LALALA

LALALA

Anotace: kam teď?

"No vždyť jo!" odpověděl Jack a sehnul se nad Jenny, odhrnul jí vlasy z očí, chytl za rameno a jemně s ní zatřásl.
Jenny se lekla a ohnala se reflexivně paží, když se otáčela na záda.
Jack to schytal na bradu.
"jéžiši Jacku, co to děláš?"vyjekla ze sebe Jenny v úleku.
Jack si mnul zasaženou bradu: " ještě mi není ani třicet - co myslíš, krucinál, že dělám - budím tě, potřebujeme odvoz, tahle party je už mrtvá"
"Jdeš taky? Nebo se tady budeš vystavovat dál kosmonautům." v tu chvíli si uvědomila Jenny vyhrnutou sukni. "Ty hovado! Proč´s to udělal - viděl mě tak někdo?" a urychleně si spravovala sukni
"Všichni!" usmál se Jack
"Mohlo to dopadnout i hůř", dodal.
"Jenn, pohni tím pěkným zadkem a neřeš kraviny" ozval se Harry.
"No jo, furt" řekla Jenny, když kymácivě vstávala z lehátka.
Když se konečně vysoukala s lehátka, zamířila si to sebejistým krokem do místnosti za Harrym, který právě šlápl do rozsypané hlíny a začal si utírat do bílého koberce zasviněný boty: "dohajzlu práce!" budu vypadat, že sem šlápl do hovna, ani do taxíku mě nepustí."
"Co to meleš, vždyť jedem tvým autem a já řídím, tak jakejpak taxi" prohlásila Jenny zatímco vcházela do obyváku přes francouzské okno.
Jack šel za ní a celou dobu se potutelně usmíval tomu, že si nespravila sukni i vzadu. její půlky se hýbaly nahoru a dolů jak písty motoru.
Harry si toho všiml vzápětí, když prošla kolem něj a spiklenecky mrkl na Jacka a dal si ukazováček před ústa na znamení mlčení. Jack přikývl.
"Jacky, jak vypadám?" věděla, že pro ni má Jack slabost.
Jack věděl, že to ví, vlastně to věděli všichni
"Jako by ses vožrala, nafetovala a nechala ojet." řekl Jack s úsměvem.
Jenny na tyhle odpovědi byla zvyklá a na místo odpovědi na něj vyšpulila zadek, pořád ještě netušila, jak se věci mají.
(to se mu nelíbím? Seru na to ty taky nejseš...)
Jack za sebou zatáhl posouvací dveře. V pokoji za kuchyní bylo už ticho.
"Hele kluci, počkáte chvilku? Chci se ještě trochu upravit, vypadám jak štětka."
"Jen, furt si ksakru na ty vtípky nenabíhej, nevím, jak už ti to říct jinak." řekl Jack dusíc v sobě připomínku k její žádosti.
(nebudu to přehánět, neřekl bych jí to)
"No ale do koupelny radši nechoď jinak tady bude dáreček i od tebe."
Jenny se podívala na nahozenou stěnu koupelny
"no fůůj, jaký hovado, já tam já nejdu"
"To byl Joey" řekli svorně
"Namaluj se v autě, tam je taky zrcátko, který používáš jen když se maluješ." řekl Harry a vzpoměl si na promáčknutej kufr svýho forda, kterýho půjčil Jenny ani né před měsícem, když ještě voněl novotou a ona se chtěla projet. Když si na to vzpoměl skřivil ústa, jak tiskl zlostí zuby k sobě.
"Ha ha ha, dobře víš, že to nebyla moje chyba." bránila se Jenny
"Já vím" procedil mezi zuby Harry
(Byla to moje chyba, měl jsem se na tebe vysrat a řídit sám)
"no tak, nechte toho, OBA!!!" řekl Jack
"No jo, já už teda jdu" zašeptala Jenny
(Nemohla jsem za to ty blbe, sám jsi u toho byl a mohlo to dopadnout mnohem hůř - ty to víš)
"Co s Joeyem?" zeptal se Jack, když Jenny odešla.
"Ser na něj, poblil mě celej barák a udělal tady bordel, zítra mu řeknu ať to tu uklidí nebo mi dá svůj barák - stejně jsou stejný, tak co."
Harry vyrazil za Jenny ze dveří a mířil si to k autu na příjezdové cestě.
Jack užuž chtěl taky jít, pak se ale otočil,
(přece ho tady nenechám ležet ve vlastních blitkách)
došel k Joeyemu a lehce mu nohou kopl do podrážky bot, jako, když zkouší lidi tvrdost pneumatik.
"Vstávej ty budižkničemu" zavolal na něj Jack
"coooooooo, voe, jacky aaa."
(je to marný, je úplně našrot)
Jack ho překročil a vešel dovnitř koupelny, chytil ho oběma rukama pod pažemi, v malé místnosti se s ním otočil a táhl ho ke gauči.
(ty seš ale těžkej bastard, zase´s přibral dopytle)
Po chvilce ho dotáhl až na druhou stranu pokoje k velkému koženému gauči.
(doprdele to si pak vyžeru i já jestli ten gauč pobliješ taky)
"vypadá, že stál tak $1500" tipoval si Jack
(a já doma sedím na židli za $9,95)
"Kurvadrát Jacky, pohni prdelí..." zaburácel Harryho hlas z auta před domem, dopprovázený troubením.
"prooudm, ty houv zaaaaaaa..." blábolil Joe
"jasně vole - spi" odsekl Jack vzal si svou koženou bundu ze země a vyrazil za Harrym a Jenny.

"Nasedej už konečně, já snad zdechnu" nakláněl se přes Jenny Harry
(sakra jak to dělá že furt tak pěkně voní? a má pěkný kozy)
"Jacky, dělej přece, říkal jsem ti že máš na něj hodit bobek."
"Nebuď furt tak sprostej" napomenula Harryho Jenny.
Jack akorát dosedal na zadní sedadlo a zavíral dveře.
"Kam to bude pánové?"zeptala se.
"Co Jacky? Kde jsou nějaký pěkný kozičky." provokoval Harry Jenny.
Jedny pěkně pevný mám před sebou - pomyslel si Jack
" co já vím, mám hlad, takže někam dolů po Stanley avenue až k sunsetu a pak pár mil na východ. Za seveneleven je malej parkál a Liquer shop.
Sjížděli z vilové čvrti a LA zářilo jak stovky diamantů. Bylo to zvláštní nejhezčí pohledy, co kdy Jack viděl. štíhlé a vysoké palmy lemovaly silnici, všude byly jen vily.
(kam sakra chodí nakupovat?) Do nejbližšího obchodu se muselo jet nejmíň 5 mil a to tam prodávaly akorát doutníky, chlast a noviny. Na stanley ave to bylo většinou v tuhle hodinu naprosto prázdný, na Hollywood bulváru to nebylo o nic lepší, jeli dál, Jenny projela 70tkou křižovatku Beverlly bulváru a normandie a mířila vpřed na Wilshire, zapnula rádio. Harry se na ni jen zuřivě podíval. Jack to zaregistroval a dál se koukal z okýnka. přibývalo lidí a hráli to all tomorrow parties Harry měl ruku z okýnka, zátylek opřenej o sedadlo a díval se daleko před sebe. Jenny si zpívala a rukama poklepávala na volant,podřadila a zatočila na křižovatce oxfordu a wilshire ostře v pravo.
"Kam to jedeš kurva?" vztekal se Harry, "Jack ti řekl na sunset k seveneleven"
(seru na Jacka) proběhlo Jenny v hlavě
(koupili byste zase tunu chlastu a vožrali se ještě v autě a já bych byla na suchu a jen vás vozila z bordelu do bordelu, protože by vás odevšad vykopli)
"Jejda" řekla"ale tam kam vás vezu je to taky moc fajn
"Jo , aha - tohle už jsem párkrát slyšel"
"víš co, nakašli si"
"no tak Jenny, nebuď hned tak podrážděná" zasmál se provokativně Harry
Jenny mu zamávala prostředníčkem přímo před nosem. Harry ji do něj kousl. Jenny vyjekla a Jack sebou trhl.
Konečně byly na místě, Jenny zatočila opět vpravo. Auto mírně nadskočilo a škytlo když přejížděla chodník na temné parkoviště plné drahejch aut.
(aby ses neposral Harry) a na to se podívala na zrudnuvšího Harryho.
zaparkovala přesně před jednou palmou, když k ní prudce zatočila a Harry začal cítit kůru v ústech a Jack ucítil kokos šlápla na brzdu. Auto zastavilo na místě. Harry si z hluboka oddechl a rychle vystoupil z auta.
"promiň Jacky, musela jsem mu to všechno oplatit, chápeš ne? Je to zatracenej ješita a tohle je jeho péro na který je hrdej"
(taky mu ho leští furt někdo jinej) pomyslel si Jack
"nechci si ani představit , jak se budeš chtít pomstít mě za ty řeči, co jsem vedl na baráku u Harryho- já nemám ani auto." usmál se Jack
"vše odpuštěno, ty můj malej lůzříku," Jenny se uchichtla " od tebe to nezní jako doopravdy a mám tě ráda."

"To se vždycky pěkně poslouchá"

"To bych řekla. "

"Halóó, jdeme, nebo co teda bude vy hvězdy?"
Autor hoofk, 01.03.2013
Přečteno 1076x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí