Sázka či životní láska

Sázka či životní láska

Anotace: Jelikož jsem se nic dlouho nepřihodila tak jsem dávám celej můj výtvor. Sry, ale neměla jsem čas škola,....... PS. omlouvám se za chyby

Kapitola 1.
Nina McRaien je hezká, inteligentní a svými rodiči velmi hýčkaná. Žije v Americe. Má staršího bráchu, kterému je 18 let. Rodiče Nini jsou velmi zaneprázdněni a proto si kupují Ninu všemi trendy a vymoženostmi. Nina zatouží však po životě normálních středoškoláků v ČR, kde žila její matka. Potká tu pravou lásku a nové přátele nebo jen nové zklamání

Ráno u snídaně:
“Mami nezajdeme dneska na nákupy?”ptá se Nina své matky.
“Promiň, ale dneska nemůžu.”řekla Nině. Takhle pochodila Nina se všemi členy své rodiny. I když byla miláčkem všech neměla žádné kámošky,to jo to,co Nině scházelo kámošky a taky láska.
U večeře:.
“Jacku prosím tě nemohl bys dat ten počítač pryč!”Jack zvedne oči v sloup a dál se věnuje práci.
“No tak Jacku!”Křikla Anna zoufale.Na to se zvedl James,Ninin bratr,a řekl:“to se musíte hádat i u jídla.Já vím že se milujete tak se přestaňte hádat!”A nasupeně odešel.
Do toho se přidala Nina:“Mami co kdybych si udělaly výlet do Česka?” “A proč?”zeptala se matka. A Nina začala:“Mami ty víš,že tady moc kámošů nemám,no tak jsem si říkala,že tou cestou bys sis odpočala?”Končila Nina otázkovou.Na to spustili oba rodiče že jestli si myslí že jí budou poslouchat a na to se Jack její otec zeptal:“A na jak dlouho by sis představovala odjet?” “No já nevím asi bych si chtěla zkusit studovat na českých školách a poznat nové kamarády.” A než se stačila nadechnout tak jí do řeči skočil otec“To víš že jo,proč ne,aby tě zase všichni podváděli a odpláceli se ti strašně za tvou ochotu jako tady!”Nina se neudržela a řekla“proto tam taky nepojedu jako Nina McRaien,ale jako Nina Nováková,víš jako pod pseudonymem.Na to se ozvala matka:“Tebe to tady nebaví?Já vím že je ČR krásná země však jsem tě taky s Jamesem učila této nádherné řeči”
“Ale mami to víš že mě to nebaví samý večírky akce…….. atd.”
“No tak to je dobré naše dcera nám bude vyčítat její život!”spustil táta.
”ale já ……”
Nestačila nic říct a otec jí vyhnal do pokoje.Tentýž večer se už rodiče bavili normálně a přemýšleli o dceřiném nápadu.

Další den:
Děti se u snídaně stále s rodiči nebavili,a tak jejich maminka oznámila na čem se včera večer s taťkou dohodli.
“Nino my jsem už dávno zpozorovali že se tady necítíš dobře a tak jsme se rozhodli že já s tebou do ČR pojedu ty si zkusíš jaké je to žít jako normální středoškolák a já se vrátím na čas ke své starší profesy a to k učení.”
“No a taky bychom se vám chtěli omluvit vám oběma”ukončil řeč otec.
“To je paráda no to je super!!!!!”radovala se Nina
Myslíš že to tady spolu uválčíme?”zeptal se James
“Jasně přeci jsme chlapy!”a všichni se začali smát

O týden později:
(v letadle)
Mami já tomu nemůžu uvěřit!
No já doufám že tam aspoň měsíc vydržíš!
A obě se jako na povel rozesmáli!
No a já jsem ráda že jsem přežila loučení s Jamesem
To je pravda řekla maminka loučili jste se jako kdyby jste se v životě už neměli vidět!
Mami a jsou čeští kluci tak hezcí jak se o nich povídá?
Neříkej mi že tam jedeme jenom kvůli tomu že jsou tam hezcí kluci!
Maminka se rozesmála a tím Ninu na celý let urazila,takže už Nina McRaien ani necekla tedy ani Nina Nováková necekla,protože za ten týden její matka všechno zařídila.Koupila poblíž Brna nový hezký dům,zapsala ji do druhého ročníku ekonomického lycea, změnila Nině příjmení,ale nejen příjmení ale i její vzhled.Z nádherné modrooké dívky s dlouhými blond vlasy se změnila na nevýraznou brýlatou holku,která měla vlasy zahalené do šátku.A proč si změnila vzhled,aby ji nikdo nepoznal protože se o ní hodně psalo v novinách a časákach,které probíraly její soukromí a také to že ona a její bratr jsou dědici celého rozsáhlého impéria McRaien.

2.Kapitola
Jakmile jejich let přistál jeli se ubytovat do nového domu.
“No mami to je síla”řekla Nina omámeně
“To jsem ráda že se ti ten dům líbí”
“Jo a mami kdy nastoupím do školy?”
“No hned zítra.Tak doufám že se ti tam bude líbit.”
“Cože!To si děláš srandu!Panebože!Jak se
“mám chovat a co dělat?”
“No tak uklidni se!Je to jenom škola,nic jiného!”začala se její mamka smát.
“Víš co už půjdeme spát,abychom na zítřek byli odpočaté a bez omlouvání!”nařídila mamka po výbuchu smíchu

Ráno v 6:00
“Nino vstávej”
“Mami kolik je?”
“šest hodin a jestli chceš stihnout školu tak si pospěš!Chtěla jsi přece zažít život normálních středoškoláků?!?”
“Jo vždyť už stávám!“
“Už jsi oblečená mami?”
“Moment Nino,už skoro jsem!”
“Mami myslím že budeš muset vstávat kolem 5 hodiny abys všechno stihla”
“Víš co kecko radši se připrav že jako tvoje nová profesorka budu velmi přísná!”
“Bojím,bojím…………”Dodala Nina dusící se smíchem

Asi o 10 minut později v autě
“Mami a myslíš že se včlením do kolektivu?”
“No to nevím,já ty studenty neznám ?”
“Hmmmmm………tak nic no”
Řekla Nina sklesle.Tím skončil jejich rozhovor.

Ve škole:
Ve škole se Niny ujal její nový třídní učitel,provedl ji po škole a všechno jí vysvětlil.
Nina byla velmi překvapená z toho jak dobře rozumí českému jazyku,i když je zde poprvé.
“No tak doufám Nino že se ti tady bude líbit a brzy se mezi náš kolektiv začleníš.
“děkuji pane profesore”
“tak a teď je čas představit tě tvým novým spolužákům”
“No tak jdeme na to”řekla Nina a přidala nejistý úsměv.
Už před třídou slyšela jak je jim vhod že jejich třídní učitel není ve třídě a místo vyučování mají volnou zábavu,kterou jakmile vešli do třídy museli přerušit.Jakmile Nina vešla do třídy tak si všimla jednoho hezkého kluka.Byl to blonďák s světle modrýma očima a uhrančivým pohledem.Blonďák si toho všiml,ale hned se otočil řekl něco svým kámošům a ti se začali smát.Nina si pomyslela že je to určitě kvůli vzhledu,ale také se utěšovala že na vzhledu přece nezáleží.Najednou promluvil učitel
“Dobrý den třído někoho bych vám chtěl představit tohle je Nina Nováková a bude to vaše nová spolužačka”třída zašuměla a třídní fifleny daly hlavy dohromady a najednou se začaly chichotat.
“No tak třído ticho necháme Ninu ať se vám představí”řekl učitel a předal Nině slovo.
“Ahoj já jsem Nina Nováková..”nestačila ani dopovědět a nějaký dobrák ji přerušil“to jsme si všimli.Nina se však nenechala rozházet a pokračovala “bude mi 17 let a přistěhovala jsem sem s mamkou z Prahy”Nina začala se scénářem který s mamkou vymysleli.“A doufám že mezi vás zapadnu”
“děkuji Nino no a teď přejdeme k tomu kdo si tě vezme na starost”nikdo se nehlásil až na jednu holku
“Já si ji vezmu na starost”řekla
“výborně Veroniko”najednou se učitel zarazil a řekl:“Ty jo kde je naše slušné vychování ty ses představila a my ne no tak kdo začne?”začala Veronika,po ní Helena,Lída,Aleš,Honza,Kuba,Lukáš a konečně ten nádherný kluk se jmenuje Adam a ty fifleny Adéla,Lucie a Viktorie dále Libor,Radek,Jirka a Ondra.No moc jich ve třídě není pomyslela si.Učitel ji posadil za Verčou do druhé lavice.Nina byla ráda že ji učitel posadil za Verčou která se zdála příjemná a ne za Lucii a spol které byli na první pohled nepříjemné.Mysleli si že jsou něco víc a přitom se neměli s čím chlubit!
Nina celou hodinu nedávala pozor protože se bavila s Verčou nebo si vyměňovala s Adamem pohledy a taky se radovala že ji nikdo nepoznal.O přestávce si Nina všimla nástěnky kde je vyfocená na plakátě se svým bratrem Jamesem ,asi jsou tady taky někteří kluci a holky zblázněni do Niny a Jamese McRaien.

Kapitola 3
Nina byla zvyklá že jí a jejího bratra pořád někdo okukoval,proto ji to nějak nepřekvapilo že tady ten plakát je.Taky věděla že je s bratrem po mamce která je taky blondýna s modrýma očima a po taťkovi nezdědili s Jamesem nic,tedy kromě nadání pro sport.Najednou si všimla že na ní někdo mluví byla to Lucie:“No snad ses nám nezakoukala”
“no já myslím že ne a ty?”odpověděla ji Nina stejnou mincí
“co si to dovoluješ?kdo si myslíš že jsi?nějaká miss world?”
“ne nic takového si nemyslím!Protože nejsem taková fiflena jako ty!”
Lucie se nevzmohla na nic a navíc zazvonilo na hodinu.Zase přišel třídní učitel ale tentokrát v závěsu s někým jiným,s Nininou matkou.
“tak třído dneska asi máme představovací den,chtěl bych vám představit vaši novou profesorku psychologie a ekonomie”
“Dobrý den mé jméno je Anna Nováková”
Než stačila pokračovat tak ji přerušila Veronika.
“Pani profesorko vy máte něco společného s Ninou?”
“A co bych měla mít s ní společného”
“Paní profesorko vy odpovídáte otázkou mi chceme slyšet kladnou nebo zápornou odpověď!”přidala se Lucie a třída ji dala za pravdu.
“Ano” řekla Ninina maminka
“A co?”otázal se Adam
“řekněme že vztah matky a dcery.”
“WOW no tak to je dobrý”dodala třída jako jeden muž
“Jsem ráda že jsme vyřešili moje příbuzenské vztahy a nyní přenechám hodinu vašemu učiteli,abyste mohli začít s angličtinou.”

V hodině Aj
“Tak začneme” prohlásil učitel
“Takže Nino řekni mi jak daleko jsi s angličtinou?”zeptal se učitel
“No řekněme že daleko”odpověděla
”tak ji zkuste vyzkoušet”navrhla rychle Lucie
Nina na to nic neříkala,věděla že překvapí svou výbornou angličtinou a taky si všimla že se na ní všichni kluci dívají včetně Adama.
”tak Nino zkusila by sis konverzaci?Jediný kdo to zatím zkusil byl Adam a zvládl to na výbornou.”
O.K.”odpověděla Nina
Učitel na ni začal hrnout otázky a Nina mu zdatně a rychle odpovídala,všichni byli vyvedení z míry jak rychle odpovídá.Holky ji okamžitě pomlouvali a kluci se na ni obdivně dívali a Adam po skončení řekl very very good.Protože on jediný trochu rozumněl ostatní byly vedle jak ty jedle.

4.kapitola
O přestávce
“Nino kde jsi se tak výborně naučila mluvit anglicky”ptala se ji Verča
“No byla jsem na výměnném studijním pobytu v Americe“zalhala rychle Nina
“A nemohla bys mě doučovat pleas?”Žadonila Verča
“Proč ne!Kdy můžeš?”
“No dneska tedy v pondělí,ve středu a někdy o víkendu”
“O.K. tento týden nemůžu musím se ještě zabydlet”
“A nechtěla by si pomoct?”
“Ty by jsi mi pomohla?“
“Třeba i dneska!”
“Tak jo já ti dám adresu a ty přijď kolem 15 hodiny“
“Hodí se ti to?”
“Jasan”
Ani se nenadáli a už zazvonilo.Celý den Nina přežila bez větší ujmy na psychice.Domů se vydala s mamkou,které všechno povyprávěla.Normálně se mamce nesvěřovala,ale když tu nebyl James ,se kterým si utvořila nádherný vztah.Kdo by je neznal,tak by si pomyslel že spolu chodí.

5.kapitola
Jakmile Nina dorazila domů tak se dala do zařizování svého pokoje.Maminka jela koupit Ninin vybraný nábytek,tak zůstala sama doma.Z jejího přemýšlení jak udělat její pokoj ji vyrušil zvonek.Zvonek byl neúprosný a přestal jakmile Nina zakřičela už jdu.
“No nazdar člověče,kde se touláš?začala Veronika
“Jé ahoj to už jsou tři hodiny,pojď dál a chovej se tu jako doma“a pozvala ji dovnitř.
“Téda to je barák!Kolik má pokojů?”
“Je to 7+2.”
“No teda a co budeme zařizovat?”
”Můj pokoj nahoře na poschodí”
Nina zavedla Verču do svého pokoje kde byly přichystány barvy,dekorace a další zbytečnosti.
”Teda to je pokoj jak na zámku a co budem dělat?
“Malovat,vybalovat,rozestavovat nábytek a další věci,které potřebuji k životu.”
”no tak to musíme začít v 18:00 se tu pro mě staví brácha”
“Ty máš bratra?”
“jasan,vždyť ho přece znáš”
“Vážně”
”Panebože můj bratr je …………..Adam!Jsme dvojčata!”
“Cože?Vždyť jsi nejste vůbec podobní”řekla Nina s úžasem
“No to je pravda já jsem po taťkovi a Adam po mamce,po které zdědil i její krásu a když jsme u toho tak by jsme měli začít.”Řekla Verča
Celé tři hodiny holky malovali pokoj na světle olivově zelenou barvu a byli rádi,že to stihli.V 18:05 zazvonil domovní zvonek.Když Nina seběhla dolů a otevřela tak za dveřmi stál Adam.
”Ahoj Nino je tu ségra?”zeptal se Adam s okouzlujícím úsměvem
”Jasan pojď dál Verča se teďka sprchuje,jelikož byla celá od barvy.”
“No koukám,že ty by si to taky potřeboval.Páni to je bejvák….“a než to stačil doříct Nina se rozesmála.
“Co se děje?”
”No je jenom poznat že jste dvojčata”
“Aha.WOW to je tvůj pokoj?”
“No budoucí,než tu rozestavíme nábytek……….atd.”
“Můžu se na něco zeptat?“řekla Nina
“Oky”
”Proč mě Verča požádala o doučování v Aj ,když ty umíš docela slušně ze třídy,tedy podle mě asi nejlíp”
”Omyl zlato teď ty nejlíp ze třídy umíš ajinu.No a Verču nedoučuji,protože je to práce pro sebevraha!” Adam se začal smát a Nina to dlouho nevydržela a začala se smát sním.A vtom vyšla ven Verča.
“Co se děje,co je tady k smíchu?”v tom se zarazila a pomyslela si,že Nina a Adam se k sobě hodí.Podle toho jak znala Ninu a Adama.

6.kapitola
“Jedem ségra nebo tu hodláš nocovat?”
“No jo pospíchám“řekla Veronika jízlivým tónem
“Tak ahoj a zítra ve škole”rozloučila se Nina¨
“ahoj Nino a víš co zítra ti pomůžu s tím nábytkem a nebudu sama viď Adámku”
“Moment buď jsem nechápavej nebo se mi snažíš naznačit že tady budu stěhovat nábytek a krabice?”
“To nemusí být mamka přivede stěhováky a oni to rozestaví”
”Žádný odmlouvání a zítra přijdeme v 17:00”
“Tak Ahoj”řekla Veronika popadla Adama za rukáv a už s ním byla na cestě .

7.kapitola
Nina zbytek dne věnovala učení a zjistila že je hodně napřed ve všech předmětech.Tak si šla napustit vanu plnou pěny do koupele s vůní exotické ovoce a naložila se tam do doby než se vrátila mamka i s nábytkem.
“Ahoj Nino”
”ahoooj mamulko.”
”jak mě to oslovuješ?!”
“ani nevím…”
”No nic Nino zítra přijedou ti stěhováci tak se podle toho zařiď…”
”Mami nemusí já už jsem domluvená s Verčou a jejím bratrem.”
”Tak jak chceš.Já jdu spat,protože jsem utahaná jak kotě tak dobrou a moc dlouho neponocuj.”
”Rozkaz kapitáne!”
Jakmile se Nina navečeřela šla zavolat James .Věděla že je v Americe 10 hodin dopoledne a že bratr bude ještě asi spát.Tút tút tút tút tút tút tút tút… když už chtěla položit telefon tak to někdo konečně zvedl.
“Ať už jsi kdokoliv tak jsi mě zbudil a tím pádem i naštval!”řekl bručounským tónem.
“No tak bráška přece nebudeš naštvanéj…”
”Nino jsi to ty?
“A kdo by to měl asi být?
”Ty jo já jsem tak rád že tě slyším,honem povídej novinky…..”
Takhle si povídali asi hodinu.Nina mu řekla o všem a byla ráda že jí James poradil a vyslechl si jí.Pak usnula a zbudila se o půl 6.No vlastně ono jí něco zbudilo,kdo by to mohl být.Rychle hodila na hlavu šátek a utíkala dolů.Když otevřela dveře zarazila se kdo to stál za dveřmi……..

7.kapitola

………..za dveřmi stála Verča s Adamem.
”Panebože, co tu děláte?
“Tak napřed ahoj nebo spíš dobrý ráno” řekla Verča
“Brý ráno” zvolal Adam.
“Dobrý ráno……“řekla Nina poněkud překvapeně
“No snad nás pustíš dál“ zeptal se Adam
“Jo jasně pojde“
“Asi by jsme ti měli říct odkud se tu bereme?? “zeptala se Verča
“Hele, “vložil se do toho Adam, “napřed se vyprav a mi na tebe počkáme a řekneme ti to cestou.OK? “
“ tak honem honem“řekla Verča
Nina byla rychlostí blesku nachystaná a už letěla dolů,ale v tom ji zarazila její maminka.
“ Nino vzala jsi si prášky“zeptala se maminka a Nina jen posmutněle zakývala hlavou.Dala mamce pusu a už byla dole .
“ WOW,to byla rychlost,ségře to trvá vždy aspoň hodinu a to vždy vypadá jako kdyby se právě probudila“
“ Adámku víš co,ty si ten pravej co má něco říkat,jakže je ta písnička??Už vím:Adámku náš….“nadhodila bráchovi Verča.
Nina si odkašlala a oba zaráz odpověděli: “ co je?“
“ Nespěcháme náhodou??“to už se Adam podíval na hodinky a popadl holky za ruce a utíkal s nimi až na nádraží.Tak,tak vlak stihli celou cestu si povídali a Nina se cítila po dlouhé době zase dobře.Škola proběhla celkem v klidu až na pár poznámek od spolužáku.Přitom její spolužáci a vlastně skoro nikdo v jejím okolí netušil co skrývá ve své duši za tajemství.Tajemství,jenž ji tíží už od dětství,tajemství se kterými jí nikdo nepomohl se vyrovnat a asi už ani nepomůže.Škola už skončila a Nina byla sama doma.
Nina se už těšila na odpoledne strávené s Verčou a Adamem, se kterými si i za těch pár dní velmi dobře rozumí
.Bylo přesně půl čtvrté ,když se rozjenčel zvonek.Á Verča s bratrem,utíkala po schodech rychlostí blesku,ale najednou se jí udělolo špatně a už jenom cítila jak padá po schodech dolů.Verča uslyšela zvuk z domu a lekla se rychle zkusila kliku a ona povolila a uviděla Ninu na zemi,rychle k ní přiběhla a pokoušela se jí probrat………..
Na konec se jí to přeci podařilo, ale zůstala překvapeně hledět na Ninu…………….

8.kaptola

“ proboha Nino co se ti stalo“
“ to je dlouhý příběh necháme to tak“
“ ale Nino……..“
“ Verčo prosím“začala Nina
“ no tak dobře, ale jednou mi to celé povíš“
“ Souhlasím, tak jdeme na to vybalování věcí“
“Hmmm… “
Děvčata vybaloval věci a dekorace, skládala je do poliček na stůl a všude kam je napadlo.
“ Ty Verčo,a kde je vůbec Adam“
“ Adam si udělal něco s rukou “
“ Ježiš,a je v pohodě“
“ Jasan přežil horší“
“ Nino!?“řekla Verča vystrašeným hlasem
“ Co se děje“řekla Nina a běžela za Very
“ Tohle je fotka Nini a Jamese McRaienových,co to u tebe děla, tady je dokonce celé album?! A pravdu!!!“
“ Veru, ale musíš mi slíbit, že to nikomu neřekneš“
“ Dobře slibuju“
“ Já nejsem z Prahy, ale z Washingtonu D. C. a nejsem Nina Nováková, ale Nina McRaien. Přijela jsem, abych si vyzkoušela život normálních středoškoláků, ale tak aby mě přitom nepoznali. Vím, že si zahrávám, ale já jsem už dál nemohla všude mě někdo sledoval,prostě pořád se okolo mě něco dělo“
“ Nino, já jsem ráda,že jsi mi tohle řekla, že máš ke mně důvěru a slibuju, že ji nazradím. Kamarádky navždy“
“ navždy“
Nina si sundala šátek a začali znovu pracovat. Skončili až v 22:00a Nina Verči nabídla, aby u ní přespala. Konečně říkala si Nina v duchu konečně mám kamarádku,kamarádku jež mi může závidět celý svět.

…………………..

Ráno

Nina s Verčou vešli do třídy,ale tam bylo neobvyklé ticho. Lucie,předsedkyně třídy,seděla na lavici a četla.
“ Nina McRaien potají odcestovala do ciziny a neví se kam,jela s ní její matka.Kam se Nina schovala na to nám neodpovídá ani její bratr James,který je její spřízněná duše“
“ Tak to je něco“řekl Adam ironicky
Nina s Verčou byli bledé.
Lucie si je dobírala: “ Co je Nino seš bledá,jako kdybys ty byla Nina McRaien“
“ Co tě zajímá Lucie, to je moje věc“odpověděla Nina
“No něco máte podobného ….“než něco dořekla tak jí do toho skočila Nina
“ Jak to můžeš vědět, vždyť ji neznáš a neznáš ani mě“procedila Nina mezi zuby
Víc si toho nestihli říct, neboť zazvonilo…………………………………….

9.kapitola
Hodina ekonomie
Do třídy vešla Ninina matka.
“Dobrý den, třído” řekla profesorka
“Dnes se nebudeme věnovat učení, dnes budeme mít představovací hodinu”
Třídou to zašumělo, ale Nině se to jaksi nezdálo, matku měla prokouklou.
“Ale neradujte se, zítra budete mít ekonomii a dnes psychologii. A chci po Vás, aby jste si vytvořili práci – téma je libovolné, budete pracovat ve skupinkách. Na tabuli Vám napíšu, jak jste zařazeni. ”
1.skupina:
Veronika, Adam, Lukáš a Nina.
2. skupina
Helena, Lída, Aleš, Honza
3. skupina
Kuba, Libor, Adéla, Lucie
4. skupina
Jirka, Ondra, Viktorie
Skupinky si podle toho sesedly. A mohli začít přemýšlet měli na to hodinu a půl. Adam začal organizovat svou skupinku.
“Tak co třeba děti v Africe ” řekl Adam
“jo to by šlo” řekl Luky
Nina všaka vynesla protinávrh “ a co tak týrání zvířat?”
“Jo to je supa, o se mi líbí” souhlasila Very”
Nikdo se svého návrhu nechtěl vzdát. “Tak si hodíme mincí” napadlo Lukyho
Všichni souhlasili, panna pro holky a orel pro kluky.
“Moment, ale kdo bude házet” zeptala se Nina
Adam se toho ujal. Cvrnkl minci do vzduchu , ta začala rotovat, Adam ji chytil do dlaně přiložil na zápěstí a chvilka napětí.
“Jupí, hurá”vykřikly holky : “jsme úplný špice!!!!!!!!!” radovali se Nina s Very
“Děvčata, klidněte hormony, jinak Vás pošlu za ředitelem” oznámila jim profesorka, neboli Ninina matka . . . .
“Ano paní profesorko ” řekla verča

“ tak jo vyhráli jste“ řekli poraženě kluci.
“ tak jo za 30 minut toho moc nestihneme, tady uděláme takový návrhy a v pět se můžeme sejít u nás “ řekl Adam. Všichni souhlasili, tak se dali do práce. Celý den proběhl celkem v klidu až na pár hádek s Lucií.
“ Hele Nino pojď se mnou, ty nevíš kde bydlíme , Verča šla pro nějaké věci“ řekl adam Nině.
“ Ale já nevím“
“ Žádná ale a pojď a nekecej“
Cestou se bavili normálně, ale Adama pořád hryzalo svědomí, proč asi? Začal si uvědomovat, že Nina je nepohodu holka, i když není moc hezká.
“ Do čeho jsem se zase zeplet“ řekl Adam nevědomky nahlas
“Cože? “ zeptala se Nina
“ Ale nic mě si nevšímej“ řekl Adam Nině kousavě
Autor Niiika, 15.09.2007
Přečteno 476x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

moc se mi to líbilo važně super! už se nemůžu doččkat pokráčka!

09.11.2007 18:50:00 | Ulrika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí