Za trnitými strunami

Za trnitými strunami

Anotace: Příběh na počátku 90. let ...Drugs, sex and rock´n´roll ... Pokračování XXI. Síla alfa světa, bolest reality

  Na smluvené koncertní místo jsme přijeli s Villem spolu, takže už o nás všichni smýšleli jako o páru.
Přitom o nás věděli hned první noc, kterou jsme spolu strávili!
Vystoupila jsem z minidžípu ve slunečních brýlích, které se tenkrát na počátku 90. let nosily a zamířila jsem do zákulisí ke svému týmu.

,, Tady jsi!“ Vyjekla Alice, která byla vždy před koncertem nervózní jak pes. Popadla mě za rameno a přitáhla blíž k sobě.
,, Vše by mělo být připravené, ještě zkontroluji Berryho, někde tady lítá okolo bedňáků.“  Zamručela a pohledem pátrala po lidech, jestli ho náhodou nezahlédne.

,, Jinak už to víš?“ Zamávala mi před nosem zmačkanými novinami.
Na přebalu jsem byla vyfocena jak se držím v objetí s Villem.
,, A sakra.“ Zasykla jsem a popadla výtisk.
Někdo nás musel vyfotit ve Phily cestou z kina ven.
,, Copak, máš někoho doma?“ Zasmála se jízlivě Alice.
,, Už ne.“ Odpověděla jsem jí znechuceně a snažila se pochytit drb z článku.
,, Už se o vás dvou píše tak snad ti to nepodělá kariéru.“ Řekla ostře Alice a vytrhla mi už tak zmuchlané noviny z ruky.
,, Co děláš? Chtěla sem si to přečíst!“
,, Není na to čas, navíc to je stejně blábol o tom, že vás spolu viděli!“ Mávla rukou a odváděla mě do zákulisí, kde už čekali kluci.
Jimmy si pečlivě rovnal bílou lajnu koksu na malém stolku a Smokie típal páva o zeď šatny.

,, Ahoj.“ Pronesla jsem a hodila tašku, kterou jsem měla zavěšenou přes rameno na zem.
,, Tak co, jak bylo?“ Ušklíbl se Billy. Někdy jsem měla pocit, že ten jediný je normální.
Vrátila jsem mu úšklebek a začala se rozezpívávat. Šla na mě nervozita jako před každým koncertem.
,, Kruci Billy, nemáš tady láhev vodky nebo whisky.“ Zaklela jsem a držela se za žaludek.
,, Já ne,“ pokrčil rameny.
,, Ale zavolám ti Berryho, ten něco určitě sežene.“ Vstal a vyloudal se ven ze šatny.
,, A čistou, prosím tě! Ne, že mi to s něčím řízne!“ Volala jsem za ním.

Za pár chvil jsem byla lehce mimo.
Jak já na jednu stranu nesnášela čistou vodku!
Kosmetička ze mě udělala přitažlivou ženskou během pár minut. Vlasy jsem měla konečně vytouženě dlouhé a mohla jsem tak jimi svobodně házet.
Na podium jsem vyšla za zvuku bubnů, do kterých se opíral Smokie jako smyslů zbavený.
Billy tomu dodal správnou atmosféru díky své basové kytaře.
Ráda jsem nosila těsné džíny s kšandami. Bylo tak vidět odhalené bříško, což mi nijak nevadilo.
Jakmile jsem v sobě měla pár panáků tvrdšího alkoholu, opadla ze mě tréma. Stres jsem pak vůbec neznala.
Začala jsem tančit a házet hlavou do rytmu rychlé písně Pinkie the wild.
Ocenila jsem, když se k tanci přidalo i publikum.
Pinkie, jaká to byla malá potvora.
Jakmile jsem ze sebe vypotila alkohol tak jsem jej opět dolila v zákulisí.
Někdy jsem mívala scénu rozmazanou, ale i tak jsem si koncert užila.
Absolutně netuším, jak jsme to tehdy mohli uhrát!
Smokie byl věčně zkouřený, Jimmy sjetý a já opilá. Jediný Billy si občas popotáhl marihuany, jinak byl typický pohodář.
Výjimkou nebylo ani publikum, všude tenkrát kolovala tráva nebo se prodával koks.
Takže koncerty byly jeden velký mejdan. Někdy se to rozjelo, až musela zasahovat ochranka, toho si moc nepamatuji, jelikož jsem byla skutečně mimo.
Alice nikdy nic nebrala nebo jsem ji u toho neviděla. Ale přesto nic nenamítala ani nás nenapomínala. Pokud naše show strhla diváky, pak neříkala nic.

Berry byl při každém koncertu sjetý pokaždé něčím jiným. Na after party byl většinou nepoužitelný, jen tak ležel ladem.
Jak to mohl přežít, nechápu!

Nejlepší na závěr byly asi večírky, které se konaly po koncertech. 
Kolikrát jsem tančila úplně na mol, když vedle souložil kytarista z kapely, co hrála před námi. Všem nám to bylo jedno.
Myslím, že se to jednou stalo i mně.
Ano, nejsem svatá!
Vill za mnou přišel už zkouřený a dal mi do úst doutnajícího páva. Já už tančila v opojení tvrdého alkoholu, když mě začal líbat. Pamatuji si jen ústřižky toho večera. Kolem mě tančily nějaké holky, zatímco mě Vill dobýval v misionářské poloze. Občas mi někdo dupnul na ruku nebo na nohu. Naštěstí se mi nic nestalo.
Usnula jsem zakrýtá vytahaným tričkem, ani nevím, komu patřilo.
Do pokoje mě většinou odvlekl Billy.
Billy, nikdy jsem ti dostatečně nepoděkovala za tvé záchrany.

  Druhý den mi bylo zle, že jsem ležela u záchodové mísy. Nikdy jsem nenašla všechno oblečení, se kterým jsem na show přišla.
Ta rána po alfa světě byla noční můra! Jedná velká bolest hlavy a žaludku.
Vill se většinou probouzel ve svém pokoji sám nebo s klukama z kapely. Spolu jsme vstávali jen, když jsme měli zkoušku. K mému překvapení se to na našem vztahu nepodepsalo.  
V tourbusu jsme byli spolu a buď podřimovali, nebo se k sobě choulili.
Byl to nejkrásnější měsíc koncertování, co si pamatuji.
No, pamatuji. . .
Vill byl zkrátka můj typ! Měla jsem všechno. Skvělou kariéru, žhavý sex a charismatického kluka.
,, Až odjedeme šňůru, zajedeme si na nějaký víkend do lázní.“
Pronesl v tourbusu před poslední zastávkou. Srdce mi bušilo při pomyšlení, jak spolu budeme relaxovat, opečovávat tělo, abychom jej poté mohli zničit sexem.
V tu chvíli jsem si říkala kam, až náš vztah zajde, protože jsem si přála, aby zašel daleko. Hodně daleko.

Turné skončilo poměrně rychle a já se rozhodla, že si dám detox od alkoholu. Nastěhovala jsem se do menšího bytu blízko nahrávací společnosti, abych měla práci krásně při ruce a ušetřila tak jízdu taxíkem. Kluci u mě většinou pak přespávali.
Vill mi pomohl s několika menšími úpravami a konečně jsme se mohli věnovat sami sobě.
Když vymizelo zákulisí tak jsme tu skutečně stáli jako pár.
Pozorovala jsem jej, jak mi upravuje byt s vlasy sepnutými do culíku.
Byl tak roztomilý!
Mým každodenním oděvem se stalo Villovo obnošené tričko, sice na mně viselo, ale na druhou stranu šlo rychle sundat.
Hráli jsme si spolu, protože jsme měli svět u nohou. Popíjeli jsme víno a řešili velikost světa. Smála jsem se jeho popichování, za které jsem ho ráda kousávala do rtu.
Při jedné z našich večerních procházek se mě zeptal, zda bych nechtěla být jeho přítelkyně.
Nadšeně jsem přikývla a vzápětí se rozesmála, jelikož mi přišlo, že jsem jí už delší dobu.
Strávili jsme spolu v bytě mnoho dní a naplánovali náš víkend v lázních. 

Týden předtím než jsme měli odjet, jsem se rozhodla Villa překvapit jen tak v sexy topu s podvazky, jak to měl rád. Vše bylo důmyslně schované pod rudým přiléhavým kabátkem.
Přikradla jsem se k jeho bytu za zvuku klapajících podpatků a zaklepala.
V hlavě jsem si tisíckrát přehrávala sexy scénu, kdy se opřu o dveře a přepadnu jej jako pravá femme fatal.
Otevřel mi jeho spolubydlící. Okamžitě jsem se narovnala, aby si nemyslel, že  hodlám přepadnout jeho.

,, Ahoj.“ Vykoktla jsem. Prohlížel si mě přimhouřenýma očima.
,, Zavoláš mi Villa.“ Usmála jsem se a těšila se na akci.
,, Vill tady není,“ zavrtěl hlavou.
,, Tebe znám.“ Ukázal na mě a oči se mu rozjiskřily, když poznal mou tvář.
,, Byla si tady tenkrát s ním.“ Řekl významně.
,, Jo,“ pokývala jsem hlavou. ,, Je pryč dlouho, můžu tady na něj počkat?“ Usmála jsem se přátelsky.
,, Jenže on odjel s Dorothy nebo Doherty, teď nevím, někam do lázní.“ Řekl zamyšleně.
To ne, to se určitě spletl!
,, Ne, tam máme jet až za týden.“ Zasmála jsem se, ale vzápětí jsem strnula, když jsem spatřila jeho vážný výraz.
Udělalo se mi zle. Zavrávorala jsem tak, že jsme se chytila blízkého zábradlí, abych nespadla.
Spolubydlící mě jen tiše pozoroval. Otočila jsem se na podpatcích a svižně odkráčela pryč.
,, Ještě počkej!“ Zvolal za mnou. Podívala jsem se na něj v naději, že se určitě spletl.
,, Byla to Dorothy, vzpomněl jsem si.“ Zajásal, ale mně to jen přitížilo. . .







Autor Bára Barborka, 20.10.2019
Přečteno 313x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí