Nový starý a upíří příběh - úvod

Nový starý a upíří příběh - úvod

Anotace: Prosím, pomozte mi vybrat vhodný název pro budoucí příběhy. Děkuji

Příběh se odehrává ve staré Praze. Píše se rok 1701. Prahou otřásá vlna záhadných zmizení, která nikdo neřeší a vláda, pokud se tomu dá tak říkat, dělá jako by se nic nestalo, většinou se to tak daleko ani nedostane. V té době u nás vládli Habsburkové, sídlící ve Vídni. Již tři roky po mém narození byla Praha na krátko nebezpečné město. Habsburkové měli problémy s Turky, kteří obléhali Vídeň. Neměli moc času na úpravu města.

Jen málo kdo vychází po deváté hodině večerní ven, pokud i tak učiní, je velká šance, že se nevrátí zpět. Žeby vraždy? Nikdo to neví. Možná se jen opili v hospodě a spadli do příkopů. Ale co je pravda?



Autorův dodatek : při psaní se pokusím psát tak, aby děj a detaily odpovídaly té době.


1. část

Jmenuji se Elizabeth. Je mi dvacet-jedna let. Již dlouhou dobu.

Jak vám za chvíli začnu vyprávět, můj příběh, chci aby jste ho pochopili, nebo se alespoň snažili.

Pocházím z jiné doby, kruté. Buďte rádi, za to, kde žijete teď.

A nedivte se prosím, že část mého příběhu je vypravována v minulosti.

Brzy to snad pochopíte.
Autor Majas, 03.03.2010
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí