.Vzal jsem foukátko a začal foukat do kamen aby tam byla vysoká teplota.Meč jsem odlil ve formě z hlíny a pak okovával .Takový japonský meč se ková třeba 500x.Tak jsem koval celý týden to se dá čepel do pece,pak se vyndá tluče se do ní aby byla pevná a pak se ochladí.Pak se meč brousí.Nakonec se přidá rukojeť a jílec.Rukojeť se obváže obvazem a pak už se jen ozdobí pochva.Když byl meč hotoví tak jsem ho ukázal mistru Hiovi a ten na to:Hmmmm… dobře. A teď druhá část tréninku!COOOOOOOOO!Deset let jsem se učil a teď ještě druhá část tréninku ?Hele Koii jedna věc je se něco naučit a pak to naučit se použít.Ale Nushi se nepochybně taky učí bojovat má mnohem lepší mistr…v tom ho zarazil Hi.Co jsi to teď o mě řekl?Nic prosím .
Autor Tasami Isuto, 07.12.2009
Přečteno 277x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí