Kráska a Zviera (B2uty & the B2st): epilóg

Kráska a Zviera (B2uty & the B2st): epilóg

Anotace: pretože konce pre mňa znamenajú špeciálnu kapitolu života

Sbírka: Kráska a Zviera

Boj bol náročný a nekompromisný. Vyžadovalo si to ich plnú pozornosť. V ich svete bolo ťažké dostať sa do povedomia, avšak im sa to podarilo. Tisícky mailov pravidelne prichádzalo na adresy skupiny Beast. Zapísali sa medzi legendy. Avšak tie dôležité na sebe niesli jeden znak - boli od jeho Krásky.
GiKwang sa náhlil hore schodmi. Prišiel po neho poslíček, aby sa okamžite dostavil do zasadačky. DuJun aYoSeob už čakali na ich zvyčajných miestach. DongWoon a JunHyung neprídu, keďže odcestovali za svojimi záležitosťami. Jeden na svadobnú cestu a druhý sa ktovie kde zase túla. Ako posledný z partie prišiel HyunSeung podávajúci GiKwandovi bielu obálku. Chýbal už len manažér.
"Čo je to?"
Pokrčil plecami.
Na vrchu bolo napísané iba jeho meno. Ten rukopis spoznával. Patril Alex.
Urýchlene ju roztrhol, aby sa dostal k samotnému listu, ktorý ho čakal vo vnútri. Prebehlo ním vzrušenie. Nemýlil sa.
 
Drahý GiKwang
Určite sa práve čuduješ, ako je možné, že ti tradične nepíšem mail. Dôvod je jednoduchý. Kedže je to naposledy, čo ti vôbec píšem, chcela som to spraviť čiernym na bielom, aby sa nestratil medzi ostatnými v schránke.

Musel uhnúť pohľadom. Srdce mu bilo ako splašené. Toto nie je možné. Keď jej v poslednom liste písal o neuveriteľnom zázraku, ktorý sa odohral, nenapadlo mu, že už onedlho na to bude čítať tieto riadky.
 
Živo ťa vidím, ako máš práve pocit, že zle čítaš. Je to tak. Spravím to stručne, aby som ťa dlho netrápila. Preto ti nebudem písať, ako som sa naozaj zasmiala pri tvojej správe, že sa náš playboy oženil. Ani nebudem reagovať na JunHyunga. Veď keď je možné, že je z DongWoona ženáč, prečo by sa nemohlo nájsť dostatočne šialené dievča, ktoré by JunHyunga dokázalo presvedčiť o tom, že skutočná láska existuje. To, že je to Terez, mi došlo už vtedy, keď si spomenul, že ti vravel, že do galérie chodí zisťovať, aký rozdiel je medzi mozaikou a vitrážou.

HyunSeungovo dusenie smiechu ukončil YoSeob.
"Nechaj ho, nech to dočíta," karhal ho zarovno s ním DuJun.
GiKwang vážne netušil, čo je tu smiešne. Jemu samému práve klesol tlak a musel si sadnúť.
 
Ako posledná vec, o ktorej ti nechcem písať, je, že som úspešne zložila skúšky. Moje roky na výške som ukončila červeným diplomom.
Dostávam sa k záveru, v ktorom som ti väčšinou vravela, že mi chýbaš a neviem sa dočkať nášho ďalšieho stretnutia. Veď Vianoce boli už tak dávno. Pre zmenu nebudú moje posledné dve slová: "Milujem ťa." Dnes ich vymieňam na: "Otoč sa."
S láskou Tvoja Kráska.
Autor Yukiho, 30.04.2012
Přečteno 301x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí