Cesta Ninji kapitolaIII:další trénink?

Cesta Ninji kapitolaIII:další trénink?

Anotace: já vím já vím je to tršičku okopírované od Bleach ale to já vím uvědomuju si to a žádné dizkuze se na toto téma začínat nebudou

Sbírka: Cesta ninji

Další trénink???
Pokud bude druhá část tréninku tak to už ze mě bude třicetiletý staříček.Ty sis dal do hlavy že mě budeš urážet že?a navíc nikdo neřekl že to bude trvat dalších deset let.Bude to trvat tak dlouho dokud všechno nepochopíš.Nedívej se na to jak si starý nebo ošklivý.Dívej se dovnitř a pátrej po sobě samém. Až sebe najdeš naučím tě tohle.Šťouchl mi do čela a já se objevil v sobě samém nic tam nestálo nebylo tam světlo,ale nebyla tam ani tma,bylo to jako když oslepnete.Lehl jsem si na zem,teda jestli se tomu zem dalo říkat.Zkoušel sem nad ničím nepřemýšlet.Za pár minut sem otevřel oči a vedle mě stála kniha.Nepochybně v ní bylo napsáno o mě.Chtěl jsem jí zvednout ale ona se posunula jako kdyby do ní někdo šťouchl.Začal sem za ní utíkat ona byla pořád stejně daleko když jsem se najednou probudil.Hi se mě zeptal:Co jsi viděl?Viděl sem knihu.Takže první fáze je hotová teď už jen tu knihu otevřít.Ale teď tě do čela nešťouchnu.Budeš se muset uspat sám.Zavřu oči.Zkouším to pořád dokola.Tečou ze mě hektolitry potu,ale nejde to.Otevřu oči a jsem překvapen.Jsem znovu v sobě otočím se a za mnou je zase ta kniha,ale já jsem knihu nezastavil v útěku.Pak mi to došlo sem přece uvnitř sebe.Tady můžu dělat cokoli.Pozvednu ruku a ohraničím knihu barikádou.Vezmu knihu otevřu ji a najednou stojím zase před Hiem.Dobrá knihu si otevřel.A teď to co jsi udělal v sobě budeš muset udělat doopravdy.Jak to mám udělat?Pojď za mnou. Vyšli jsme na vysoký vrcholek.Znovu do mě šťouchl,ale já se neobjevil sám v sobě,ale stál jsem za sebou.Vyděl jsem svoje tělo jak stojí a nehýbe se.Najednou Hi Sensei vytasil meč a zabil moje tělo.Teď je z tebe jenom duše.Jsi sice z hmoty,ale nemáš tělo.Už se nemůžeš přenést sám do sebe,protože v tom stavu teď budeš pořád.Takže můžeš teď dělat věci co si dělal v mysli jen omezeně.Můžeš třeba nechat puknout zem ale ne vyčarovat zeď.A taky na všechno co uděláš potřebuješ určité množství energie.Nejdřív tě něco lehkého odešli jsme do údolí a tak začal druhý trénink.
Autor Tasami Isuto, 08.12.2009
Přečteno 259x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí