Život s fetákem.1

Život s fetákem.1

Anotace: Příběh mého naivního dvouletého mrhaní časem a neskutečné zamilovanosti.

Vše začalo na internátě kdž jsem byla vyslána studovat.A tak se ze mě měla stat brusička skla malinko jsem si to i doma vydupala a za tímto oborem odjela do Poděbrad.Lázenské město mě potvrdilo hned na začátku že je pravdivé ,,Na srdce jsou Poděbrady,,.Krásné městečko plné krásných kluků nádherně upravenych parčících čistotě města a nových přátel mi otočilo život totálně naruby.Jednou jsem si řekla že už bych se tu měla nějako aklimatizovat jen jsem furt nevěděla jak a tak mě napadlo zjít na xchat a vyhledat si místnost nejbližší Poděbradum.Nasla se a to hnedka blízký Nymburk začala jsem si zde psát s několika lidmy a už se rozjížděl kolotoč událostí.Tyhle lidi pro mě začínali být vším.Nejlepší bylo že jejich srazy byli jednou do měsíce pohodově se snima kecalo mohla jsem si ty lidi škatulkovat libovolne se jim vyhybat nebylo to jako když potkavate z donuceni lidi z prace nebo ze školy samozrejmne nemluvím o všech.Kamaradi odtamtud mi zbyli dodnes a ja už znám pulku Poděbrad a jsem tam čtvrtým rokem.Je mi zde krásně lidi se tu chovají jinak a tak vůbec jednou do místnosti vešel nový kluk tak ja jakožto mazak jsem si snim hned začla psat.Po několika minutách psaní jsme zjistili že od sebe jsme kousek a že by jsme se mohli sejít.A proč ne?Hned mě napadali ty bludy o tom že mě někde přepadne a znásilní a podobně ale zase jsem si řekla že pokud zustanu snim před intrem nic nehrozí naopak ještě budu před holkama vypadat dulezite.
Rychle jsem přiběhla na pokoj domalovala ocní linky vyčesala culik oblekla bundu a šla si stoupnout před intr.Čekala jsem pod lampou kousiček od intru sněžilo a ja koukala na vločky padajici pod světlem.Nějak mi nebyla zima protože jsem se vice soustředila na nervozitu které sem byla plná.Najednou už vidim vysokou mužskou postavu v šedé bundě s kapucou a rukama v kapsach.Přišel ke mě představili jsme se sundal si kapucu a mě se nelíbil.Byl takový nijaký a hlavně blond což ja moc blond kluky nemusim ale postavu mel dost dobrou vysokej a pořádně udělanej takovej od přírody nic vyhnaneho posilkou.Začli jsme si přijemně povídat a mě jakoby mávnutím proutku zmizel veškerý stud a nervozita.Bavili jsme se o všem a to spíše jako staří známí takže než jsem na chvilku vysadila z našeho ustavičného řečnění zjistila jsem že mám konec vycházek.Jako malinko jsem koukala jako tele že to bylo tak strašně rychlí.Rozloučili jsme se a ja přiběhla veselá na intr holkám jsem se částečně svěřila a bylo mi skvěle.Další schuzka snim byla za nedlouho prochazeli jsme se po okraji města a on mě pozval k němu domu trochu mi to bylo blbé a bála jsem se ujistil mě že o nic nejde a že chce jit protože je mu zima.Tak jsem souhlasila proc ne chová se slušně a není nic co by mě bránilo.A navíc asi už budou doma i naši.Nahlas jsem vyslovila své pochybnosti jestli není má navštěva nevhodná a on mě ujistil že o tom ani rodiče vědět nebudou.Došli jsme na obrovské sídlište a zapluli do posledniho vchodu.Po mé tváři se ve výtahu rozlival ruměnec a ja se styděla jako mala holka.On suvereně vystoupil odemkl dvere v patre a pobidl mě hnedka od dveří mi otevřel hnedka ty co byli na levo a pobidl mě dál.Zaplula jsem do jeho pokoje jen abych se nemusela nahodu setkat sněkym z jeho rodiny.Za chvilku jsem skrz stěnu slysela klidný hlas jeho rodičů a za nedlouho otevřel do pokoje Dáš si něco k pití?ani ne děkuju odpověděla jsem.Užasle jsem si prohlížela jeho pokoj s urovnanymy veci.Policky kde kazda vec mela sve misto oceneni za strelbu jak jsem se pozdeji dozvedela ze delal závodne.Když se vrátil do pokoje dál jsme si povídali a pití i přes mé odmítnutí donesl.Nádherně mi to utíkalo.Takhle to chodilo nějaky čas.Potom jsem k němu začala chodit skoro každej druhej třetí den hnedka po škole a byla u něj až do večera.Nikdy ani dotek vetsinou jsme koukali na filmy delali blbiny stahoval mi fotky poustel hudbu.Jediny co mi na něm malinko vadilo bylo že hodně kouří a že je skejták hoper či jak se těmhle týpkům řiká.Zde byl jeden bar jednoho jeho kámoše a jeden čas jsem si myslela že mě chce tak trochu skovávat.A bylo to tak zvláštní vždy když mě vyprovázel šel o dva kroky napřed.Prostě chtěl aby kdyby nas potkal společně nějaky zjeho kámošů tak aby si nás nespojoval.Časem jsem si to sama oduvodnila a neměla mu to vůbec za zlé.Můj vzhled na první pohled vypadam prostě jako slušná holka oblíkám se podle mody ale spise odmitam ten styl hip hopu.´Řekla bych že si dost zakladal na sve image aby ho pořád brali.O tom baru se už tenkrát než ho zrušili vědělo že je to doupě.Vždycky když mě vyprovázel tak jsme se rozesli u nádraží on šel do baru a ja na intr.Jednou když jsem byla zase u něj tak se nám to malinko zvrtlo něco mi ukazoval na pc a podal mi takový velký balon vzdycky jsem na něj u nich sedavala.Tak jsme to společně prohliželi a ja si položila hlavu na stul na ruce.Ze sklarny jsem byla moc utahana tak jsem mu to řikala.A on mě začal z legrace tahat za culiky ktere jsem si pracně foukala než jsem k němu šla.Pak mi dal ruku na stehno a ja si mu lehla do klina opřela jsem se o něj a koukali jsme společně dal.Když jsme znovu začali laškovat bylo zde napětí které by se dalo krájet.Ovšem přerušili ho klíče v zámku.Předčasně se někdo z jeho rodiču vratil domů.Zmateně jsem začala pobihat po pokoji že se zbalim a odejdu a on se mi s ledovym klidem smál.V klidu tak tě představim a hotovo naši jsou zvykli že si sem vodim kámoše tradiční barva rajčete se mi opět vracela.Jeho táta nakoukl do pokoje a on nas představil.Táta mu začal tak z recese hubovat podivej se to oblečení co máš na posteli tp je bordel slečnu přivedeš a ještě tu máš binec.David nad nim z legrace maval rukou a tatinek zavřel dveře od pokoje.Po tom se tajemne zatvaril a privolal me k pocitaci něco ti ukážu ale nesmíš to nikomu říct.Otevíral video...kde jsem jen nechápala souvislost snim...než mi to došlo...
Autor mexx, 26.02.2008
Přečteno 542x
Tipy 7
Poslední tipující: Lavinie, Aaadina, Sarazin Faestred, Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí