Prázdninová láska 8

Prázdninová láska 8

Anotace: Téééda to byla doba že?:o) Konečně poslední díl románu. A snad se Vám bude líbit:o) Je to sice krátké, ale ten konec už nějak delší snad být ani nemohl:o))

...Jejich oči se na chvíli střetli a pak sebou pouze práskli dveře. Nikol pak utíkala ani nevěděla kam, slzy ji tekli po tvářích. Konečně už to věděla... Miluje Patrika! Jako ve snách doběhla k okraji lesu, kde se už úplně složila a začala brečet bez zábran. Po chvíli ji však někdo obejmul, když se otočila spatřila Patrika. "Jak si mi to mohl udělat? Já myslela, že máš vážně rád a ty sis se mnou jenom hrál! Víš chtěla sem ti říct, že ten kluk jak jsem do něj byla zamilovaná je minulost a že ty seš ten jedinej koho teď miluji! Proč, proč mi to děláš?.."
Patrik nevěděl jak se má obhájit, ale jedno věděl.. Nikol miluje, a bojovat o ni bude až do konce, a když slyšel tato slova, že konečně k němu něco cítí, musel se i přez tuto situaci usmát.." Víš.. Měli jsme vlastně hrát jenom karty i s ostatníma, ale Klára tam byla sama a vtáhla mě dovnitř, opravdu mě to mrzí Nikolko..Vážně moc Tě muluju, věř mi prosím!"
Nikol tolik zatoužila ho políbit, konečně ji někdo měl rád jako ona jeho.. Nevydržela se dál na něj jen dívat, pomalu se k němu naklonila a konečně ucítila jeho sladké rty, ucítila ty nádherné motýlky v břiše... Konečně i ona mohla prožívat tu pravou prázdninovou lásku!...
Ruku v ruce došli společně k Nikol chatě. Když otevřeli tak tam nalezli několik lidiček co hráli karty. S radostí a úsměvem se k nim přidali. Byl tam i Tomáš, ale v tuto chvíli byl Nikol úplně ukradený, konečně se mohla opřit o teplou náruč své lásky a bavit se s ostatními. Smích se konečně ozýval i z jejich úst.. Konečně byla šťastná, měla přece svého vysněného prince.
Autor Aninka7, 11.11.2007
Přečteno 493x
Tipy 2
Poslední tipující: kucky
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí