Zoe IV

Zoe IV

Anotace: Přeberte si to sami....Doufám, že se to bude aspoň trochu líbit....A pište komentíky....PS: za správnost pravopisu neručím...

Zoe IV

Po večeři všichni šli do obývacího pokoje. Nebyl sice moc velký, ale útulný. Byl tam veliký krb, pár dřevěných židlí a starý klavír.
Kristelin otec zapálil v krbu. Všichni si sedli na židle. Kristelina matka si sedla ke klavíru a začala hrát. Byla to krásná hudba. Ta paní se v tom opravdu vyznala.
Zoe se koukala do plamenů ohně a začala přemýšlet.
„Halóó, je někdo doma?“ slyšela jakoby z velké dálky.
S trhnutím se vrátila do reality. „Jejda, promiň, zapřemýšlela sem se a nějak sem přestala vnímat okolí“ omlouvala se Zoe.
„No, toho, že nevnímáš sem si všimla – a nejen já“ podotkla Kristla.
„A kdo si toho ještě všiml?“ zeptala se udiveně Zoe.
„Táta po tobě občas mrknul a Adam na tobě visí celej večer očima a ty si to vůbec neregistrovala.“
Zoe se začervenala. Kristla pochopila, že to byla taková omluva za to, že byla myšlenkama jinde.
„Tak a jde se spát!“ zavelela Kristelina matka. Tohle velení má Kristel po ní.
Zoe na nic nečekal rozloučila se slovy „Dobrou noc“ a odešla do pokoje, kde měla připravenou postel. Ostatní šli spát ani ne 5 minut po ní, protože byli po celodenní práci unavení.
Ráno se Zoe probudila časně, Kristel v pokoji už nebyla. Zoe se převlékla do šatů, které si vzala s sebou. Byly modré s krátkým rukávkem – Zoe moc slušely. Šla rovnou do kuchyně, kde už byla Kristla s matkou a otcem – Adam a Kristelininy sourozenci ještě spali.
„Dobré ráno“ pozdravila zvesela Zoe. Opověděli jí rozespalé obličeje. Zřejmě ještě byli duchem v posteli. Zoe si vzala chleba s medem, který byl na stole a s chutí se do něj zakousla. Po asi 10 minutách přišel Adam s dvojčaty – Nikou a Petrem. Vypadali jako kdyby nespali celou noc. Ani se neobtěžovali popřát dobré ráno, ale ostatní to chápali, protože dvojčatům bylo teprve 7 a Adam na to nebyl moc zvyklý, protože takhle pozdě se u nich spát nehodilo, jen vyjímečně. Nasnídali se a Kristel se Zoe a Adamem se vydali na trh, aby koupili nějaké jídlo, suroviny a látky.
„Tak už poďte“ byla Kristla nedočkavá.
„Jo, vždyť už dem“ odpověděli Zoe s Adamem současně.
Na trh přišli mlčky, ale s dobrou náladou. Vše měli nakoupeno během necelé hodiny. Kristla po očku koukala chvíli na Zoe, chvíli na Adama – nic zvláštního nezpozorovala. Až když se vraceli domů Zoe si začala zpívat „já sem ZAMILOVANÁ“. Kristla i Adam se na ni jen překvapeně koukali. Ale Adamovi vrtalo hlavou, do koho je asi zamilovaná. Už si nepřipouštěl, že by to mohl být on, protože Zoe ho bere jen jako kamaráda. Všiml si, že si ho už všímá míň a je odtažitá. Bral to jako její zamilovanost do někoho jiného. Byl zvědavý, kdo to může být.
To už to Kristla nevydržela „tak sakra Zoe, řekni nám, kdo je ten šťastný!!!“ byla zvědavá, co Zoe odpoví.
„To není dobrej nápad“ snažila se z toho dostat Zoe, ale věděla, že se Kristla nenechá jen tak odbýt.
Zoe nevěděla co má dělat. Hlavně nevěděla, jak to má říct. Podívala se na Kristlu a pak se podívala na Adama. Přišla k němu a dlouze ho políbila. Když se od něj odtrhla, podívala se na něj a začervenala se – přesněji byla červená jak rajče.
Adam ze začátku nevěděl co má dělat. Byl úplně vykolejený. „Co to má znamenat?“ zeptal se celý nesvůj a taky červený.
„No,“ začala Zoe „ten, do koho sem zamilovaná seš ty Adame!!!“ řekla jakoby nic. Adamův obličej se celý rozzářil. Se Zoe teď stáli vedle sebe a Adam ji lehce chytil za ruku. Zoe se nebránila, jen se usmála a vlepila mu pusu.
Ke Kristle domů přišli všichni ve výborné náladě a všechno co nakoupili, uklidil na místo.
Zoe si vzpomněla, že by už měla jet domů. Se všemi se rozloučila a chtěla jít do stáje po Darka.
„Zoe?“ zavolala na ni Kristelina mamka „budeme s Kristlou šít z látek, co jste nakoupili šaty a jiné oblečení. Přijdeš?“
„Hrozně ráda. A kdy?“
„Za dva dny. Vyhovuje ti to?“
„Vyhovuje.“
Zoe byla nadšená. Šila šaty s Kristlou a její mamkou už dlouho a byla ráda za pozvání. Kristla šla ještě zkontrolovat oběd. Mezitím Zoe osedlala Darka a loučila se s ostatními. Kristla přišla hned potom, co se Zoe rozloučila s Nikou. „Tak se měj a přijeď“ řekla Kristla smutně.
„Přijedu, neboj se“ uklidňovala ji Zoe. Nakonec přišla k Adamovi a políbila ho. Adam jí ho opětoval.
„Zatím naschle“ rozloučila se. Nasedla na Darka a vyjela k domovu.
Domů přijela celkem rychle. Zdálo se jí, že cesty zpátky jsou vždycky kratší než cesty tam. Doma se zvesela přivítala s otcem a odvedla Darka do stáje. „Dobré poledne, paní. Odstrojím vám koně“ začal zdvořile Mark.
„Dobrej“ pozdravila Zoe „Darka si odstrojím sama, nejsem až tak blbá, abych to nezvládla“ vylítla zostra Zoe.
„Tak se nerozčilujte paní, chtěl sem vám jen pomoct“ začal omluvným hlasem.
„To je dobrý, sem jen trochu rozčilená.“
„Jo a nemyslím si, že byste byla tak blbá, abyste nezvládla odstrojit koně“ chtěl se dál omlouvat. Zoe z toho bylo špatně. Je zamilovaná do Adama, ale ten stájník ji hrozně přitahoval. Zlobila se sama na sebe.
Mark si ji chvilku prohlížel. Hrozně se mu líbila!!! Ale bohužel to byla jeho paní, nebyl stejného postavení jako ona.
Zoe vyšla ze stájí a mířila rovnou do kuchyně – měla hrozný hlad. Potkala se tam s otcem, a tak poobědvali spolu. Při obědě mu Zoe vyprávěla, co dělala u Kristly, ale o Adamovi se nezmínila. Chtěla počkat, jak se jejich vztah vyvrbí.
Autor Nelčik, 19.06.2007
Přečteno 402x
Tipy 4
Poslední tipující: Samotář Samotinký, Lavinie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ta věta, že cesty zpátky jsou vždy kratší, to je naprostá pravda.!! Jak tak tuším, tenhle příběh se ještě pořádně zamotá... ;))

19.07.2007 12:55:00 | lennerka

hej krutý...líbí se mi to...

20.06.2007 19:58:00 | Petrushka

Héj, ky bych chjtěla mít takovou odvahu a stě to na něj vybalit xD Ale k tomu se já asi nikdy nedohrabu... :-/ :-(

20.06.2007 19:22:00 | Mairin Furioso-Renoi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí