Báro, nespi!

Báro, nespi!

Anotace: 10.díl...Bára se zamilovala a je v sedmém nebi...má ale její vztah šanci obstát? A neobrátí se nakonec všechno proti ní?

Sotva se ráno Bára probudila, Míša ihned vyzvídala, co se večer dělo, kde byli, o čem si povídali, jestli dostala pusu…Rodiče byli v té době naštěstí už u vody, takže se Bára mohla klidně rozpovídat.
„Víš co, já se nejdřív převléknu a pak se půjdeme projít na pláž, tam ti všechno povím, ju?“
Míša nadšeně souhlasila. Sice jí bylo hned jasné, proč chce jít Bára zrovna na pláž, tedy z důvodu, aby tam znovu mohla spatřit Dominika, ale jí to bylo jedno. Hlavně, že se dozvím nové drby, pomyslela si. Její domněnka se potvrdila. Bára vždycky chodila na pláž v kraťasech a tričku, ale teď se oblékla do nejkrásnějšího tílka, které měla, vzala si světle modrou batikovanou sukni a krásně si učesala vlasy.
„Ségra, ty šílíš! Jsi snad zamilovaná, či co?“ zeptala se Míša, když spatřila, jak se Bára strojí. „A co je na tom?“ rozesmála se Bára.
„Já nechci vidět, jak tohleto dopadne“.
Míša se děsila oprávněně. Hormony se bouří, k tomu napomáhá horké slunce, napůl svlečená těla a navíc dobrodružství prázdnin. Ani bych se nedivila, kdyby nás z Maroka odjíždělo pět, a ne čtyři. Abychom ještě nemuseli přikupovat další letenku, rozesmála se v duchu.
Sotva sestry spatřily moře, Báry se zmocnila vypravovací nálada:
„Včera to bylo prostě úžasné! Procházeli jsme se po pláži, povídali si, sledovali hvězdy....“
„A dal ti pusu?“ bylo to jediné, co Míšu zajímalo.
„Počkej, ke všemu se dostanu. Představ si, že Dominik pochází ze Španělska a ve Francii studuje architekturu!“
„A ty jsi z toho celá paf!“
„No…když on je úplně úžasný…Hele, tamhle je. Ségra, rychle zmiz, on ke mně kde“.
„A kam mám jít?“
„Třeba do prčic“.
„To není fér, já ho chci taky poznat…A hele, už je u nás“, usmívala se na něho Míša.
Bára zuřila. Ta malá zmije! Zatímco já neřeknu anglicky skoro ani slovo, ona se s ním tady vybavuje jako stará známá. Ta dostane!
Nakonec ale všechno dopadlo dobře. Dominik pozval obě holky na zmrzlinu, přičemž se s Bárou bavil francouzsky a s Míšou anglicky, ale viditelně mu to nedělalo žádný problém. Dokonce se v tom vyžíval. Jakmile jedné z nich řekl nějaký vtip, okamžitě ho musel říct i té druhé, akorát v jiném jazyce. A tak měly holky o zábavu postaráno.
„Ségra, tam jsou naši!“ zhrozila se Bára, když spatřila rodiče, jak leží na pláži a opalují se.
„Tak jdeme za nimi a představíme Dominika“, napadlo Míšu.
„Ani náhodou!“
„Proč? Aspoň by ses s ním mohla stýkat veřejně. A já bych se v noci vyspala“.
Dominik se marně snažil dovtípit, o čem se holky baví. Když mu ale Bára ukázala na své rodiče a řekla, že už musí jít, pochopil. Míša vycítila, že by ty dva měla nechat na chvíli o samotě, a tak šla nenápadně napřed. Bára s Dominikem se domluvili, že se sejdou v šest u mola a zase se půjdou projít.
A tak Báře nastala krásná část dovolené. Každý den se, ovšem potají, scházela s Dominikem, každou chvíli se líbali a užívali si vzájemné přítomnosti. Den před Bářiným odjezdem si smluvili schůzku v sedm hodin u mola, přičemž Bára řekla rodičům, aby na ni nečekali, že chce naposledy pozorovat moře, měsíc a hvězdy. Na to tatínek odvětil, odkdy se tak vášnivě zajímá o moře, ale maminka ho odbyla, ať si Bára moře užije, a vůbec, proč do všeho tak šťourá.
„Já do ničeho nešťourám“, bránil se tatínek, „Jen bych rád věděl, proč najednou takový zájem…“
„Žádný zájem. Zkrátka je u moře, tak ať si to pořádně užije, ne?“
Bára jí byla vděčná. Chvíli před sedmou se převlékla a zamířila na pláž, jakoby se nechumelilo. O jejím tajném rande věděla jenom Míša, ale ta mlčela jako hrob. Dokonce jí to rande přála. Sice jí trochu záviděla, že má tak skvělého kluka, ale sestra je sestra.
Bylo sedm. Bára trochu zrychlila, aby nenechala Dominika dlouho čekat, ale hlavně, aby už byli spolu. Bylo to totiž naposledy, co se mohli vidět., a tak si to chtěli užít. Procházeli se po pláži, ruku v ruce, ale tentokrát moc nemluvili. Vnímali blízkost toho druhého, poslouchali jeho dech a každou chvíli se líbali. Ani nepostřehli, jak rychle se setmělo.
„Si on allait baigner“, navrhl jí Dominik.
„Mais je n’ai pas de maillot de bain“ protestovala Bára.
„Cela ne pait rien, moi non plus“, rozesmál se Dominik, svlékl se do trenek a skočil do vody. Když viděl, jak Bára stojí na břehu a očividně se jí do vody nechce, zavolal na ni:
„Viens dans l’eau autrement je te prenos et je te jette dans l’eau“.
„Tu ne m’y jettes pas“, provokovala Bára.
Když ale viděla, že to Dominik myslel opravdu vážně, svlékla se do kalhotek a do podprsenky a pomalu mířila do vody. Ta byla ale teď večer chladnější, takže se otřásla zimou. Dominik k ní připlaval a objal.
Později, když Bára na toto koupání vzpomínala, vždycky se jí promítly hvězdy, šplouchající moře a oni dva, jak se líbají. Romantika. Byl to pro oba nezapomenutelný večer. Už jen to, jak spolu, poté, co se vykoupali, leželi na pláži a líbali se, bylo úžasné. Taky si do paměti vryli adresu a telefonní číslo toho druhého, aby se mohli navzájem brzy ozvat. Bára sice věděla, že se jedná o klasickou letní lásku, ale...
„Je t’aime“, políbil ji Dominik, když se spolu loučili.
Autor semiramis, 21.08.2007
Přečteno 345x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Překlad!!!

23.08.2007 14:26:00 | Villonka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí