Zoe I

Zoe I

Anotace: Přeberte si to sami....Doufám, že se to bude aspoń trochu líbit....A pište komentíky....PS: za správnost pravopisu neručím...

Probudila se a celá rozespalá se podívala z okna. Byla ještě noc, a proto se pokusila znovu usnout, ale nešlo to. Posadila se na postel a protáhla se. Chvíli nevěděla co má dělat, ale pak se jí po tváři rozlil úsměv. Šla ke skříni a vyndala z ní hnědé kalhoty a bílou košili. Bleskurychle se převlékla a vlasy si stáhla do culíku. Opatrně otevřela dveře a vyšla na chodbu. Potichu, jako myška se dostala až ke stájím. Zabrala za kliku, dveře se s menším zavrzáním otevřely. Všichni koně co ve stáji byli zaržáli. Asi je vzbudila, ale to jí nějak moc netrápilo. Šla prostornou stájí až úplně dozadu, kde stál v posledním boxu krásný hřebec. Zoe se na něj usmála a pohladila ho. Kůň slastně zaržál. Vyvedla ho ze stáje a vyhoupla se na něj, neměl sedlo ani uzdu, ale jí to nevadilo. Ráda jezdila bez sedla. Pobídla ho a kůň vyrazil. Nemusela se bát, že je někdo uvidí, protože její kůň byl černý jako noc, a proto se taky jmenoval Dark. Ani mu nemusela ukazovat směr, už věděl, kam má jít – do lesa. Jakmile tam dorazili Zoe se usmála. Najednou Dark znepokojeně zaržál, Zoe se rozhlížela, ale nikoho neviděla, přestože také něco zaslechla. Zamyslela se a řekla si, že to byl nějaký obyvatel zdejšího lesa a ona se nemusí bát. Jeli ještě asi 5 minut a Zoe na zvuk, který znepokojil ji i jejího koně zapomněla.
Když dorazili k jezeru, které bylo přesně uprostřed lesa seskočila z Darka a řekla mu: „Já se tu zdržím, jdi si kam chceš. Jestli budu něco potřebovat zapískám.“ a pohladila ho. Dark se na ni podíval s výrazem, který říkal: „Já ti rozumím.“ A odešel.
Zoe už na nic nečekala a vysvlékla se z oblečení. Skočila do vody. Voda byla příjemně studená a Zoe byla opět ve svém živlu. Ve vodě dováděla dobrou hodinu, když zaslechla zašustil listí na stromech a zapraskat větvičky na zemi. Lekla se. Myslela, že je to vlk, ale uvědomila si, že vlk není tak velký, aby kvůli němu zašustily listy a nešel by ani tak moc nahlas. Zoe se nadechla a potopila se. Asi po dvou minutách, které se jí zdáli jako věčnost, se musela vynořit, protože už jí docházel vzduch. Vynořila se.
„Áááááááá“, zaječela Zoe, protože se zpoza stromů vynořila vysoká mužská postava. Jelikož Zoe byla od přírody drzá a i vyřídilku měla dobrou, tak na neznámého (i když ještě roztřeseným hlasem) začala řvát:
„Seš normální nebo co? Nejseš ňákej úchylnej? Takhle mě špehovat?“
Neznámý se jen usmíval a nic neříkal.
„Vypadni!!!“ rozkázala mu, ale neznámý tam jen stál a usmíval se.
/No co/ řekla si Zoe /když si on prohlíží mě, proč já bych si nemohla taky prohlídnout/. Začala si ho tedy prohlížet, i když byla tma viděla ho docela dobře, protože její oči si už na tmu zvykly.
Měl vysokou a hubenou postavu, tmavě hnědé vlasy a oříškově hnědé oči. A byl i docela pěkný a sexy. Nemohla si pomoct a ještě chvilku si ho prohlížela. Pak se oklepala a znovu mu připomněla, že by měl odejít (tentokrát ne tak nahlas). Tentokrát ji poslechl a odešel.
Zoe tedy vylezla z vody a rychle si na sebe natáhla oblečení. Hned nato zapískala na Darka. Dark tam byl během chvilky a Zoe si na něj vyskočila, pobídla ho a Dark vyrazil směrem k jejich domu.
Zoe vrátila Darka zpátky do stáje a utíkala do svého pokoje, kde se převlékla do šatů, které příslušely jejímu postavení.
Zoe byla totiž dcera bohatého kupce, který je již nějaký ten pátek na odpočinku. Zoe žila se svým otcem a služebnictvem na velkém, ale útulném statku. Otce měla Zoe nejraději na světě a její otec na tom nebyl jinak. Zoin otec se jmenoval Tadeo.
Zoina matka (Ellen) sice žila, ale se Zoiným otcem se asi před 5 lety rozvedla. Tenkrát bylo Zoe 11 let a nesla to velice těžce a její otec také. Její matka se vdala za (také bohatého) muže, který žil ve městě. Takže Zoe měla dva otce, ale manžela své matky neměla nikdy ráda – zdál se jí divný.
Někdo zaťukal na dveře. „Dále“, řekla mile Zoe. Dovnitř vešel její otec.
„Tati“, oslovila svého otce a objala ho. Tadeo se rozhlížel po pokoji a s úsměvem na rtech se své dcery zeptal: „Zoe, ty jsi se byla zase venku koupat?“
„Byla“
„A jak dlouho, podle toho, jak je tvé oblečení mokré jsi tam byla docela dost dlouho.“
„Byla jsem tam asi 2 hodiny a náramně jsem si to tam užila“ odpověděla mu a zablýsklo se jí v očích.
„Zoe, Zoe“ pokýval hlavou „copak nejsi dost rozumná na to, abys věděla, že je nebezpečné se jít koupat v tak pozdní hodinu“.
„Ale tati, nic se mi nestalo. A proč jsi vůbec přišel?“ zeptala se rychle, aby minulý hovor zamluvila.
„Aha, to,“ rozvzpomněl se Tadeo, „dnes přijmeme nového stájníka. Ten dřívější odešel, aby si mohl víc užít své rodiny a já mu to dovolil. A tebe Zoe prosím, přijď tam, je do důležité. Chci, abys mi pomohla ho vybrat, jsi mladá a bez předsudků.“
„Ale tati, to přece nejde, to nezvládnu. A navíc, mohla bych říct pitomost – vždyť mě znáš.“
„Moc tě prosím, Zoe, přijď tam. Ty jsi skvělá, i když trochu drzá“, spiklenecky na ni mrkl. „Takže dnes po obědě přijde náš zájemce.“
„On je jen jeden?“ podivila se Zoe.
„Ano zlato, je to těžká a zodpovědná práce. Divím se, že vůbec někdo přijde.“
„Tak dobře, budu tam“, ujistila svého otce Zoe a mile se na něj usmála.
Autor Nelčik, 17.06.2007
Přečteno 477x
Tipy 4
Poslední tipující: Samotář Samotinký, Lavinie
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

díky...

19.07.2007 12:46:00 | Nelčik

Jo tak začíná to zajímavě, mně se jen například nelíbí ty doplńující věty typu: "Její otec se jmenoval..." Jsou krátké a chtělo by k nim přidat ještě nějaký opis nebo co. Ale to já píšu všem, z toho si nic nedělej ;)) Koníčky mám taky ráda a moooooooooc :)) A taky jezírka a noční koupání - to je slast.! ;))

19.07.2007 12:31:00 | lennerka

no to ržání se mi tam taky nelíbí, ale nevěděla sem co tam mám dát, a pak si to po sobě už nečtu, takže sem to nechala být...

18.06.2007 20:37:00 | Nelčik

Teda né o koních, ale že sou tam stě koně ;o)

18.06.2007 18:26:00 | Mairin Furioso-Renoi

Super, že je to o koních, jen se mi nelíbí to ržání. Přijde mi to jako takové to umělý ržání, který pouštěj ve filmech pořád dokola u každé kraviny. Kůň přece neřehtá pořád jako nějaký kvičící prase :-/

18.06.2007 18:21:00 | Mairin Furioso-Renoi

:-)...díky, sem ráda, že se ti to líbí...

18.06.2007 17:35:00 | Nelčik

hezký....sice asi tuším kdo to bude....ale moc hezký...pokračuj

17.06.2007 20:46:00 | Petrushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí