Láska ze střední 1

Láska ze střední 1

Anotace: No tak nový příběh...Snad se bude líbit x)

Brzy ráno mi zazvonil můj hrozný budík, který ohlašoval sedm hodin ráno. Pomalu jsem se soukala do koupelny. Když jsem se uviděla v zrcadle, málem sem dostala infarkt. Moje blonďaté vlasy viseli svisle dolů jako počůraná sláma. Pod očima jsem měla hnusné černé fleky a řasenku jsem měla rozmazanou po celém obličeji. Páni, zase jsem usnula při učení. Po malém upravení vběhnu do kuchyně vezmu svačinu a hodím si ji do batohu. To zas dneska bude ve škole den. Pomalu se dobelhávám do školy, když potkám svoji kámošku Magdu. „Ahojky Katy, jak ses měla o víkendu?“ S Magdou rozebereme cestou do školy spoustu témat, které jsme prožili až narazíme na šedivou budovu obchodky, kde trávíme už druhý rok. Pomalu se dobelháme do třídy, kde už většina našich spolužáků sedí. Začne hodina matematiky s naší třídní učitelkou Bobovou, kdy všichni sedí v lavicích a ani se nehnou. Po zazvonění se vydáme s Magdou na záchod a cestou potkáme sympatického kluka. Rychle se na Magdu otočím. Jako kdyby mi četla myšlenky mi odpoví: „Já ho taky neznám“. Ještě se po něm otočíme abychom viděli do které třídy vchází. Ani jedné z nás neunikne, že zašel do 3.B. „Tedy Magdi, ten je tady asi nový, ne? Já ho teda neznám.“ Magda jen přikyvuje a při tom přemýšlí. Když se vrátíme do třídy už zvoní na další hodinu. Pořád přemýšlím, kdo by to mohl být. Hnědé polodlouhé vlasy, krásné modré oči… No, to byl ale kluk dívčích srdcí. Asi budeme mít nového školního idola. Z přemýšlení mě vytrhne učitel ekonomiky, který nám zabrousil do třídy.
Konečně poslední zvonění a konec školního dne. S Magdou se ještě vydáme do cukrárny na nějakou laskominu a pak konečně domů. Už se nemůžu dočkat nejbližších prázdnin. Cestou domů potkám toho nového kluka ze třeťáku s nějakýma klukama jak jdou do parku. Ten kluk je vážně pěknej. Celý večer mi nějak zůstává v mysli a i když usínám musím na něj myslet.
Druhý den ve škole se zdá celkem v pohodě, ale děsně pomalu ubíhá. Chtěla bych zase vidět toho nového kluka a tak se vydávám na záchod. Nevyšla jsem zbytečně, skutečně toho neznámého potkám, ale na pospas mojí spolužačce Tereze. Vesele se na něj usmívá a něco do něj vrčí. Je mi to najednou tak nějak líto, zase toho nejhezčího kluka dostane Tereza, taková pipina! S hlavou vzhůru kolem nich projdu a zapluju na záchod. Jej, to je ale děsná stíhačka! Když jdu zpět do třídy, už se loučí, skoro ve stejnou dobu vejdeme s Terezou do třídy, kdy ječí tím svým příšerným hlasem na Veroniku, že jí Robin pozval do kina. Je příšerná vážně! Ale jedno jsem se dozvěděla, ten nový kluk se jmenuje Robin x) Po hodině angličtiny se vydáváme do školní jídelny, venku už napadla kupa sněhu a tak se s holkama pustíme do těžké bitvy. V naších hrátkách se však otočím a uvidím jak Tereza jde vedle Robina. Dávám tomu klukovi dva týdny a dostane ho… Tereza dostane vždycky všechno co chce. Ach jo, ten kluk se mi začíná líbit čím dál víc. Když se vracíme z oběda, vpluje nám do hodiny naše třídní, že už je domluvený lyžák s majitelem penzionu v Krkonoších. Ano vydáváme se na týden na lyžařský výcvik. A jedeme dokonce i s třeťákama. Jen co nám učitelka něco oznámí, otočí se a zase jak rychle přišla i odejde.
Když se po 4 hodině dostávám domů, tak se na mě hned vrhne starší sestra Markéta. „No Katy, kam si mi dala moji řasenku?!“.. To je celá ona, vždycky ji zajímal jen její vzhled. Vyhrabu tedy řasenku z mého šuplíku na šminky a podám ho rozzlobené sestře. Po chvíli co jsem přišla já, se rozšramotí v zámku klíč. Mamka vejde do našeho malého domečku s úsměvem na tváři. „Ahoj mami, co se stalo?“ reaguji na její úsměv. „Tatínka povýšili“ oznamuje nám s Markétou. Markét se široce usměje a zeptá se mamky copak se stalo, mě to nějak nezajímá a vydám se zpět do svého pokoje. Ne, že bych nebyla ráda, ale teď jistě mluví o samých blbostech, a tak raději počkám až dojde domů táta. Nečekám ani tak dlouho a za chvíli už je doma i táta. Všechny nás posadí do kuchyně a zvesela nám vypráví jak ho povýšili v jeho firmě na vedoucího nějakého oddělení. Po jeho vyprávění se vydám do pokoje a zapnu si ICQ, kde mi už vesele blikají zprávičky. Jedna je od Magdy, jestli s ní zítra zajdu do knihovny, rychle ji odepíšu že jo, a vydám se do postýlky.
Autor Aninka7, 13.11.2007
Přečteno 464x
Tipy 4
Poslední tipující: kucky, River
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí